AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #1 Skrevet 8. august 2024 Nå er det seks uker etter fødsel, og jeg forsøkte å ta to fingre inn i skjeden og å stramme, for å sjekke styrken. Jeg kan kjenne at jeg kniper, men hele skjeden føles så mye romsligere. Særlig inngangen til skjeden, som før var veldig trang, er nå åpen og romslig …:( Antar at det er ganske vanlig å fortsatt være ganske vid såpass tidlig etter fødsel, men når kan man forvente at underlivet ikke trekker seg mer sammen? Er redd for å forbli «vidåpen». Anonymkode: 9ace4...ec0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Skrevet 8. august 2024 Sånt kan ta opp til to år? Menn bryr seg ikke om det var det Anonymkode: 9f3de...ef5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Skrevet 8. august 2024 Det er jo helt individuelt. For noen går det veldig fort, for andre forblir det åpent. Du må nesten bare vente å se. Anonymkode: 00013...041
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Skrevet 8. august 2024 Det er bare 6 uker siden. Skjeden har vært elastisk i 9 mnd for å forberede seg til en fødsel, og du har født en baby. Det er musklene som er slappe. Ikke stress med det. Ta knipeøvelser og hør med helsestasjon om de har noe tips. Anonymkode: 84909...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå