Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal på cruise med MCS-cruises i sommer. Jeg har aldri vært på noe slikt, og lurer på hvordan det funker med klær og slikt.

Kan jeg pakke kofferten med fullt av gallakjoler, og spise middag hver kveld med et nytt antrekk?? Sånn man ser på film, hvis dere forstår. Hadde vært såå gøy Liker å dolle meg opp.. :sexy:

Eller er det ikke slik (lenger) ?

Noen som har lyst til å informere meg om hvordan det er på cruise??

Endret av lil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest vanlige er at man kler seg pent, men ikke stivpyntet, til middag. En enkel kjole eller skjørt og bluse f.eks. for kvinner. Ikke shorts/singlet etc.! Det er bannlyst, med mindre du spiser i buffetrestauranter, der er det mer "casual". I løpet av et cruise som varer en uke (hvor lenge skal du være?), er det vanlig med Capain´s Dinner en kveld, og da doller man seg ekstra opp.

Skrevet

Takk for svar!

Vi skal være en uke.

Å, bare en kveld man skal dolle seg ekstra mye opp.. :forvirret:

Kjeedelig, men det var slik jeg trodde egentlig.

Hvor reiste du? Fornøyd??

Skrevet

hei!

jeg har foreløpig bare vært en gang på cruise, men det er vel noe av det beste jeg har vært med på. Dro ti dager i østlige karibien, helt fantastisk. Dollet meg egentlig ganske mye opp hver kveld, deilig når man føler seg brun og fresh, men en av kveldene var jo spesiell, hvor alle skulle ha gallakjoler. GLEEEEEED DEG!!

Skrevet
Takk for svar!

Vi skal være en uke.

Å, bare en kveld man skal dolle seg ekstra mye opp..    :forvirret:

Kjeedelig, men det var slik jeg trodde egentlig.

Hvor reiste du? Fornøyd??

Jeg elsket å være på cruise! Var i Karibien med RCCL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...