AnonymBruker Skrevet 9. august #21 Del Skrevet 9. august Og der kom jeg jammen borti de mørke krokene på KG. Anonymkode: dff29...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #22 Del Skrevet 10. august Du er sikkert på rett vei TS. Jeg har erfart at jo verre jeg har det, jo flere synkroniseringer opplever jeg. Jeg er en lysarbeider. Når jeg står på kne med skit til halsen, da er jeg på mitt beste. Men denne innsikten hindrer meg ikke i å sutre altså. Av og til lurer jeg på om guidene mine får gnagsår i ørene av all klagingen min. 😊 Anonymkode: 67f0c...9ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #23 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er sikkert på rett vei TS. Jeg har erfart at jo verre jeg har det, jo flere synkroniseringer opplever jeg. Jeg er en lysarbeider. Når jeg står på kne med skit til halsen, da er jeg på mitt beste. Men denne innsikten hindrer meg ikke i å sutre altså. Av og til lurer jeg på om guidene mine får gnagsår i ørene av all klagingen min. 😊 Anonymkode: 67f0c...9ad Så det er hjelpere som kan merke at energien min er skikkelig vond nå? Jeg har litt mye rot i livet akkurat nå, savner han Jeg traff, jeg klartr å ødelegge det fordi han ga litt lite respons. Da ble jeg too much, så nå svarer han meg ikke lengre. Det gjør bare så vondt 🥺 kan ikke være det jeg gjorde riktig? Oppå dette igjen har jeg en jobb som krever av meg, men får for lite i mnd til å klare å dekke alt. Har 3 barn❤️ Anonymkode: 42dab...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #24 Del Skrevet 10. august Skal prøve å tenke positivt, er ofte da vi går mot den riktige veien. Anonymkode: 42dab...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #25 Del Skrevet 10. august Du burde se filmen number 23, handler om sånn som du holder på nå 😝 Anonymkode: 73ecd...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #26 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 23.40): Og der kom jeg jammen borti de mørke krokene på KG. Anonymkode: dff29...b07 Så flink du er. Jeg ser hele tiden 22:22 jeg også. Har gjort det i mange år. Har hatt en sånn barnslig greie med å ønske meg noe for dagen etter når jeg ser det tallet. Så for meg så betyr det ingenting annet enn at jeg syns det er artig å ønske meg noe. Og det går selvfølgelig aldri i oppfyllelse. (Annet enn når jeg ønsker at dagen etter skal være bra, for de fleste dager er bra) Anonymkode: 72a64...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå