AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 Hei, kunne trengt litt veiledning. Så om noen kunne tatt en tarot lesing på meg helst gratis hadde det vært veldig fint. Takk på forhånd. Anonymkode: 09ced...1af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #2 Del Skrevet 11. august 2024 Det vil jeg gjøre! Noe spesielt du selv ønsker å veiledes på? Skal jeg spå utifra det du hat skrevet? Anonymkode: e4ad9...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #3 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det vil jeg gjøre! Noe spesielt du selv ønsker å veiledes på? Skal jeg spå utifra det du hat skrevet? Anonymkode: e4ad9...cd9 Kunne jeg spurt om du hadde kunnet lese meg også? Står i flere tunge ting på ulike måter, og lurer veldig på hvordan høsten blir? Er litt motløs nå. Anonymkode: 77c47...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå