anonym 555 Skrevet 14. september 2024 #21 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tidvis ekstra vondt, fordi jeg ble ordentlig glad i han. Og han fikk frem masse i meg som ingen annen mann har rørt ved, fordi ingen har fått lov. Han rørte hjerte og sjel, jeg vet det er klisje, men det er sannheten. Og jeg er en person som er følsom, men som ikke slipper folk lett innpå. Men han rev ned muren og piggene jeg hadde rundt meg. Det ble vel sånn fordi vi ikke kommuniserte godt nok. Hvordan kom du deg videre? Har du noen tips? Anonymkode: 052a6...810 Hørtes likt ut som meg. Jeg kom meg ikke videre. Leste litt her inne på kg å prøvet litt av hva di skrev men det ble berre verre å fulgte rådene her. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #22 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Slett han i alle some, slett alle bilder, meldinger og ting du tar frem og ser på og minnes, avled tankene dine om han hver gang de kommer, ikke sitt å tenk på alle de fine minnene. Kast deg ut i dating, men vær åpen om at du ikke vet om du er klar for noe seriøst. Anonymkode: 9daf7...429 Takk for bra tips. Har kontakt med en nå, men han vet at jeg trenger lang tid på å eventuelt få romantiske følelser for han. Jeg har slettet eksen fra alt nå, og jeg har blokkert han på sosiale medier. Anonymkode: 052a6...810
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2025 #23 Skrevet 21. juli 2025 Jeg også. Min eks fikk ny dame. Så jeg prøvde å sende meld til han om at jeg savnet han. Og jeg fikk tilbake at han savnet og tenkte på meg hver dag. Men han er fortsatt sammen med hun nye. De har også fått et barn sammen! Det er fem år siden det ble slutt. Men klarer ikke å få han ut av hode. Anonymkode: 82f08...6d4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #24 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 1.09): Ikke sett han på et år, men savnet sitter der, som om vi skulle sett hverandre i går. Alt var ikke rosenrødt, men jeg har fortsatt troen på at vi kunne fått det fint sammen, hvis vi begge hadde satset på hverandre. Hver eneste kveld da jeg legger meg, så skulle jeg ønske at han var her med meg. Savner å legge meg inntil han, snuse inn duften av han, bli kysset av han, tatt på av han og være hans... Noen som har tips for å komme seg videre? Flere som har hatt kjærlighetssorg lenge? Hva gjorde DU for å komme ut av den? Jeg er redd for at han var den ene for meg, og at jeg nå har mistet han for godt, at han aldri blir min. Anonymkode: 052a6...810 Hvordan går det med deg ts Anonymkode: 821ba...075
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #25 Skrevet 3. august 2025 Tiden leger alle sår er en klisjé, men sant. Ett år er ikke lenge når du var så glad i han som du var. Min erfaring er at jeg ikke kommer hundre prosent over noen før jeg møter en ny som er bedre for meg. Det er ikke vits i å dagdrømme om å bli sammen igjen. Har prøvd det flere ganger men det har aldri fungert. Et forhold som tar slutt og gjenopptas vil alltid ha sår som er vanskelige å lege. Anonymkode: ccef4...b3a
Strigiformes Skrevet 3. august 2025 #26 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 1.09): Ikke sett han på et år, men savnet sitter der, som om vi skulle sett hverandre i går. Alt var ikke rosenrødt, men jeg har fortsatt troen på at vi kunne fått det fint sammen, hvis vi begge hadde satset på hverandre. Hver eneste kveld da jeg legger meg, så skulle jeg ønske at han var her med meg. Savner å legge meg inntil han, snuse inn duften av han, bli kysset av han, tatt på av han og være hans... Noen som har tips for å komme seg videre? Flere som har hatt kjærlighetssorg lenge? Hva gjorde DU for å komme ut av den? Jeg er redd for at han var den ene for meg, og at jeg nå har mistet han for godt, at han aldri blir min. Anonymkode: 052a6...810 Kjærlighetssorg er helt grusomt. Føler med deg. Jeg valgte å fokusere på meg selv. Etterhvert så klarte jeg sakte men sikkert å finne veien tilbake til meg selv. Det tar tid. Når man kommer dit at man er så heldig å kjenne på lykke igjen, så er det helt fantastisk 💕
Mardina Skrevet 3. august 2025 #27 Skrevet 3. august 2025 Det gjør ikke jeg 😄 Den utro dritten der, kan seile sin egen sjø 😄
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #28 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 1.09): Ikke sett han på et år, men savnet sitter der, som om vi skulle sett hverandre i går. Alt var ikke rosenrødt, men jeg har fortsatt troen på at vi kunne fått det fint sammen, hvis vi begge hadde satset på hverandre. Hver eneste kveld da jeg legger meg, så skulle jeg ønske at han var her med meg. Savner å legge meg inntil han, snuse inn duften av han, bli kysset av han, tatt på av han og være hans... Noen som har tips for å komme seg videre? Flere som har hatt kjærlighetssorg lenge? Hva gjorde DU for å komme ut av den? Jeg er redd for at han var den ene for meg, og at jeg nå har mistet han for godt, at han aldri blir min. Anonymkode: 052a6...810 Dumpet han deg eller dumpet du han? Anonymkode: 2a05a...554
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #29 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dumpet han deg eller dumpet du han? Anonymkode: 2a05a...554 Han dumpet meg Anonymkode: 82f08...6d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå