Natron Skrevet 29. oktober 2024 #161 Del Skrevet 29. oktober 2024 Forumansvarlig skrev (5 timer siden): Det ble i hovedsak diskutert kongens immunitet og lovverket rundt dette. Men verken det, eller de få innleggene om kronprinsens immunitet hører til tråden om MBH. Nei det var ikke kongens immunitet som ble diskutert. At debatten hører til i en annen tråd er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 30. oktober 2024 #162 Del Skrevet 30. oktober 2024 Hvorfor stengte dere tråden i går kveld? Diskusjonen i går var jo veldig grei. 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 30. oktober 2024 #163 Del Skrevet 30. oktober 2024 Eyr skrev (4 timer siden): Hvorfor stengte dere tråden i går kveld? Diskusjonen i går var jo veldig grei. 🧐 Tråden er ryddet for en stor mengde brukerdebatt og er nå åpnet igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 8. november 2024 #164 Del Skrevet 8. november 2024 Hei. Nå har dere ryddet brukerdebatt men Fantorangen Oslo sine innlegg med brukerdebatt får stå igjen. De ble rapportert i går. Hvorfor får de stå når andres fjernes? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. november 2024 #165 Del Skrevet 9. november 2024 (endret) @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig kan dere ta en opprydning i tråden? Det er flere innlegg med avsporinger av trådens tema samt brukerdebatt, Jeg har rapportert. Endret 9. november 2024 av Kattedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. november 2024 #166 Del Skrevet 9. november 2024 Eyr skrev (22 timer siden): Hei. Nå har dere ryddet brukerdebatt men Fantorangen Oslo sine innlegg med brukerdebatt får stå igjen. De ble rapportert i går. Hvorfor får de stå når andres fjernes? Hei. Jeg hadde litt tekniske problemer da jeg ryddet i går, så det er mulig noen innlegg glapp. Jeg skal se over igjen. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. november 2024 #167 Del Skrevet 11. november 2024 @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset jeg har noen spørsmål angående nettsiden. Som dere ser så vises den siste siden flere ganger, men med ulikt side nummer. Lurer på hvorfor dette skjer. I tillegg får jeg opp at jeg er inne på Dagbladet sin nettside og ikke Kvinneguiden sin nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. november 2024 #168 Del Skrevet 11. november 2024 Kattedama skrev (17 minutter siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset jeg har noen spørsmål angående nettsiden. Som dere ser så vises den siste siden flere ganger, men med ulikt side nummer. Lurer på hvorfor dette skjer. I tillegg får jeg opp at jeg er inne på Dagbladet sin nettside og ikke Kvinneguiden sin nettside? Er det ikke bare en hang up etter moderering? Bruker å bli sånn her hvert fall, etter moderering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. november 2024 #169 Del Skrevet 11. november 2024 Kattedama skrev (1 time siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset jeg har noen spørsmål angående nettsiden. Som dere ser så vises den siste siden flere ganger, men med ulikt side nummer. Lurer på hvorfor dette skjer. I tillegg får jeg opp at jeg er inne på Dagbladet sin nettside og ikke Kvinneguiden sin nettside? Det hender at det blir duplikate sider i noen tråder. Jeg vet at @Forumansvarlighar vært i kontakt med TSP for å prøve å finne ut hvorfor, men jeg vet ikke om de har funnet ut av det. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 12. november 2024 #170 Del Skrevet 12. november 2024 Vi har dessverre ikke funnet ut hvorfor. Har heller ikke funnet noen andre som har opplevd samme problem med dette, så jeg vil tro det har noe med at det er en stor tråd og det ryddes ofte så det blir en hikke i systemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 16. november 2024 #171 Del Skrevet 16. november 2024 (endret) har dere kommet noe nærmere en beslutning på om regelen om at det ikke er lov å utgi seg som flere personer i samme tråd, omfatter folk som sletter brukeren sin, men kommer raskt tilbake med ny bruker i samme diskusjon? Endret 16. november 2024 av MissLucy 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 16. november 2024 #172 Del Skrevet 16. november 2024 MissLucy skrev (2 timer siden): har dere kommet noe nærmere en beslutning på om regelen om at det ikke er lov å utgi seg som flere personer i samme tråd, omfatter folk som sletter brukeren sin, men kommer raskt tilbake med ny bruker i samme diskusjon? Jeg lurer på hvorfor du mener det er et problem? (Seriøst spørsmål). Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. november 2024 #173 Del Skrevet 16. november 2024 NordreSving skrev (5 timer siden): Jeg lurer på hvorfor du mener det er et problem? (Seriøst spørsmål). Jeg ser ikke problemet. På generelt grunnlag; usjarmerende og selvsagt for å unngå flere advarsler. Tråden kan gi inntrykk av 20 ulike brukere, men det er bare 5. Folk skjønner kanskje ikke heller at de avsløres på skrivestil. For all del; bare fortsett om det er lov, men det fremstår useriøst. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. november 2024 #174 Del Skrevet 16. november 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 17. november 2024 #175 Del Skrevet 17. november 2024 NordreSving skrev (21 timer siden): Jeg lurer på hvorfor du mener det er et problem? (Seriøst spørsmål). Jeg ser ikke problemet. I mitt hode synes jeg det blir ganske likt som å delta i flere, nesten like tråder (om kongelige) med forskjellig brukernavn i trådene... Begge deler er en uting. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. november 2024 #176 Del Skrevet 18. november 2024 Sol Rampelyset skrev (På 11.9.2024 den 21.31): Hei, Du har rett i at denne tråden tar opp veldig mye ressurser. Vi stenger tråden når vi finner det hensiktsmessig, men vi ønsker ikke å kneble diskusjonen unødig. Sol, admin. Ja det er jo flott det,men det går jo direkte ut over de fleste andre trådene på rampelys,der ting man rapporterer tar 1-2 dager før det skjer noe,pga denne ene tråden spiser alle ressursene deres.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 18. november 2024 #177 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) J.. skrev (24 minutter siden): Ja det er jo flott det,men det går jo direkte ut over de fleste andre trådene på rampelys,der ting man rapporterer tar 1-2 dager før det skjer noe,pga denne ene tråden spiser alle ressursene deres.. Av samme årsak som det som foregår her nå faktisk. Endret 18. november 2024 av Kattedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 18. november 2024 #178 Del Skrevet 18. november 2024 J.. skrev (25 minutter siden): Ja det er jo flott det,men det går jo direkte ut over de fleste andre trådene på rampelys,der ting man rapporterer tar 1-2 dager før det skjer noe,pga denne ene tråden spiser alle ressursene deres.. Enig, tar litt vel lang tid å få moderert avsporinger og brukerdebatt osv i andre tråder om dagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. november 2024 #179 Del Skrevet 18. november 2024 Roe skrev (4 minutter siden): Enig, tar litt vel lang tid å få moderert avsporinger og brukerdebatt osv i andre tråder om dagen Ja,syns det har blitt ganske ekstremt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. november 2024 #180 Del Skrevet 18. november 2024 J.. skrev (1 time siden): Ja det er jo flott det,men det går jo direkte ut over de fleste andre trådene på rampelys,der ting man rapporterer tar 1-2 dager før det skjer noe,pga denne ene tråden spiser alle ressursene deres.. Er det noen spesiell tråd du tenker på. Vi moderer normalt alle tråder innen 24 timer. Denne tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg