AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Del Skrevet 17. august Trener 2-3 ganger i uka. En kombo av styrke og kardio. Men føler meg litt fastlåst på styrketteninga. Det blir litt det samme gang på gang. Jeg liker å løfte vekter og jeg liker øvelser hvor jeg bruker hele kroppen. Jeg har fitbit premium og har ellers brukt instagram for å finne øvelser. Hvilken treningsapp vil du anbefale? Anonymkode: c4d5b...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Del Skrevet 17. august Jeg har brukt strong i noen år. Anonymkode: 12f78...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Del Skrevet 17. august Vil du ha en app med opplegg? Anonymkode: d153d...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Del Skrevet 21. august Jeg bruker appen som garmin klokken min har, og legger opp program der. Anonymkode: 81391...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Del Skrevet 22. august MuscleWiki er knallbra! Da velger du baee hvilke muskler du vil trene og får forslag til øvelser, med video. Den lager også treningsprogrammer for ulike muskelgrupper. Du kan og lagre øktene dine og notere ned sets/reps/vekt. Anonymkode: 3036c...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Del Skrevet 31. august Jeg bruker "Gym Workout Tracker: Gym Log" fra Leap Fitness Group. Den har en del ferdige programmer du kan velge mellom, og du kan enkelt lage dine egne programmer, og loggføre treningen din. Den har 4,9 av 5 stjerner på Andriod Play, så mange er tydeligvis fornøyd med den. Anonymkode: 1f1d8...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå