Gå til innhold

Har du følt deg "brukt"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk en telefon fra en dame jeg kjenner via en på jobben. For flere år siden hadde vi en del ons sammen, det var kanskje 8-10 ganger. Siden har vi hatt sporadisk kontakt. Natt til i går fikk jeg veldig pågående sms'r fra henne. Det viste seg at hun ville ha litt kos...... ikke sex bemerket hun. Jeg dro til henne på kvelden og tilbringte flere timer med generelt snakk. Nå det dro mot natt endte vi opp sammen i sengen. Tanken fra meg var bare en å holde rundt og sove sammen med. Men i nattens mulm og mørke endte vi opp med å ha sex sammen. Det var iallefall fint for henne, det vet jeg ut av responsen hennes, og hun ble tilfredstilt, greit nok. Men nå sitter jeg her med en merkelig følelse av at jeg liksom føler meg veldig utnyttet, og angrer egentlig veldig på det jeg var med på, kanskje litt teit sagt av en mann, men jeg føler meg faktisk "brukt" viss dere skjønner hva jeg mener. Vet innerst inne ikke hva jeg egentlig føler.

Har dere vært borti noe liknende?

La meg legge til at jeg har hatt flere ons med forskjellige damer i den senere tid hvor vi begge da har vært fornøyd med situasjonen, og vi var sammen bare for sex'n skyld. Vi har jo alle et behov. Men denne gangen var det liksom ikke riktig overfor meg.........

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår akkurat hva du mener og kjenner også igjen følelsen av av å ha blitt utnyttet! Hun trengte bekreftelse og det fikk hun! Glem henne og finn en jente/dame som fortjener deg!!!

PS Trøst deg med at du sannsynligvis alltid vil finnes i tankene hennes når livet går henne i mot :sjarmor:

Skrevet (endret)

Jeg tror mange av oss har hatt den følelsen.

Jeg har hatt den både i og utenfor forhold.

Endret av Persille
Skrevet

Har nok opplevd det ja, men det er mange år siden... tilbrakte en hel helg hos en ex (min ide) og fant vel ut at det ikke var helt riktig... :sjenert:

Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS, og ei heller hatt sex med noen jeg ikke var sammen med, men jeg kjenner absolutt igjen følelsen.

Skrevet

jepp...kjenner til den følelsen!

Kjipt-men som alt annet-det går over...

Skrevet

Ja, av min x-elsker. Men jeg brukte han også, så vi var fornøyde :)

Skrevet

Jeg hadde et forhold hvor jeg følte meg brukt og jævli etter sex hver eneste gang.. Vet ikke hva det var med den fyren. Vi var sammen i nærmere 1,5 år.

Skrevet

Ja, ikke noe kjekt, men delvis min egen feil... :sjenert:

Gjest Bite me
Skrevet
Ja, ikke noe kjekt, men delvis min egen feil...  :sjenert:

Hvorfor det?

Over til spørsmålet. Ja, det har jeg.

Skrevet

Ja, det har skjedd at jeg har følt meg brukt. Jeg var "sammen" med en som ikke var ute etter noe annet enn sex, og innerst inne visste jeg det. Han ville sjelden kysse meg, men jeg fikk stadig vekk meldinger om at jeg måtte komme dit - og da endte vi i senga. Alltid. Ja, jeg følte meg brukt stadig vekk, men jeg hadde så sterke følelser for ham at jeg ikke greide å la være. Til slutt fant han tilbake til eksen sin, og jeg ble glemt. Det var vondt, men jeg er veldig glad han gjorde det. Jeg hadde nok aldri klart å avslutte forholdet...

Det skjedde også at jeg følte meg brukt etter sex med ekskjæresten min. Han var snill og grei, men jeg hadde null følelser for ham. Jeg hadde sex med ham fordi han ville det, og da følte jeg meg ofte brukt etterpå selv om han ikke gjorde noe galt.

I begge tilfellene er det vel min egen feil at jeg har følt det slik.

Skrevet

Kvinnfolk er noen skrullehuer!

Dere er nu snare til og knipe igjen låra ellers,når dere vet at det er sånn er det vel bare og dumpe fyren og gå videre :forvirret:

Skrevet (endret)

Indeed. Det er ingen god følelse i det hele tatt :tristbla:

Endret av *melis*
Skrevet

En av mine tidligere kjærester som jeg var på tur med fortalte etter turen at han ikke brydde seg om meg lenger og denne følelsen hadde han også før vi dro. Men det hindret han ikke i ha sex med meg hver kveld - da følte jeg meg brukt.

Skrevet

Ja, det har jeg følt en gang iblant, både i og utenfor forhold. Det er nok ganske vanlig. Leste i en annen tråd at mange har sex med typen eller dama når de egentlig ikke vil, og da kan det jo hende at man føler det litt slik etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...