Gå til innhold

Hvor mange sover nakne?

Nakenhet.   

137 stemmer

1. 1. Hvor mange sover nakne?

• Ja
      93
    • Nei
      44

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover naken, og har alltid gjort det. Så lurer jeg på hvor vanlig det er, og hvor mange som gjør det. 

Hva er evt grunnen til at dere gjør det, eller ikke gjør det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor i alle dager ligger dette spørsmålet under Seksualitetforumet?

Anonymkode: 3c841...3f1

• Liker 11
Skrevet

Jeg sover sjelden naken men velger natt-tøy jeg føler meg vell i og som typen liker å se meg med😳

Skrevet

Stor pikk og baller så er vanskelig å ligge komfortabelt.

Anonymkode: de766...181

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Obs 🫣🫣🫣

Skrevet

Sover alltid naken, men det har ingen ting med seksualitet å gjøre for min del😊

Anonymkode: aeb05...b62

• Liker 4
Skrevet
Irak skrev (50 minutter siden):

Jeg sover naken, og har alltid gjort det. Så lurer jeg på hvor vanlig det er, og hvor mange som gjør det. 

Hva er evt grunnen til at dere gjør det, eller ikke gjør det? 

Sover alltid naken

Skrevet

Innimellom sover jeg naken, innimellom i bare truse og innimellom med Pysj bukse og t skjorte. Jeg har ingen tvang rundt dette at jeg alltid må noe som helst men gjør som jeg føler for ut ifra situasjonen, temperatur, komfort osv.

• Liker 3
Skrevet

Sover alltid naken hjemme. Er nøye med hygiene og sengetøyskift.

Mann

Anonymkode: 8cec6...3f4

Skrevet

Gjorde det alltid før, og hadde nok fortsatt gjort det hadde det ikke vært for at sexlysten til kjæresten ble borte

Anonymkode: 0bfad...7a0

Skrevet

Jeg og mannen sover nakne sammen og har alltid gjort det. Men vi bor alene oss to da 😜

Anonymkode: 8fda9...2dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte med det da jeg traff mannen min. Det er hyggelig og deilig. :)

Skrevet

Jeg gjorde det før, men etter vi fikk barn som vi må inn til i løpet av natten ble det litt upraktisk. 

Anonymkode: b4885...d2c

Skrevet

Har alltid sovet naken. Fatter ikke at folk klarer å sove i pysj eller tskjorte. Truse for kvinner noen dager i måneden skjønner jeg jo er nødvendig.

• Liker 3
Skrevet

Klarer ikke klær om natten, så sover naken her. Hvis det er veldig kaldt på vinteren, så kan jeg finne på å sovne i komfortable ull/fleece klær, men ikke med undertøy. 
Har morgenkåpe hengende opp like ved døren, så er bare å slenge på den hvis man må opp i løpet av natten.

Anonymkode: 386a7...0a6

Skrevet

Sunt for systemet nedentil at det får puste på natta. Er det kaldt på vinteren, kan jeg sove i en stor t-skjorte. Men stort sett aldri i undertøy. Har ingenting med seksualitet å gjøre, men med hva som er komfortabelt.

Anonymkode: 3b790...652

• Liker 1
Skrevet

Sover naken, bortsett fra når jeg har mensen, da bruker jeg truse. 

Anonymkode: d975e...e74

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg gjorde det, men nå ammer jeg og da lekker det fra den puppen jeg ikke ammer med. Så må ha på bh

Anonymkode: 806e3...917

Skrevet

Jeg har sovet naken i 20 år. Kona begynte med å sove naken litt etter meg. Har sovet oss nakne gjennom hele barnas barndomstid og ungdomstid. Går også nakne mellom soverom og bad, og kan være nakne på badet sammen med barn og tenåringer. Ingen problem, bare fint og behagelig, men barna velger selv å dekke seg til.

Vi sover nakne fordi det er fritt og komfortabelt. Kroppen regulerer temperaturen bedre. I tillegg gir det mye deilig hudkontakt mellom oss som ektepar. Lite som er så fint som å sovne mens vi ligger tett, hud mot hud. Om det blir mer sex av at vi sover nakne enn det ville blitt ellers, det vet jeg ikke, for har ikke prøvd noe annet på flere tiår.

Anonymkode: d883f...608

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det har vel blitt et sex og naken forum. Flere innlegg om naturisme og andre tema som har med nakenhet og ikke sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...