Gå til innhold

Lønn administrasjonssekretær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg arbeider som administrasjonssekretær og har en lønn på 440 000 kr. Er det veldig lavt? Har mastergrad og relevant erfaring. Jobbet der snart 2 år. 

Anonymkode: 36b8a...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg arbeider som administrasjonssekretær og har en lønn på 440 000 kr. Er det veldig lavt? Har mastergrad og relevant erfaring. Jobbet der snart 2 år. 

Det er vel som forventet for en sekretær. Hvis du vil ha et skikkelig lønnshopp så må du bytte jobb.

Anonymkode: 75cb8...c13

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 447000, ingen master eller noen annen skole.

Anonymkode: fa747...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Jeg er medisinsk sekretær (ikke autorisert helsesekretær en gang) ved et helseforetak og har 100' mer i året... 

Anonymkode: fe8a4...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 0653b...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i 30 årene. Er egentlig ikke mye sekretær selv om stillingen heter det. Jobber mest med regnskap, budsjett og veiledning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takinova

Administrasjonssekretær kan jo være så mangt. Alt fra å drifte statsministerens kontor til å organisere logistikken på det lokale verkstedet.

Men med mastergrad kan du sikkert finne deg en bedre betalt jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske dårlig lønn, men høres ikke så fryktelig galt ut for den stillingstittelen. Men det er veldig lavt for en med mastergrad. Krevde de master for jobben? Er masteren du har relevant?

Jeg ville absolutt sett meg om etter noe annet, om du har kvalifikasjonene til det. 

Anonymkode: de7ef...896

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min er administrasjonssekretær og tjener 650k i året. Hun er adm.dir sin "nærmeste medarbeider" på en måte, og organiserer veldig mye for han. Hun har ingen utdannelse.

Anonymkode: ee424...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lavt for master, med forbehold om at master faktisk er nødvendig for jobben. Hvis man har master og søker på en vaskejobb får man jo ikke masterlønn, for å sette det på spissen. Jeg ville absolutt søkt andre jobber. Hvor jobber du?

Anonymkode: 8bd08...71f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sekretær på sykehus hadde jeg 498.000kr

som administrasjonssekretær ga de meg tilbud på 470.000kr, har 10 års erfaring. 

Anonymkode: 1890f...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt på hvor du jobber og hva du har mastergrad i. Generelt synes jeg det høres lavt ut om du har en mastergrad. 

Anonymkode: d3fbe...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...