Gå til innhold

Skjegg; hot or not?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg blir dette like generaliserende som å spørre om alle damer kler en spesifikk frisyre, som f.eks bob, uten å ha noe som helst tanker om ansiktsform, alder, hårtype, stil eller noe.

Jeg kjenner mange menn som ser skikkelig hot ut med skjegg, og absolutt ikke uten skjegg. Og jeg kjenner mange som definitivt ser bedre ut uten skjegg.

Anonymkode: 07949...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir dette like generaliserende som å spørre om alle damer kler en spesifikk frisyre, som f.eks bob, uten å ha noe som helst tanker om ansiktsform, alder, hårtype, stil eller noe.

Jeg kjenner mange menn som ser skikkelig hot ut med skjegg, og absolutt ikke uten skjegg. Og jeg kjenner mange som definitivt ser bedre ut uten skjegg.

Anonymkode: 07949...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er hot med skjegg🥰 

Han har et par ganger barbert seg helt glatt, og da har datter og jeg bare stirret på han🙈😅 Første gang han gjorde det, klarte ikke datter å se på han, eller snakke med han med en gang, for han så ut som en fremmed😂

Når jeg traff han, pleide han å enten bare ha noen slags striper, ellers 3dagers, de stripene likte jeg ikke🙈 Men så lot han det begynne å gro, og nå har han fullskjegg😍

Anonymkode: 745ee...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helskjegg eller ingenting, men liker helskjegg på de fleste som har god skjeggvekst, pent stelt.

Anonymkode: dfd03...b51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort og velstelt skjegg kan være sexy hvis mannen kler det, langt skjegg er bare ekkelt og turn off.

Anonymkode: 5e2b2...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levd med lopper og lus i ganske mangen år og et nytt reir for dem har jeg ikke tenkt å bygge opp..de trives godt som det er i håret mitt , klærne mine og evt kjønnshår...sistnevnte er personlig.p 

nei skjegg er oppsamling av suppe og fluer og lopper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo hende jenter liker noe som kiler litt når en er gått ned på henne ...men det er ikke skjegget..det er loppene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig hot, men det må være velstelt. Elsker mannens røde skjegg. Han har ikke langt skjegg, det er kort og velstelt. Han har helskjegg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig pene menn ser mye bedre ut uten skjegg. Det kan passe som kamuflasje av uren hud, «svak» hake, rottefjes (mangelfullt kjeveparti), skjev munn osv., men da må skjeggveksten være tett og jevn. Svært mange menn som prøver seg med skjegg har dessverre tynn, flekkvis og skabbete skjeggvekst:))).

Anonymkode: b9b93...c87

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint helskjegg ☺️ må være velstelt. Ikke sånn langt vikingskjegg. Så liker jeg en fin og tykk bart ☺️ også 3 dagers stubb er fint. 

Anonymkode: 3dd9e...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...