AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Hei! Jeg er 26 år og gravid med mitt første barn sammen med min samboer 🥰 jeg har booket gravidfotografering som vi skal ha i september og jeg gleder meg så masse! Min samboer har et barn fra før av som er en gutt på 9år. Vi har et fint forhold og jeg prøver å være en så god bonusmor som mulig. Når det kommer til fotograferingen spurte jeg om han kunne tenkt seg å være med, jeg fikk verken et ja eller et nei, noe som er forståelig. Min samboer ønsker å ha han med og jeg er 100% enig i det. Men jeg vil ikke presse det på han om han føler at det er unaturlig, kanskje syns han det er kleint og rart å gjøre noe sånt sammen med meg? Føler også det blir rart om han ikke er med, jeg vil jo gjerne henge opp bildene om de blir fine og da ser det jeg litt snodig ut om alle er der utenom han… da kan det jo fort bli litt lite inkluderende. Samtidig vil jeg ikke tvinge han heller, da jeg kan forstå hvordan det føles. Hva tenker dere? Har dere hatt med bonusbarn på gravidfotografering? Jeg vurderte også å kanskje gjøre fotograferingen alene, bare meg og hunden da samboer ikke var så gira 😅 han er litt av den sjenerte typen og synes det kunne bli kleint 😅 hadde dere fotografering alene eller sammen med partner? Anonymkode: 7e8ff...593
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Du kan ta noen bilder alene, noem bare du og mannen og noen alle sammen. veldig vanlig det. når vi har tatt familiebilder er det alle sammen, bare meg og mannen, bare barna Osv Anonymkode: ecca5...b84 3 1
fru Alving Skrevet 13. august 2024 #3 Skrevet 13. august 2024 Jeg tenker at i og med det er gravidfotografering så kan du fint gjøre det alene. Det er jo liksom magen som er greia her... Det kommer masse muligheter til å ta ordentlige familiebilder senere, og da tar dere selvsagt bonusen med. 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Skrevet 13. august 2024 Jeg er den typen som syns slike bilder er kleine når de henger på veggene til folk der det er et poeng å være avkledd for å vise magen så for meg er det vanskelig å ha en mening, men jeg tenker dere må la gutten få bestemme om han vil være med eller ikke.. Hva medå ta noen vanlige "familiebilder" i steden? Anonymkode: df0eb...c54 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 Synes gravidfotografering er litt rart. Bedre å vente til baby er noen måneder og ta familiebilde kanskjee? Anonymkode: a7540...f8e 8
Anononyma Skrevet 13. august 2024 #6 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er den typen som syns slike bilder er kleine når de henger på veggene til folk der det er et poeng å være avkledd for å vise magen så for meg er det vanskelig å ha en mening, men jeg tenker dere må la gutten få bestemme om han vil være med eller ikke.. Hva medå ta noen vanlige "familiebilder" i steden? Anonymkode: df0eb...c54 Det spørs jo helt hva ts har sett for seg. Vi har et bilde fra gravidfoto hengende oppe der jeg står i en drøm av en kjole som fremhever magen pent i solnedgang mens partner holder rundt meg. Nesten alle som kommer innom kommenterer at det bildet er så pent Få med deg både mann og bonusbarn du ts, så kan fotografen ta noen bilder med dere alle, noen med deg og partner og noen med bare deg (og evt hunden ) 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Skrevet 13. august 2024 Jeg har aldri forstått poenget med gravidbilder tatt hos fotograf. Mannen din klarer vel å ta noen bilder av deg selv eller? Spar se pengene til noe mer nyttig. Å koste på flere tusen for å ha bilder av en gravid mage er like idiotisk som gender reveal og baby shower. Kan bare ikke skjønner vitsen med det. Skjønner heller ikke push gave heller. Graviditet og fødsel er ikke noe eureka som er nytt av dagen. Ja, jeg er mamma selv og hadde ingen av delene. Jeg ville ikke vite kjønn før babyene var født heller. Sjarmen var å få vite kjønnet da babyen ble født. Så kom det besøk både på sykehus og etter hjemkomst for å se babyen og de leverte da samtidig gaver til den nyfødte. Anonymkode: 96c98...0a3 2 4
Anonym6789 Skrevet 13. august 2024 #8 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har aldri forstått poenget med gravidbilder tatt hos fotograf. Mannen din klarer vel å ta noen bilder av deg selv eller? Spar se pengene til noe mer nyttig. Å koste på flere tusen for å ha bilder av en gravid mage er like idiotisk som gender reveal og baby shower. Kan bare ikke skjønner vitsen med det. Skjønner heller ikke push gave heller. Graviditet og fødsel er ikke noe eureka som er nytt av dagen. Ja, jeg er mamma selv og hadde ingen av delene. Jeg ville ikke vite kjønn før babyene var født heller. Sjarmen var å få vite kjønnet da babyen ble født. Så kom det besøk både på sykehus og etter hjemkomst for å se babyen og de leverte da samtidig gaver til den nyfødte. Anonymkode: 96c98...0a3 Jeg tenker det samme som deg om gravidbilder og babyshower, men dette var jo uansett ikke spørsmålet her 😅
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #9 Skrevet 13. august 2024 Guttungen må få bestemme selv her, og skal ikke overtales, presses, bestikkes eller noe. Garantert kleint å bli med på dette og så henge på veggen etterpå. Det er mer naturlig å ta normale familiebilder alle blir med på etter ungen er født. Dette høres ut som er din interesse og verken samboer eller bonussønn har så mye til overs for det. Forståelig nok. Anonymkode: e2bd5...14d
Furstina Skrevet 13. august 2024 #10 Skrevet 13. august 2024 Gravidbilder kan ni ta själva. Guttungen bör absolut inte vara med på dem, däremot när bebisen är född kan ni ta fotosession och familjebilder. Det är mer naturligt 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Skrevet 13. august 2024 Hvis det er slike halvnaken-bilder som folk tar så synes jeg det blir veldig kleint å ha med 9-åringen. Men folk er forskjellige. Gjør det du føler før. Anonymkode: 8bb03...bd7 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis det er slike halvnaken-bilder som folk tar så synes jeg det blir veldig kleint å ha med 9-åringen. Men folk er forskjellige. Gjør det du føler før. Anonymkode: 8bb03...bd7 Nei langt i fra! Så for meg dongeri bukse og hele gjengen i hvit t-skjorte eller noe ☺️ Anonymkode: 7e8ff...593
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #13 Skrevet 13. august 2024 Meget mulig at jeg tar feil, men spør du kanskje litt antitetisk (motsatt) her? Har du egentlig mest lyst til at bildet skal være av deg og partner, men vil ikke si det fordi du er en god bonusmor? Jeg forstår deg i såfall veldig godt. Du ønsker deg dette bildet, og det er ingen som dømmer deg om det er bare deg og din partner. Min mann er verdens beste bonuspappa, men om jeg ville tatt ett slikt bilde, så var det bare oss. Vi har mange fine bilder med hele gjengen etter de er født. Men tror også det kunne bli artig slik du foreslår. Poenget mitt er at begge deler er helt greit:) Anonymkode: 1c519...05b 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #14 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har aldri forstått poenget med gravidbilder tatt hos fotograf. Mannen din klarer vel å ta noen bilder av deg selv eller? Spar se pengene til noe mer nyttig. Å koste på flere tusen for å ha bilder av en gravid mage er like idiotisk som gender reveal og baby shower. Kan bare ikke skjønner vitsen med det. Skjønner heller ikke push gave heller. Graviditet og fødsel er ikke noe eureka som er nytt av dagen. Ja, jeg er mamma selv og hadde ingen av delene. Jeg ville ikke vite kjønn før babyene var født heller. Sjarmen var å få vite kjønnet da babyen ble født. Så kom det besøk både på sykehus og etter hjemkomst for å se babyen og de leverte da samtidig gaver til den nyfødte. Anonymkode: 96c98...0a3 ja, det virker litt selvsentrert vil jeg si. Se på magen min liksom. Veldig amerikansk. Anonymkode: a7540...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #15 Skrevet 13. august 2024 Sikkert koselig hvis man har så mye penger at man ikke vet hva man skal bruke dem på. Ta iallfall noen bilder bare av deg og magen, uten disse gutta. Anonymkode: a20be...741
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #16 Skrevet 13. august 2024 Jeg gjorde det alene og er glad for det, er ikke sammen med barnefar lengre. Fikk noen bilder av meg og han også men mest av bare meg, hans barn var ikke med. Ha heller med søsken osv på babyfoto, det er koseligere 😊 og siden han er så stor kan dere få noen fine bilder av både babyen alene og med storesøsken som holder babyen. Anonymkode: 97b98...378
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #17 Skrevet 13. august 2024 Gravidfotografering er teit. La ungen slippe Anonymkode: 0e04c...e2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå