kitekatt Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2006 Den siste er god!! den brukte vi. ← ja, men den har jo ikke enkelt u- bord? også har den med så lang kortside...skal ha kortside som er kortere enn langsiden og bare en U
Susan Sto Helit Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 ja, men den har jo ikke enkelt u- bord? også har den med så lang kortside...skal ha kortside som er kortere enn langsiden og bare en U ← Hvis du går inn på verktøyet, kan du se at du kan velge hva slags bord du vil ha. Da velger du bare at du skal ha U bord, og hvor mange plasser du vil ha på hovedbord og tunger. Kjempefint! Må snart prøve selv kjenner jeg!
kitekatt Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2006 Men....nå har jeg lagret bordplasseringen. Men når jeg nå logger meg inn igjen og vil gjøe endringer, får jeg ikke gjort det! Da må jeg begynne helt på nytt! satan!
Marililja Skrevet 20. februar 2006 #8 Skrevet 20. februar 2006 Var inne på den siden som Fruktkake hadde link til (brollopstorget.se), men der må man jo være medlem for å få brukt verktøyene (som feks. bordplasseringsprogrammet). Og når jeg prøver å bli medlem, så går jo ikke det fordi jeg får beskjed om at jeg har feil postnummer (feks.) osv. Hvordan har dere andre kommet dere inn? Trenger hjelp
Lassie Skrevet 20. februar 2006 #9 Skrevet 20. februar 2006 Her kan du starte uten å være medlem. Da blir det lagret i en time. Jeg brukte det i hele går kveld, og det var ikke noe problem for meg iallfall. Kan også lage U-bord der, man velger antall plasser på hver del selv Synes dette var kjempelur side, jeg!
kitekatt Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2006 Var inne på den siden som Fruktkake hadde link til (brollopstorget.se), men der må man jo være medlem for å få brukt verktøyene (som feks. bordplasseringsprogrammet). Og når jeg prøver å bli medlem, så går jo ikke det fordi jeg får beskjed om at jeg har feil postnummer (feks.) osv. Hvordan har dere andre kommet dere inn? Trenger hjelp ← La bare til en null i postnummeret jeg Gikk fint det. Men den siden ernoe dritt! Kommer ike inn igjen (ja er medlem) og man får ikke forandret på bordplanen etter den er lagret. Endte med at jeg lagde bordplan i excel istedenfor Mye bedre.
Lassie Skrevet 21. februar 2006 #13 Skrevet 21. februar 2006 Kjempegrei side du har funnet Lassie ← Takk veslo Hun som ga meg linken! hehe..
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #14 Skrevet 21. februar 2006 Takk veslo Hun som ga meg linken! hehe.. ← Takk KG, eg har funne den her inne, ein gong...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå