AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Del Skrevet 15. august Er det mange du har ligget med to ganger? Feks. et tilfeldig knull, og så gitt vedkommende en sjanse til? Men stoppet etter to treff? Jeg er mann på 49, og har noen slike kvinner på listen min. Truffet på nett, ligget på første eller andre date. Vært sånn passe god sex, møttes igjen til et nytt knull, men så stoppet. Er kanskje ganske vanlig? Anonymkode: 86349...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susilu Skrevet 15. august #2 Del Skrevet 15. august Akkurat to ganger? Det er en person, i min ungdom for rundt 30 år siden 😅 En jeg hadde flørtet med og vært betatt av ganske lenge, men så var det skikkelig nedtur når vi først hadde sex. Tenkte det var verdt å gi hverandre et forsøk til (uten å blande alkohol inn i ligninga), men var ganske langt under midt på treet den gangen også. Tror han opplevde det ganske likt, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 15. august #3 Del Skrevet 15. august Det heter visst twons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. august #4 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det mange du har ligget med to ganger? Feks. et tilfeldig knull, og så gitt vedkommende en sjanse til? Men stoppet etter to treff? Jeg er mann på 49, og har noen slike kvinner på listen min. Truffet på nett, ligget på første eller andre date. Vært sånn passe god sex, møttes igjen til et nytt knull, men så stoppet. Er kanskje ganske vanlig? Anonymkode: 86349...919 Da har du lagt for lite sjel og overraskelser i sexen, kvinner liker også å høre hvordan hun har det en dag etter sexen😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 18. august #5 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 16.42): Er det mange du har ligget med to ganger? Feks. et tilfeldig knull, og så gitt vedkommende en sjanse til? Men stoppet etter to treff? Jeg er mann på 49, og har noen slike kvinner på listen min. Truffet på nett, ligget på første eller andre date. Vært sånn passe god sex, møttes igjen til et nytt knull, men så stoppet. Er kanskje ganske vanlig? Anonymkode: 86349...919 1-5 ganger er helt vanlig for min del. Etter noen runde i halmen, har man jo fått testa det mest. Da blir man jo lei og vil ha noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Del Skrevet 18. august Mitt tall er tre, ligger alltid tre ganger med dem. Mer enn tre en no go. Aldri mer enn tre. Har ca 100 på lista. Er 52. Anonymkode: 95db7...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå