Gå til innhold

23 år og gammel hud..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lluvy_*
Skrevet

Hei!

Jeg har siden tenårene hatt veldig dårlig hud, kviser og hudorm, bestandig.. Så begynte jeg med Shiseido etter tips herfra, og har brukt det snart ett år nå.

Men nå har huden min blitt fryktelig stygg, jeg har hud som en 45-åring, og det er ikke noe pent, når jeg bare er 23..... Jeg har fremdeles problemer med kviseutbrudd, men ikke så voldsomt som før..

Så nå har jeg fått nok, og vil gå til en pleier å få det fikset, forhåpentligvis en gang for alle. Men jeg er litt rådvill, skal jeg gå til lege, hudlege, spa, hvor?

Og hvor mye må man regne med å gå ut med? Det spiller en liten rolle da jeg er student med lite inntekt, men nå betaler jeg det som må til...

Jeg håper så inderlig at noen kan hjelpe meg!!

Takk,

Lluvy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til lege/hudlege du. Der kan du få tetracykliner som kan hjelpe. Hvis de ikke hjelper, eller du ikke merker noe etter tre måneders bruk. Ta en tur til hudlegen og h*n vil hjelpe deg videre.

Jeg går på disse tablettene og huden i ansiktet er blitt bedre. Hvis huden på ryggen min ikke bedrer seg innen resepten er brukt opp, så stikker jeg til privat hudlege og får hjelp videre. ;)

I tillegg har jeg hatt en dyprens i ansiktet hos hudpleier. Hun fikk renset ut de fleste urenhetene jeg hadde i ansiktet. Dessuten kjøpte jeg en renseserie hos henne fra Exuviance som har hjulpet med å holde huden min fri for nye småkviser og hudormer.

Jeg har også gått over til å bare bruke mineralsminke, som ikke tetter porene og danner hudormer. Så alt i alt har huden min i ansiktet blitt mye bedre.

Tetracyklinene jeg tar koster bare 95,50 for en pakke på 96 tabletter. Så det er billig.

Lykke til!

Gjest Gjest_Lluvy_*
Skrevet

Takk!

Må man ha resept på disse tablettene? Og, får man de på apoteket?

Og, en sånn dyprens hadde vært godt, et bra utgangspunkt i forsøket.. ;) Hva koster det?