AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Del Skrevet 11. august 2024 Med 4 frontlommer.... Hvor finner jeg det ? Har så lyst på en varm vanntett vinterjakke med to lommer oppe og to lommer nede , men jeg finner det ikke . Har søkt på nett, men finner ikke. Eller, finner det på herre jakker men ikke på dame. Anonymkode: 088e3...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #2 Del Skrevet 11. august 2024 https://www.norrona.com/nb-NO/produkter/oslo/oslo-gore-tex-down850-parkas-dame/?color=7718 Elsker denne. Den har 4 lommer, som du ønsker. Den har en dunjakke som du kobler til med glidelås. Den er vind- og vanntett. Om sommeren kan du bruke den uten dun. Passer til alle anledninger. Anonymkode: b0ca2...00c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #3 Del Skrevet 11. august 2024 Johnnylove har vanntette varme vinterjakker. Vet dog ikke om de har noen modeller med fire lommer for damer. Anonymkode: 76b3b...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Del Skrevet 12. august 2024 Jean Paul Ceri er en jakke i den kategorien. De får den nok inn igjen nå til høsten (hos Vic og Match). Anonymkode: 3c082...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Del Skrevet 12. august 2024 Vanntett, som i at den skal fungere som en regnjakke i øsende regn? Eller som i at den skal tåle en del sludd og våt snø? Vinterjakke som i at den skal tåle -20 grader? Jeg har flere parkas fra stormberg som tåler mye sludd og våt snø, men helt vanntett er de ikke. På den andre siden, så har jeg aldri opplevd at det har regnet skikkelig og samtidig vært kaldt nok til at det er behov for en skikkelig varm vinterjakke. Anonymkode: 5e932...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå