Snuppelure Skrevet 20. februar 2006 #21 Skrevet 20. februar 2006 Mackverk ← Tusen takk for link, akkurat dette har jeg lett etter! Nå ble jeg glad, endelig bare å bestille Jippi!
mowgli Skrevet 21. februar 2006 #22 Skrevet 21. februar 2006 Vi laget en billig variant av glass-skiltene. Kjøpte ramme på Ikea (helt gjennomsiktig, 5 i pakka) og bestilte tekst hos reklameskiltmaker. Limte på teksta selv, men de tilbød seg å gjøre det for meg. Bokstavene kom på ca 200 kr og rammene ca 50 ,- mener jeg. Har ikke lagt inn fargeark eller noe i ramma, så bokstavene lyser hvitt mot husvegfargen. Har fått mye ros for det, faktisk. Fru Nitha ← Vet du om de er å få tak i på Ikea fremdeles??
Nitha Skrevet 21. februar 2006 #23 Skrevet 21. februar 2006 De billigste - finlir fladdra - hadde de da vi var der sist i alle fall, mens den dyreste - Finlir - var utsolgt , og jeg skjønner på flere her inne at den fremdeles er det. Fru Nitha
Grace Skrevet 3. mai 2006 #24 Skrevet 3. mai 2006 Hvordan går det med skiltlagingen Veslo??? Er det lagt på is
Nordlandspia Skrevet 3. mai 2006 #25 Skrevet 3. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå