Gå til innhold

Ser 222 eller 22;22 omtrent hele tiden. Tegn på ny begynnelse? Dere spirituelle!

Anbefalte innlegg

Hva sier tallet uten å kopiere fra Google. Jeg er i en litt vanskelig periode fortiden å uten at jeg tenker på klokken så ser jeg tallet 22.22 eller ser 222 på kvittering eller bilnummer. Det sees så tydelig. Noen formeninger? 

Anonymkode: 42dab...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett 222 og 22:22 og andre kombinasjoner ofte jeg i flere år. Ja på en måte kan det være en ny begynnelse, men ny begynnelse trenger ikke være at er noe nytt fysisk. Det kan være en transformasjon i deg, som et nytt tankesett eller nye interesser, ++

Anonymkode: b8aea...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har sett 222 og 22:22 og andre kombinasjoner ofte jeg i flere år. Ja på en måte kan det være en ny begynnelse, men ny begynnelse trenger ikke være at er noe nytt fysisk. Det kan være en transformasjon i deg, som et nytt tankesett eller nye interesser, ++

Ja men uten at du tenker over det så kan det være en beskjed. Ikke alle er mottakelig for å ense det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men uten at du tenker over det så kan det være en beskjed. Ikke alle er mottakelig for å ense det. 

At de oppfordrer meg til å begynne med noe nytt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg føler beskjeden når jeg ser sånne tall er "hold ut" , som et motivasjon til å ikke gi opp for det er ikke mye jeg kan gjøre grunnet livssituasjonen. Det blir bedre og jeg har usynlig støtte fra hjelpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette leste jeg nå, 22:20. 

Anonymkode: 554dc...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synkronisiteter" om en kan kalle det det på norsk betyr at en er på vei, at en endrer sine vibrasjon er og tiltrekker seg noe nytt, og mer av det en ønsker seg. Jeg ser på dem som et signal om at det er åpne kanaler og at nå er jobben opp til meg, universet lytter. Og så kan du si, men jeg får bare drit? Så hvordan kan noe nytt og høyere vibrasjoner vere på gang? Og det rare her er at du sier at du er i en vanskelig periode, og samtidig ser du disse. Jeg tror denne vanskelige perioden er en test. Dette er en mulighet for deg til å takle belastningen på en ny måte for å skape det livet du drømmer om. 

Ja, du har det tungt, og samtidig hva i dette er en lærdom, hva i dette er du takknemlig for, både og. 

Hjalp dette? 

Anonymkode: ea116...8bf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget ble postet 22.22.

Anonymkode: afbbd...22d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synkronisiteter" om en kan kalle det det på norsk betyr at en er på vei, at en endrer sine vibrasjon er og tiltrekker seg noe nytt, og mer av det en ønsker seg. Jeg ser på dem som et signal om at det er åpne kanaler og at nå er jobben opp til meg, universet lytter. Og så kan du si, men jeg får bare drit? Så hvordan kan noe nytt og høyere vibrasjoner vere på gang? Og det rare her er at du sier at du er i en vanskelig periode, og samtidig ser du disse. Jeg tror denne vanskelige perioden er en test. Dette er en mulighet for deg til å takle belastningen på en ny måte for å skape det livet du drømmer om. 

Ja, du har det tungt, og samtidig hva i dette er en lærdom, hva i dette er du takknemlig for, både og. 

Hjalp dette? 

Hehe, fantastisk at innlegget mitt ble postet tilfeldig 22.22 ❤️ 

Omfavn begge sider, det vonde med det gode, du er på vei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hehe, fantastisk at innlegget mitt ble postet tilfeldig 22.22 ❤️ 

Omfavn begge sider, det vonde med det gode, du er på vei! 

Innlegget ditt ble postet 21:52 (noe man finner ut ved å holde musen over den grå skriften), men kommentaren min ble postet 22:22, med Anonymkode afbbd...22d.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Innlegget ditt ble postet 21:52 (noe man finner ut ved å holde musen over den grå skriften), men kommentaren min ble postet 22:22, med Anonymkode afbbd...22d.

Og du har 22 i anonymkoden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er velkommen til å holde musen over den grå skriften på innlegget mitt som jeg siterte, jeg er ikke TS. Det er postet akkurat 22.22. Hva er grunnen til at du diskuterer på dette? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hjalp dette? 

Åh 😭 ja det hjalp. Vanskelig å vanskelig, men jeg ble enosjonelt knyttet til en mann som ikke ga helt det samme tilbake mot slutten. Jeg har vært borti lignende før og igjen kom det samme. Han ville avslutte alt mellom oss gjennom de 3-4 mnd vi traff hverandre og skrev hver eneste dag. Det er litt rart å ikke skal se denne mannen igjen, ikke prate - ingenting. Når dette skjedde så jeg 222 ca hele tiden. Hvor enn jeg så, det var nesten uunngåelig. Høres absurd ut, men jeg følte det var et tegn, et signal om at jeg er på riktig vei. Tror ikke denne mannen var helt sunn for meg, han holdt på med mye rart.  

Hvordan skal jeg gå videre nå da tenker du? Lytte til mine indre stemmer?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Og du har 22 i anonymkoden din.

Oii, jiz.. der ser jeg nå...🙈🙈🙈ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åh 😭 ja det hjalp. Vanskelig å vanskelig, men jeg ble enosjonelt knyttet til en mann som ikke ga helt det samme tilbake mot slutten. Jeg har vært borti lignende før og igjen kom det samme. Han ville avslutte alt mellom oss gjennom de 3-4 mnd vi traff hverandre og skrev hver eneste dag. Det er litt rart å ikke skal se denne mannen igjen, ikke prate - ingenting. Når dette skjedde så jeg 222 ca hele tiden. Hvor enn jeg så, det var nesten uunngåelig. Høres absurd ut, men jeg følte det var et tegn, et signal om at jeg er på riktig vei. Tror ikke denne mannen var helt sunn for meg, han holdt på med mye rart.  

Hvordan skal jeg gå videre nå da tenker du? Lytte til mine indre stemmer?☺️

Ja, absolutt lytt til din indre stemme. Jeg tror du vet selv hva dette skal lære deg. ❤️ 

Min første tanke var jo at du her har en sjanse til å velge en annen vei enn du gjorde sist. For hvorfor skjer dette "igjen", vil du at det skal skje igjen, eller vil du skape et nytt type liv, et nytt mønster? Et spørsmål jeg stiller i slike situasjoner er "hvordan er dette det beste som har skjedd meg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallene betyr ikke noe, men det er tydelig at du leter etter tegn, en grunn eller en unnskyldning til å starte med noe nytt. Så da burde du gjøre det! Ikke vent til noe annet skal ta en avgjørelse for deg, gjør det selv!

Anonymkode: 7bdf1...7b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, absolutt lytt til din indre stemme. Jeg tror du vet selv hva dette skal lære deg. ❤️ 

Min første tanke var jo at du her har en sjanse til å velge en annen vei enn du gjorde sist. For hvorfor skjer dette "igjen", vil du at det skal skje igjen, eller vil du skape et nytt type liv, et nytt mønster? Et spørsmål jeg stiller i slike situasjoner er "hvordan er dette det beste som har skjedd meg?"

Jeg leser endel om tall fordi jeg føler universet kommuniserer meg med tall og siden jeg er observant (uten å vente på at klokken blir det,) så fortsetter de å  videreformidler dette via tall kombinasjon.

Han var kald og brukte meg til sex tror jeg, men jeg ble smigret som vanlig. Dette mønsteret har jeg hatt ei stund desverre... i begynnelsen var han helt fantastisk. Sjarmerende som bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tallene betyr ikke noe, men det er tydelig at du leter etter tegn, en grunn eller en unnskyldning til å starte med noe nytt. Så da burde du gjøre det! Ikke vent til noe annet skal ta en avgjørelse for deg, gjør det selv!

Anonymkode: 7bdf1...7b9

Sitter ikke å venter på tallene. Synet legger merke til like tall, men dette skal jo skje når du minst aner det. 22:22 , 11:11 , 23:23 er tall vi fort legger merke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...