AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #22 Skrevet 17. august 2024 Menn gråter alene. Fordi vi blir fortalt om og om og om igjen at menn ikke gråter. Da er vi svake, lite mandige, homo mm. Anonymkode: cd180...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #23 Skrevet 17. august 2024 Jeg har et par venninner som aldri har sett meg gråte. Jeg har heller aldri sett min far gråte, selv om jeg vet at han kan det, så har det bare ikke vært situasjoner der det er naturlig at han ville begynne og gråte for noe. Har heller ikke sett brødrene mine gråte siden vi var barn. Ingenting jeg har etterlyst eller sett på som rart akkurat. Det er jo ikke sånn at man ser folk gråte selv om man kjenner dem godt, for det er ikke alle situasjoner i livet man omgås med dem, der det ville vært naturlig å gråte. Anonymkode: a4c4a...498
DeLorean Skrevet 17. august 2024 #24 Skrevet 17. august 2024 Jeg gråter hver dag omtrent, men så er jeg også høysensitiv. Blir utrolig emosjonell av musikk.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #25 Skrevet 17. august 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er selvsagt bare tullprat, og en indikasjon på at du har ingen empati ! Anonymkode: 0d167...12f Reinspikka tøv, nå må du rulle inn. 🤷♂️ Anonymkode: 76aec...975
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå