AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Del Skrevet 10. august Jeg vet at Kyrie Eleison betyr Herre Miskunne Deg. Jeg er ikke i kirken så ofte som jeg skulle ønske, men hver gang jeg er der, så har jeg lyst til å spørre presten om nettopp dette. Hva betyr det, egentlig? Hvorfor skal Herren Miskunne meg? Er det fordi at Vår Herre skapte alle i sitt bilde, og fordi han elsker alle mennesker og vil at alle skal ha det godt? Anonymkode: 1fd5f...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. august #2 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg vet at Kyrie Eleison betyr Herre Miskunne Deg. Jeg er ikke i kirken så ofte som jeg skulle ønske, men hver gang jeg er der, så har jeg lyst til å spørre presten om nettopp dette. Hva betyr det, egentlig? Hvorfor skal Herren Miskunne meg? Er det fordi at Vår Herre skapte alle i sitt bilde, og fordi han elsker alle mennesker og vil at alle skal ha det godt? Anonymkode: 1fd5f...25a Tilgi meg, forbarme deg over meg, se bort fra syndene mine. Bakgrunnen skal være til den blinde, Bartomeolus (sikkert feilskrevet) ropte dette til Jesus 'herre, miskunn deg over meg'.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Del Skrevet 13. august Nå fikk jeg den låta til mr mister på hjernen. Kyrie Eleison tralalalala. Hva betyr egentlig miskunne? Anonymkode: 0c991...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. august #4 Del Skrevet 13. august Tilgi. Å ikke beskylde for noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Del Skrevet 13. august Være barmhjertig mot. Nådig. Tilgivende. Anonymkode: d4979...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Del Skrevet 13. august Tilgi meg. Anonymkode: 80200...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå