Theka Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #21 Skrevet 18. februar 2006 Granny husker jeg og. Bestemor har en figur av henne stående på hylla si:) Noen som husker noe om Shagma?
Gjest King James Skrevet 18. februar 2006 #22 Skrevet 18. februar 2006 Jeg husker..tomas toget...og en dokke som gikk som bodde oss en gammel dame men hva den het husker jeg ikke..portveien 2. Og reisen til hjorteskogen..Jeg tror det var det den het. og emil..madicken...pippi....og fraglende...det er vel de eneste jeg husker
Theka Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #24 Skrevet 18. februar 2006 sikkert tøydukke anna du mener:) og flukten til dyreskogen (hvisdet er den serien Rev var med i)
Gjest King James Skrevet 18. februar 2006 #25 Skrevet 18. februar 2006 ja flukten til dyreskogen det var den jeg mente.. jeg kommer også på brannmann sam......postman pat. Når jeg tenker over det så var barne tv mye bedre før en det er i dag.
Theka Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #26 Skrevet 18. februar 2006 Takk! Det er det jeg mener jeg og! MEn dumme folka i NRK er ikke enige med meg. Så hva skal en stakkar gjøre da?
Gjest King James Skrevet 18. februar 2006 #27 Skrevet 18. februar 2006 Har du sakt det til NRK ?..Altså klakt til de at barne tvet er dårligere nå ? men det er uanset lite man kan få gjort.
Theka Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #28 Skrevet 18. februar 2006 jupp. noe måtte jeg da gjøre. holdt på å bli gal. satt sinnsykt mye barnevakt en stund og seff skulle ungene se på all den hjernedøde driten som gikk. så der fikk NRK kjeft og!
Gjest King James Skrevet 18. februar 2006 #29 Skrevet 18. februar 2006 ja barn i dag.. Men det skjer jo at de viser barne tv fra den tid vi var unge vel nå vet jeg ikke hvor gammel du er..men jeg bare regner med at du så på barne tv rundt 80 tallet begynneslen av 90 tallet.. det skjer jo at de viser dem igjen veldig sjeldent..Men de viste noe i sommer kan jeg huske. Og fraglene og postman patt gikk heller ikke for så lenge siden..Branmann sam går noen ganger på frokost tv på NRK.. men det er sjeldent...
Theka Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #30 Skrevet 19. februar 2006 brannmann sam har de oppdatert, men han er ikke så ille. og de sender emil av og til og. emil liker vi alt skal jo være så "pedagogisk riktig" nå. men men ces't la vie
Arkana Skrevet 19. februar 2006 #31 Skrevet 19. februar 2006 Noen som husker noe om Shagma? ← Selvsagt, Arkana var jo hovedpersonen der. Og så barna Spartacus og Rebekka, og de to rare "dyrene" Bic og Bac og piratene, og de reiste rundt i romskipet Shagma som kunne snakke. Min favorittserie da jeg var liten. Ellers husker jeg bl.a.: Postmann Pat Portveien 2 den lille ormen som kom og dro opp/ned rullegardinen før/etter barne-tv Midt i Smørøyet Halvsju Henrys katt Lærer Flukt Madicken Tøydukke Anna Albert Åberg Anne fra Bjørkely Fraglene Det var en gang et menneske Kalles klatretre Avisgjengen To gode naboer Gulars Lekestue Et program med Vibeke Sæther, Halvdan Sivertsen, Labbetuss, Smitt og Smule (husker ikke hva det het) Klabb og Babb Rädda Joppe To hus tett i tett Vill Villere Villaveien Thomas og vennene hans Majka Nattseilere Veien til Avonlea
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #32 Skrevet 19. februar 2006 Fraglene, Muppet Show, Thomas toget, Postman Pat, Flode, Portveien 2, den serien med Labbetuss, Tøydukke Anna, Tante Brun tante Grønn og tante Fiolett, Albert Åberg, Gulars....
Gjest Ingrid78 Skrevet 19. februar 2006 #33 Skrevet 19. februar 2006 Det er nok mange jeg husker hvis jeg bare blir minnet på de, men de som sitter i enda er: Fraglene Gulars Colargol Portveien 2 Barna fra Ulenbuch Redda Joppe død eller levande... Skomakergata Berta Tøydukke Anna Postmann Pat
stinegull Skrevet 19. februar 2006 #34 Skrevet 19. februar 2006 hva med tante brun.tante grønn og tante fiolett???????
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #35 Skrevet 19. februar 2006 (endret) Granny husker jeg og. Bestemor har en figur av henne stående på hylla si:) Noen som husker noe om Shagma? ← Så klart jeg husker Shagma Har fortsatt kjenningsmelodien på hjernen etter en liten mimreperiode på folkehøgskolen sikkert tøydukke anna du mener:) og flukten til dyreskogen (hvisdet er den serien Rev var med i) ← Flukten fra Dyreskogen og Dyrene i hjorteparken het sesongene Det beste barne-TV som noen gang har blitt sendt, så jeg var klistret til skjermen hver søndag da jeg var yngre, og jeg var det nå som den ble sendt på nytt og Endret 19. februar 2006 av Aylana
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå