AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Del Skrevet 9. august Jeg har tredemølle, stepper og elipse maskin hjemme. Kan gå turer i nærområdet, lite variasjon dessverre. Blir å gå en og samme runde. Jeg ønsker å gå ned i vekt, men klarer ikke finne riktig mengde trening. Jeg starter nok for tøft og mister gnisten etter kort tid. Ønsker å få tilbake en følelse av at trening er gøy. Jeg hadde den følelsen for flere år siden, det gikk ikke en dag uten trening. Noe skjedde og trening ble helt bort prioritert. I ettertid har jeg forsøkt flere ganger å komme igang igjen. Vil du hjelpe meg med ett treningsprogram? Treningsstudio er ikke i nærheten av her jeg bor, så det utgår dessverre. Anonymkode: e9bbb...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Del Skrevet 9. august Hva var det du syntes var gøy med trening før? Var det styrketrening du likte best? Cardio inne? løping ute? Har du tv i nærheten av apparatene dine? Kan du f.eks ta en halvtime på ellipsemaskinen mens du ser på tv? Anonymkode: 15459...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Del Skrevet 9. august Stemmer i at du må finne noe du synes er gøy slik at du får motivasjon i starten, som glir over i disiplin 😊 Mølle og Ellipse er pyton synes jeg, men jeg bruker dem jo fordi jeg er disiplinert nok til å gjennomføre. Den disiplinen fikk jeg ved å kaste meg inn i styrketrening da jeg var nybegynner, for det synes jeg er skikkelig gøy. Anonymkode: a9fb6...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Del Skrevet 9. august CERG NTNU har bra treningsprogram på 7 uker (+en til på 7 uker etter første) md både cardio og styrke med minimalt bruk av utstyr. For meg var det fint å få kickstarta treninga med et allerede oppsatt opplegg, forplikter mer😊 Idag, 11 mnd etter, har jeg rutinene på plass. For ekstra motivasjon har jeg appen Mia health som er utviklet av CERG🙏 Anonymkode: 23aa9...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå