AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Del Skrevet 12. august For oss så er en kjapp økt som regel 10 min, tror det raskeste har vært 5 min, men da var han på hjemmekontor og vi ble avbrutt av en kunde 😅 Normen for oss er som regel 25-35 min. Anonymkode: c843e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Del Skrevet 12. august 3-8 min er quickie. Samboeren min klarer ikke slikt. Han ligger i gjennomsnitt på 50 min. Anonymkode: 81b50...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 12. august #3 Del Skrevet 12. august På kjøkkengulvet mens potetene koker. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Normen for oss er som regel 25-35 min. Alt under 35 er en kjappis for oss. Anonymkode: 3d509...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Del Skrevet 12. august Alt under 20 minutter er kjappis. Normalen ligger vel på 30 min-1 time. Innimellom holder vi på 1,5-2 timer. Anonymkode: d10a2...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): For oss så er en kjapp økt som regel 10 min, tror det raskeste har vært 5 min, men da var han på hjemmekontor og vi ble avbrutt av en kunde 😅 Normen for oss er som regel 25-35 min. Anonymkode: c843e...67a Haha her er en quickie en maks 2minutters etappe! Anonymkode: 75d36...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha her er en quickie en maks 2minutters etappe! Anonymkode: 75d36...64b Men da er det alt fra 2sek - 2min.. Anonymkode: 75d36...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 12. august #8 Del Skrevet 12. august Alt under 10 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Del Skrevet 12. august Stor pike skrev (1 time siden): På kjøkkengulvet mens potetene koker. Dagens beste svar på KG! Anonymkode: a76af...4c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Del Skrevet 12. august Under 5 minutter, tar ned bukse også tar han meg bakfra.. Anonymkode: 666b0...c97 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 12. august #11 Del Skrevet 12. august Har ikke noe konkret lengde, men for meg er en quickie er når vi har sex kjapt, kjapt og målet er å bli ferdig innenfor tiden vi har tilgjengelig eller kan bli oppdaget. Vi er allerede kåte og klare, så forspill og oppvarming hopper vi glatt over: ned med buksa, opp med skjørtet, inn med pikken, fram med orgasmen, på med klærne... Naturlig nok er det ikke en langvarig affære, men tiden er ikke så viktig. Det viktige er at vi skal ha sex, vi skal ha det nå og vi har ikke så mye å gjøre det på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Del Skrevet 12. august 2-10minutter tenker jeg. Og da har begge i tankene at her må vi bli fort ferdige.. Blir en del sånne nå når vi har baby igjen. Vi krysset fingrene for at vi skal rekke det før vi hører barnegråt, og 1 av 3 ganger må vi avbryte midt i 🙃 Anonymkode: 1e359...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt under 20 minutter er kjappis. Normalen ligger vel på 30 min-1 time. Innimellom holder vi på 1,5-2 timer. Anonymkode: d10a2...aaf Hm... Høres slitsomt ut. Gjennomsnittlig samleie varer visst 5-10 minutter Anonymkode: 1ad14...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hm... Høres slitsomt ut. Gjennomsnittlig samleie varer visst 5-10 minutter Anonymkode: 1ad14...fb7 Hele tiden er vel ikke nødvendigvis samleie. Likt her som for AB. Kjappis er under 20 min. Jeg bruker 10 min på å komme ved kjappis. Foretrekker å holde på 1-1,5 t til vanlig. Og har vi god tid kan vi holde på i 5 timer. Kun en liten del av det er samleie da. Anonymkode: 08289...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Del Skrevet 12. august 15 min her. Anonymkode: 541aa...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Del Skrevet 12. august En kjappis på tur i skogen tar noen minutter, en kjappis hjemme er alt under halvtimen 🤷♀️ Jeg liker ikke kjappiser egentlig, men holder ikke på lenge ute i skogen pga insekter, gress, potensielle turgåere å litt sånn så da får han bare fingre/slikke litt også smette den inn bakfra 🤭🤩 Anonymkode: b1d0a...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. august #17 Del Skrevet 13. august En kjapiss er vel maks en reklamepause under GodMorgenNorge🙈 Ja til mange kjapisser på dagtid.. og når vi legger oss og tar hodetputepraten, kan vi diskutere nye sprell og nye plasser å ha sex neste dag.. Så godnatta kyss.. sov godt elskede🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #18 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hm... Høres slitsomt ut. Gjennomsnittlig samleie varer visst 5-10 minutter Anonymkode: 1ad14...fb7 Forspillet tar ofte 5-15 min her… og vi begge elsker det. Vi hadde jo ikke hatt lange sexøkter hvis vi fant det slitsomt. Vi liker det, derfor gjør vi det. Langt forspill hvor vi nyter hverandre etterfulgt av flere orgasmer på begge og mye kos. Anonymkode: d10a2...aaf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #19 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hm... Høres slitsomt ut. Gjennomsnittlig samleie varer visst 5-10 minutter Anonymkode: 1ad14...fb7 I vårt forhold er normen som sagt 25-35 minutter, men vi kan også ha økter som varer i flere timer. Det betyr jo ikke konstant penetrering med penis, men også kyssing, klining, berøring, fingring, suging osv. En quickie for oss innebærer sjeldent disse tingene, kanskje litt rask stimuli av klitoris. Anonymkode: c843e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #20 Del Skrevet 13. august Bamseklemmer skrev (6 timer siden): En kjapiss er vel maks en reklamepause under GodMorgenNorge🙈 Ja til mange kjapisser på dagtid.. og når vi legger oss og tar hodetputepraten, kan vi diskutere nye sprell og nye plasser å ha sex neste dag.. Så godnatta kyss.. sov godt elskede🥰 Kjapiss = pisse når dårlig tid. Anonymkode: c4e8e...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå