AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Del Skrevet 10. august 1: At han sender penger av og til 2: sender tributes, overtar regninger etc 3: absolutt alt (sier fra seg økonomisk kontrol, selger hus, bil, tar lån og lever sparsomt etc) Anonymkode: 9b690...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Del Skrevet 10. august At nabolaget vet at kona er rik og har valgt mann utfra andre kriterier. Long Dong Silver. Anonymkode: fe994...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. august #3 Del Skrevet 10. august Det som er samtykket av, mellom de det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Del Skrevet 10. august Anonymkode: 9b690...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Anonymkode: 9b690...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 12. september #6 Del Skrevet 12. september Hele konseptet er jo så dumt at det er til å le seg ihjel av..😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #7 Del Skrevet 12. september SlemUlv skrev (På 10.8.2024 den 16.29): Det som er samtykket av, mellom de det gjelder. Man kan ikke samtykke til finansiell dominering. Det er en sindslidelse, de som utnytter det hører hjemme i fengsel. Anonymkode: 03cdf...344 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 12. september #8 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan ikke samtykke til finansiell dominering. Det er en sindslidelse, de som utnytter det hører hjemme i fengsel. Anonymkode: 03cdf...344 Merkelig at jeg har samtykket til det da. Huh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #9 Del Skrevet 13. september Jeg aksepterer og heier på det meste av fetisher, men dette gir meg en vond smak i munnen. Her har vi menn som til tider lever i fattigdom for å tilfredsstille et sykelig begjær om å gi en eller annen jente pengene sine. Folk skal kunne gjør hva de vil med egne penger, men det sier seg selv at dette ikke er særlig innafor. Jeg har hørt eksempler på at det til og med har gått ut over egne barn. Det er jo en form for prostitusjon siden damen mottar penger. Damene som driver med dette utnytter ynkelige menn på det groveste og jeg synes faktisk at salg av sex er mer respektabelt enn dette. Anonymkode: 2f9f2...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 13. september #10 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 3.07): 1: At han sender penger av og til 2: sender tributes, overtar regninger etc 3: absolutt alt (sier fra seg økonomisk kontrol, selger hus, bil, tar lån og lever sparsomt etc) Anonymkode: 9b690...eb2 Dette synes jeg er litt diskriminerende. Bytt ut «han» med «hen», då er det ok. Kan liker godt være andre veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå