Gå til innhold

Hvor mange sover nakne?

Nakenhet.   

138 stemmer

1. 1. Hvor mange sover nakne?

• Ja
      94
    • Nei
      44

Fremhevede innlegg

Skrevet
K.B. skrev (1 time siden):

Har alltid sovet naken. Fatter ikke at folk klarer å sove i pysj eller tskjorte. Truse for kvinner noen dager i måneden skjønner jeg jo er nødvendig.

Neida, om man bruker menskopp f.eks trenger man ikke å bruke truse!

Anonymkode: 1ceba...9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Heller truse enn menskopp! Så viktig er det ikke for meg å ligge naken! Men det kommer vel an på hva en er komfortabel med, ikke alle er ukomfortabel med å ligge i truse 

Anonymkode: 74fed...61a

Skrevet

Jeg får ikke til å sove naken, heller ikke bare med truse, fordi jeg takler ikke hud mot hud( min egen)🤭, blir så klam og ekkel, derfor tynn pysjbukse og singlet 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner det, og som den moderne mannen jeg er har jeg kjøpt menskopp til til min bedre halvdel da jeg synes det virker som en super løsning for miljøet og brukeren, men ikke alle får til å bruke menskopp fant jeg ut.

Skrevet

Sover i truse, da jeg syns det er ubehagelig uten. Mannen sover naken.

Anonymkode: aeff3...29d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har sovet naken i 20 år. Kona begynte med å sove naken litt etter meg. Har sovet oss nakne gjennom hele barnas barndomstid og ungdomstid. Går også nakne mellom soverom og bad, og kan være nakne på badet sammen med barn og tenåringer. Ingen problem, bare fint og behagelig, men barna velger selv å dekke seg til.

Vi sover nakne fordi det er fritt og komfortabelt. Kroppen regulerer temperaturen bedre. I tillegg gir det mye deilig hudkontakt mellom oss som ektepar. Lite som er så fint som å sovne mens vi ligger tett, hud mot hud. Om det blir mer sex av at vi sover nakne enn det ville blitt ellers, det vet jeg ikke, for har ikke prøvd noe annet på flere tiår.

Anonymkode: d883f...608

Så fantastisk fint at dere lærer ungene/ungdommene at nakenhet er sunt og naturlig ❤️ Jeg misliker sterkt å ha på klam og tettsittende badebukse på stranden, men siden det er laaangt mellom nudiststrendene her nord må jeg oftest være påkledd, men er vi alene er jeg alltid naken. Jeg sover alltid naken, mens kona foretrekker i det minste truse. 

• Liker 1
Skrevet
K.B. skrev (6 timer siden):

Har alltid sovet naken. Fatter ikke at folk klarer å sove i pysj eller tskjorte. Truse for kvinner noen dager i måneden skjønner jeg jo er nødvendig.

Jeg sover i bh til og med 😆

• Liker 2
Skrevet

Sover alltid med trøye og en liten "sengehygge". Ingen truse

Anonymkode: 8fca9...dbf

• Liker 1
Skrevet
Paneera skrev (2 timer siden):

Jeg sover i bh til og med 😆

You're craaazy! 😆

• Liker 1
Skrevet
911 skrev (10 timer siden):

Så fantastisk fint at dere lærer ungene/ungdommene at nakenhet er sunt og naturlig ❤️ Jeg misliker sterkt å ha på klam og tettsittende badebukse på stranden, men siden det er laaangt mellom nudiststrendene her nord må jeg oftest være påkledd, men er vi alene er jeg alltid naken. Jeg sover alltid naken, mens kona foretrekker i det minste truse. 

Ja, badetøy er en dustete oppfinnelse av nyere tid. Det tøyet har ingen annen funksjon enn å dekke til noe som alle uansett vet hvordan ser ut. Denne tildekkingskulturen har utviklet seg så langt at det blir stor oppstandelse verden over om en kjent kvinne skulle komme til å vise en brystvorte, og man risikerer å få politiet på døra om naboen skulle få et glimt av deg mens du sitter naken og leser avisa på din egen balkong.

Verden er gal!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ja, badetøy er en dustete oppfinnelse av nyere tid. Det tøyet har ingen annen funksjon enn å dekke til noe som alle uansett vet hvordan ser ut. Denne tildekkingskulturen har utviklet seg så langt at det blir stor oppstandelse verden over om en kjent kvinne skulle komme til å vise en brystvorte, og man risikerer å få politiet på døra om naboen skulle få et glimt av deg mens du sitter naken og leser avisa på din egen balkong.

Verden er gal!

Jeg er glad vi har denne tildekkingskulturen. At folk har respekt for hverandre i det offentlige rom. Det er fullt mulig å ha et positivt forhold til egen kropp uten å måtte vise den frem til hele verden av den grunn.

Anonymkode: 86c03...b50

• Liker 4
Skrevet

Sov naken i 20-årene. Har kledd på meg mer og mer jo eldre jeg har blitt. Det handler om hva som er praktisk, komfortabelt og hygienisk.

Anonymkode: b9f89...361

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer ikke å være komfortabel helt avkledd i sengen. Har forsøkt flere ganger (for eks i varmere temperaturer), men virker nesten bare mot sin hensikt. Blir klam av det. Dessuten stntes jeg ikke alltid det er så hygienisk, men har respekt for at andre har annet syn på det enn meg. Sover i tynn T-skjorte og truse. 

Anonymkode: 32d64...113

• Liker 2
Skrevet
Irak skrev (På 15.8.2024 den 9.21):

Jeg sover naken, og har alltid gjort det. Så lurer jeg på hvor vanlig det er, og hvor mange som gjør det. 

Hva er evt grunnen til at dere gjør det, eller ikke gjør det? 

Er sundt å få luftet alt og det er deilig

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bare når jeg sover ute. 

Skrevet

Har pleid å sove naken, men bestemte meg for at det egentlig ikke føltes helt ideelt hygienemessig siden jeg ofte ligger med dyna eller en pute stappa mellom bena for bedre ledd-komfort. Så nå sover jeg med bokser og kun det.

Anonymkode: 563bf...a84

Skrevet

Jeg føler jeg lekker kroppsvæsker uten truse, så nakensoving er kun relatert til sex. 

Men når dusjer nakensoverene? Før leggetid eller når de står opp? 

Jeg dusjer alltid på kvelden, men føler «alle andre» dusjer på morningen… 

Anonymkode: 05ae0...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...