Mcflurry1234 Skrevet 8. august 2024 #1 Skrevet 8. august 2024 (endret) Hei. Jeg vet at å skrive her ikke vil hjelpe min situasjon, men vil gjerne høre om det er flere i samme båt. Snart to mnd siden fikk jeg beskjed om at jeg har kommet i tidlig overgangsalder(35 år). Fikk beskjed med en gang at det ikke lenger var liv i eggstokkene selvom de fortsatt var store og fine. Så legen sa at å bli gravid på egenhånd er lik null. Hun skulle sende mine tester videre til en fertilitetsklinikk i Porsgrunn med en gang, men fortsatt ikke hørt noe. Heldigvis har jeg 2 barn, men ønsker et til med ny kjæreste. Jeg skulle også begynne på hormonplaster asap. Men i følge flere apotek jeg har vært på er det ikke å oppdrive i Norge for øyeblikket, så må få noe annet. Legen på sykehuset har jeg prøvd å ringe uttalige ganger uten hell, fastlegen sier at jeg bare må forsøke enda flere apotek.. Heldigvis time der i morgen, så får se om hun kan fikse noe annet og kanskje pushe på sykehuset. Jeg skal også inn til mikroskopisk undersøkelse pga alvorlig celleforandringer. Jeg føler bare jeg blir dårligere og dårligere, men det kan også bare være psykisk siden jeg er så redd for alle beskjedene jeg har fått i sommer. Jeg blir bare så utrolig frustrert når helsepersonellet forteller meg at disse tingene må tas på alvor, at jeg ikke må være alene nå før alle svar er på bordet og at det bare er å ringe. Så er dem umulig å få tak i og jeg bare går rundt og forventer det verste på alle kanter. Evig pessimist nå. Så trenger å høre noe positivt eller om noen andre som har vært eller er igjennom noe av det samme. Endret 12. august 2024 av Mcflurry1234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå