Gjest GreenSky Skrevet 19. februar 2006 #1 Skrevet 19. februar 2006 Det er en rekke Småting som raskt kan virke avtennende på meg. Ting jeg ikke burde bry meg om, kanskje, men jeg mister lysten på sex, hvis jeg oppdager det. Det kan være at: - Fyren har brødsmuler i fjeset - Mat på tennene - Slipper en fis - Har flass - Dårlig ånde - Snakker med mat i munnen - En busemann som henger litt ut av nesa Osv. (Jeg passer alltid på å gå med et speil i veska for å sjekke nettopp dette på meg selv, at jeg ikke har mat på tennene og sånt) Men altså... Hvis dette skjer, så mister jeg rett og slett lysten på sex der og da. Nei, dette er ikke en tulletråd, selv om jeg ser det morsomme ved den. Er dette sært, eller? Noen flere som ikke fikser slike småting?
Samantha Skrevet 19. februar 2006 #2 Skrevet 19. februar 2006 Har det på akkurat samme måten på alle tinga du nevnte. Skulle tru det var ein av/på-knapp på meg. For det er ikkje berre sånn at eg får mindre lyst, men lysta forsvinn 100%. Syns dårlig ånde er det verste.... Dessuten kan ein feil kommentar føre til det samme. Et skeivt ord og eg snur meg på andre sida for å sove
Leo Skrevet 19. februar 2006 #3 Skrevet 19. februar 2006 Jeg ser også det morsomme i dette, men sokker og "nothing else" er absolutt "turn-off"!!!
Leo Skrevet 19. februar 2006 #4 Skrevet 19. februar 2006 Dessuten kan ein feil kommentar føre til det samme. Et skeivt ord og eg snur meg på andre sida for å sove ← Absolutt!
Leo Skrevet 19. februar 2006 #5 Skrevet 19. februar 2006 Kom også på at det er fryktelig "turn-off" hvis fyren står på en hamburgerbar i "huttiheita" og gir instruks om antall salatblader, dressingtype etc. etc. Noen ganger spiser man bare det man får! Ferdig!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #6 Skrevet 19. februar 2006 Jeg ser også det morsomme i dette, men sokker og "nothing else" er absolutt "turn-off"!!! ← Der er jeg. Sokker får jeg panikk av, vet ikke hvorfor men det er skikkelig turn-off for meg. Hadde typen hatt dårlig ånde, hadde jeg ikke gidda å drasse han med hjem. Er det typen, så sier jeg fra på en pen måte- så blir det tid til sex etter han har fiksa det...
Wonderwoman Skrevet 19. februar 2006 #7 Skrevet 19. februar 2006 Dårlig ånde er absolutt verst. Jeg er utrolig følsom for lukter generelt, og nærkontakt med noen som lukter vondt er fullstendig uaktuelt...
Gjest 2324 Skrevet 19. februar 2006 #8 Skrevet 19. februar 2006 Kjenner meg igjen ja.. Det skal lite til, men ekkelt og sex hører på ingen måte sammen.
Gjest Hilde K S Skrevet 19. februar 2006 #9 Skrevet 19. februar 2006 Bløte romper i Dressmannbukser. Særlig sånne casualbukser i utvasket grønt. Menn i bredstripet cordfløyelsbukser med helsesko. Rødmussede kinn. *grøsser*
Gjest Hilde K S Skrevet 19. februar 2006 #10 Skrevet 19. februar 2006 Skjegg, bart, fett hår, dårlig ånde, svettelukt osv.
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #11 Skrevet 19. februar 2006 en klønete kommentar mens vi har sex er ikke bare turnoff men jeg blir så "sårbar" i senga at jeg kan like godt finne på å begynne å grine av det. Det er ment humoristisk fra hans side, og den tar ikke jeg. Etterpå merker han at jeg ikke syns det er noe særlig å ha sex akkurat da, og blir slapp så blir vi begge forbanna. Haha.
Leo Skrevet 19. februar 2006 #13 Skrevet 19. februar 2006 en klønete kommentar mens vi har sex er ikke bare turnoff men jeg blir så "sårbar" i senga at jeg kan like godt finne på å begynne å grine av det. Det er ment humoristisk fra hans side, og den tar ikke jeg. Etterpå merker han at jeg ikke syns det er noe særlig å ha sex akkurat da, og blir slapp så blir vi begge forbanna. Haha. ← Skulle ønske vi alle hadde et like godt forhold til sexllivet vårt som det virker som du har, Towelie! Gidder du å bli sexterapaut når du blir "stor"?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #14 Skrevet 19. februar 2006 Sokker er det verste! Sokkene må av føre buksa, jeg klarer ikke synet av hårete manneben ned i sokker skikkelig turn off. Det samme er boksershorts som ser ut til å være hakket for store. Må det på død og liv være bokser skal den sitte som et ekstra hudlag. Eller er renslighet et must. En feil kommentar uansett om den skjer i sengen eller ved første møte er veien rett ut.
mito Skrevet 19. februar 2006 #15 Skrevet 19. februar 2006 Jeg misliker barberingsutslett rundt vagina, noe mange jenter har fått etter det ble mote å alltid være glattere enn Halvard Flatland.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. februar 2006 #16 Skrevet 19. februar 2006 Har mannen dårlig ånde så ber jeg har pusse tennene før vi har sex. Ikke verre enn det. Ellers er det vel bare enkelte kommentarer som kan få meg til å miste lysten.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #17 Skrevet 19. februar 2006 Med meg er det sånn at jeg har lyst eller ikke lyst. ALdri midt i mellom. Egentlig ikke så enkel å ha med å gjøre jeg for det skal så lite til for å ødelegge stemningen..... Menn som prøver å være søte ved å lage babystemme er totalt turn off!! Rett og slett h*ter det.... Ellers er dårlig ånde en klar turn off... Men sokker og ellers naken har jeg aldri opplevd da.... Det værste er dillete gutter som liksom skal være søte... Men skal ikke være søte, de skal ha mørk stemme og behandle deg fast og sikkert uansett situasjon. Kose mose pose, og lille venn!! Kyss meg i ræva....
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #18 Skrevet 19. februar 2006 jeg hadde blitt dritfornærma hvis jeg ble bedt om å pusse tennene før vi skulle ha sex!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #19 Skrevet 19. februar 2006 Menn med julenissemaske... Menn med gullkjede.. Gammel svettlukt.. Feil replikk... m.m.
Leo Skrevet 19. februar 2006 #20 Skrevet 19. februar 2006 jeg hadde blitt dritfornærma hvis jeg ble bedt om å pusse tennene før vi skulle ha sex! ← Enig! Det er total turn-off! (Jeg pusser tennene 2 - 4 ganger om dagen og dusjer minst en gang om dagen...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå