AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #21 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skjønner hva du mener. Men jeg jobber innen luftfart hvor man alltid jobber etter prosedyrer og regler (i et hierarki, litt som i forsvaret), og testen viste at jeg ikke liker å jobbe slik. Veldig rart da jeg virkelig liker å ha klare regler å følge. Så synes det var veldig rart. I tillegg stod det at jeg er fleksibel og spontan, har en avslappet holdning til effektivitet, har mangel på struktur, blir lettere distrahert og at jeg er sensitiv til stress og i tillegg er temperamentsfull. Tenker at ingen har lyst til å ansette en slik ansatt. Jeg har jobbet som kabinsjef i 16 år og håndterer stress og ufine passasjerer til daglig. Så føler virkelig at testen ikke passer til hvordan jeg er og hvordan jeg ønsker å ha det på min arbeidsplass. Huff. Ts. Anonymkode: eb5df...d2e Hei, ts. Jeg er i samme bransje som deg, hvor mange av disse testene også blir brukt når og hvis man søker seg oppover. De brukes som utgangspunkt for et intervju, og du vet sikkert like godt som meg at diversitet er viktig i et arbeidsmiljø. Vi har jo alle våre svake og sterke sider - da jeg rykket oppover i flyselskapet jeg jobber i, ble en slik test også brukt. Noen ting kjente jeg meg ikke igjen i i det hele tatt, men siden du allerede har fått resultatet, kan du jo bruke det til å vinkle det til hvordan det passer jobben - eller om det kanskje er mere virkelig for hvordan du er på fritiden? ☺️ lykke til! Anonymkode: 1ab73...624 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #22 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hei, ts. Jeg er i samme bransje som deg, hvor mange av disse testene også blir brukt når og hvis man søker seg oppover. De brukes som utgangspunkt for et intervju, og du vet sikkert like godt som meg at diversitet er viktig i et arbeidsmiljø. Vi har jo alle våre svake og sterke sider - da jeg rykket oppover i flyselskapet jeg jobber i, ble en slik test også brukt. Noen ting kjente jeg meg ikke igjen i i det hele tatt, men siden du allerede har fått resultatet, kan du jo bruke det til å vinkle det til hvordan det passer jobben - eller om det kanskje er mere virkelig for hvordan du er på fritiden? ☺️ lykke til! Anonymkode: 1ab73...624 Tusen takk for oppmuntrende ord 💓 Anonymkode: eb5df...d2e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #23 Skrevet 14. august 2024 Snublefot62 skrev (1 time siden): Min erfaring er at dette ikke er avgjørende for intervju eller ikke, og blir et tema på intervjuet hvor du får si om du er enig eller ikke (og gjerne hvorfor). Dersom du absolutt må si din mening allerede nå så hadde jeg tolket deg som usikker eller lett krenket. Eller begge deler. La det ligge til du kommer på intervju. Takk, jeg lar det ligge 👍👍👍 Anonymkode: eb5df...d2e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #24 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for svar. Synes du at jeg bør sende inn en mail og gi beskjed at jeg ikke er enig i noen av svarene, eller er det heller like greit å ikke si noe? Ts. Anonymkode: eb5df...d2e Nei, som andre skriver, jeg ville latt det ligge! En slik e-post ville ikke gitt noe pluss i boka her i hvert fall. Det er bedre å ta det opp under intervjuet om det faller seg naturlig. Anonymkode: c5202...1b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå