J.. Skrevet 12. august #1 Del Skrevet 12. august Hvorfor får spekulasjoner rundt div diagnoser,omtale av navngitt barn og annen omtale av nevnte barn stå uryddet i tråden om SE,egentlig? Har rapportert uten noen reaksjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. november Forfatter #2 Del Skrevet 21. november @Måne Rampelyset @Forumansvarlig I tråden om SE snakkes det ofte om barnet hennes med fullt navn,hvorfor fjernes ikke dette? Er jo i mot reglene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 21. november #3 Del Skrevet 21. november Hei, Det er brudd på regel om persondebatt og jeg sletter daglig innlegg med barnets navn for tiden. Det er mulig noen innlegg har glippet, så du kan gjerne rapportere dersom du kommer over noen etter rydding. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. november Forfatter #4 Del Skrevet 21. november Sol Rampelyset skrev (1 time siden): Hei, Det er brudd på regel om persondebatt og jeg sletter daglig innlegg med barnets navn for tiden. Det er mulig noen innlegg har glippet, så du kan gjerne rapportere dersom du kommer over noen etter rydding. Sol, admin. Ok. Ser det ukentlig omtales barn med forbokstav og fullt navn,ofte tar det veldig lang tid før det ryddes vekk. Rapporterer når jeg ser det. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet mandag kl 18:13 Forfatter #5 Del Skrevet mandag kl 18:13 Hvorfor blir ikke tråden ryddet for spekulasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet i går, 20:22 #6 Del Skrevet i går, 20:22 Tråden er ryddet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå