AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 Oppvaskmaskinen min vasker ikke varmere enn 60 grader. Har ikke fått meg til å putte katteskålene inni sammen med våre ting enda. Det er en utekatt som sikkert spiser mye fugl og mus og de bakteriene vil jeg ikke ha på glass, bestikk og fag. Er jeg overhysterisk? Hva gjør dere? Anonymkode: d95b6...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesss Skrevet 16. august 2024 #2 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oppvaskmaskinen min vasker ikke varmere enn 60 grader. Har ikke fått meg til å putte katteskålene inni sammen med våre ting enda. Det er en utekatt som sikkert spiser mye fugl og mus og de bakteriene vil jeg ikke ha på glass, bestikk og fag. Er jeg overhysterisk? Hva gjør dere? Anonymkode: d95b6...aad Nei det gjør vi ikke, men vi har en egen oppvaskbørste og vasker de for hånd. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oppvaskmaskinen min vasker ikke varmere enn 60 grader. Har ikke fått meg til å putte katteskålene inni sammen med våre ting enda. Det er en utekatt som sikkert spiser mye fugl og mus og de bakteriene vil jeg ikke ha på glass, bestikk og fag. Er jeg overhysterisk? Hva gjør dere? Anonymkode: d95b6...aad Jeg vasker dyrenes skåler med en egen oppvaskbørste, og denne børsten skylles godt og går i oppvaskmaskina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4 Del Skrevet 16. august 2024 Ja, det gjør vi og det har vi alltid gjort. Hunden sine skåler også. Anonymkode: d4b0a...c58 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. august 2024 #5 Del Skrevet 16. august 2024 (endret) Min oppvaskmaskin vasker helt rent på 70 grader, som er det programmet jeg alltid bruker. Vasker ikke på kaldere enn det. Så hundens mat- og vannskåler ble vasket i maskinen. Ingen tok skade av det så langt vi kan se. Den hadde ingen fæle sykdommer vi kunne smittes av. Folk lar katter og hunder slikke seg i trynet og sove i sengene sine (min hund fikk aldri slikke meg i fjeset eller sove i min seng), så jeg synes ikke det er noe verre å vaske skålene i samme oppv.maskin på varmeste program. Endret 16. august 2024 av Million 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vidaradiva Skrevet 16. august 2024 #6 Del Skrevet 16. august 2024 Ja. Jeg er ikke hysterisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #7 Del Skrevet 16. august 2024 Ja, det er porselenskåler. Skyller de godt med varmt vann før de settes i oppvaskmaskinen. Anonymkode: d8a12...645 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 16. august 2024 #8 Del Skrevet 16. august 2024 Ja det gjør jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #9 Del Skrevet 16. august 2024 Ja en sjelden gang, vannskåla. Matskåla vasker jeg hver dag med børste og Zalo. Gjelder hund🥰 Anonymkode: ee6b6...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #10 Del Skrevet 16. august 2024 Ikke at jeg tror det gjør noe, men nei. Jeg vasker dem på vaskerommet. Like mye fordi det er praktisk, har kattematen der. Anonymkode: e463e...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #11 Del Skrevet 16. august 2024 Ja vasker de i oppvaskmaskinen. Katten er 7 år og jeg har aldri blitt dårlig av det på noe vis 😀 Anonymkode: aa880...ee2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #12 Del Skrevet 16. august 2024 Hundeskålene går iallfall i oppvaskmaskinen, har aldri tenkt på det som feil. Anonymkode: 3f300...5e9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #13 Del Skrevet 16. august 2024 Ja. Eventuelle rester av våtfor blir kasta med tørkepapir og skylt først da. Anonymkode: fef99...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #14 Del Skrevet 16. august 2024 Ja, vår vasker opptil 70 grader da. Men hadde ikke hatt noen problemer med å vaske de på 60 heller. Anonymkode: 5ad28...646 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #15 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg har aldri gjort det. Har egen svamp jeg bruker på dyreting. Om noen har gitt dyrene mat på menneskefat vasker jeg de først med dyresvampen, deretter desinfiserer jeg, så vasker jeg i oppvaskmaskin. Jeg er litt hysterisk på mat-ting, men ikke ellers. Får nok i meg masse basselusker uansett, men hjernen trives best med denne ordningen. Anonymkode: 675b4...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #16 Del Skrevet 16. august 2024 Ja alt kjøres på 70 grader i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 74b6e...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 16. august 2024 #17 Del Skrevet 16. august 2024 (endret) Ja, det finnes ikke gode argumenter for hvorfor man ikke kan det. Endret 16. august 2024 av Rotemor 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #18 Del Skrevet 16. august 2024 Ja. Spiser også videre om de har sneket seg til å spise litt av maten min. det er vel ekkelt, for de som ikke er vant med katter. Men for meg er det vel så (ikke) ekkelt med gafler og glass etter mennesker. Anonymkode: 44ec2...149 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #19 Del Skrevet 16. august 2024 Ja, selvsagt. Jeg ville aldri brukt bestikk/glass fra en oppvaskmaskin jeg ikke trodde klarte vaske bort bakterier... Da er katteskålen den minste bekymringen... Hva gjør du om noen har kastet opp eller er syk ellers? Da blir bestikket kastet? Hvor ofte setter du på oppvaskmaskinen? Siden du ikke er redd for oppvekst av bakterier inni maskinen utenom bakterier fra katten? Desinfiserer du alltid hendene etter å ha klappet katten? Hva når du tar på ting pus har vært borti, som f.eks sofaen? Anonymkode: 91a06...6d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #20 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg har ikke katt, men vasker hunden sine skåler i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 34c01...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå