Anonym67548 Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Hei! Etter flere timer søk på nettet, er jeg nødt til å spørre dere.. Ønsker gjerne tips til fine selskapslokaler i Trondheim og rundt, hvor man kan ha mellom 70-100 gjester. Viktig at det er mulig å ha med egen mat og drikke. Kanskje du vet om noen fine gårder? Alle tips tas i mot med stor takknemlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ndern Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Frimurerlosjen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 Hvis du er interessert i noe spesielt, sjekk løken verk, i gruva der har de en hall som blir brukt til bryllup,konfirmasjon,fagbrev utdeling osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #4 Del Skrevet 14. august 2024 Lerflaten gård var eneste plass jeg fant som tillot medbragt med så lang gjesteliste. Jeg skulle i år planlegge en fest vi måtte avlyse under pandemien. Den gang var det ingen problem å finne sentrumsnære plasser for 100 gjester og mulighet for medbragt. Nå har derimot alle skjenkebevilling og man må langt utenfor byen for å finne noe. Veldig dumt. Anonymkode: 92e4a...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lerflaten gård var eneste plass jeg fant som tillot medbragt med så lang gjesteliste. Jeg skulle i år planlegge en fest vi måtte avlyse under pandemien. Den gang var det ingen problem å finne sentrumsnære plasser for 100 gjester og mulighet for medbragt. Nå har derimot alle skjenkebevilling og man må langt utenfor byen for å finne noe. Veldig dumt. Anonymkode: 92e4a...b5f Tror de har strammet inne på reglene rundt skjenking. Man må ha skjenkebevilling i alle lokaler som kan regnes som offentlige, altså alle som leies ut, dersom det skal serveres alkohol der Anonymkode: a856b...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #6 Del Skrevet 14. august 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tror de har strammet inne på reglene rundt skjenking. Man må ha skjenkebevilling i alle lokaler som kan regnes som offentlige, altså alle som leies ut, dersom det skal serveres alkohol der Anonymkode: a856b...acf Ikke hvis utleier kun leier ut lokalet, og leietaker ordner alt til selskapet privat. Det kan utleier velge selv. Det som har skjedd vil jeg tro er at utleiere har valgt å kun tilby en hel pakke med mat og drikke, fordi de tjener mer på det. Serverer de maten må de ha skjenkebevilling (med mindre alkohol forbys). Anonymkode: 92e4a...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå