AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #21 Del Skrevet 15. august 2024 Det blir fort varmere enn man tror særlig på høsten. Er det minusgrader er det ulltrøye og tynn vindjakke som gjelder. Veldig kaldt så tar jeg en tynn ullsinglet innerst men angrer ofte 🥵 Skibukse eller vanlig tights, superundertøy under holder langt ned i minusgradene. Ullsokker,hoka gtx sko, løse pigger ved behov men løper helst uten pigger. Pannebånd, buff og tynne hansker så man kan regulere av og på ved behov. Stort sett alltid drikkevest ytterst men er det så kaldt at vann blir slush og mobilen må inni sportsbhen løper jeg uten (da har jeg ofte den ullsingleten heller) men føler meg naken uten vest. Refleks og hodelykt når det er mørkt/snart blir mørkt. Anonymkode: 5e849...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #22 Del Skrevet 15. august 2024 Pigge skoene om det er mye is der du løper. Jeg bor på sentrale østlandet og løper hele vinteren, vanligvis uten pigger da det varierer så mye mellom bart og litt snø der jeg løper mest. Bruker skibukse, ullstilongs og topp, tynne hansker, ullsokker, tynn boblejakke eller vindjakke, pannebånd. Anonymkode: 8c5e8...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #23 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pigge skoene om det er mye is der du løper. Jeg bor på sentrale østlandet og løper hele vinteren, vanligvis uten pigger da det varierer så mye mellom bart og litt snø der jeg løper mest. Bruker skibukse, ullstilongs og topp, tynne hansker, ullsokker, tynn boblejakke eller vindjakke, pannebånd. Anonymkode: 8c5e8...7f3 Glemte å skrive goretex-sko. Ikke så digg å bli våt på føttene. Anonymkode: 8c5e8...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #24 Del Skrevet 15. august 2024 Tar også gjerne imot tips til konkrete skomodeller til løpsbruk med innebygde brodder til vinteren (må altså være veldig vannavstøtende). Har liksom ikke løpt mye på vinteren siden jeg ikke har funnet gode sko til det, men går hvertfall mye i høyt tempo og bruker pustende skalljakke året rundt bare med ull innerst vinteren, så fleece eller ull over igjen i varierende tykkelse etter kulden. Tykkere vinterjakker puster for meg mye dårligere enn dette når jeg svetter. Anonymkode: 4a36a...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå