Kollontaj Skrevet i går, 09:41 #641 Skrevet i går, 09:41 Sur sitron skrev (5 minutter siden): Og så lurer man på hvorfor noen sier "dere" 😅 Ja? Du kan da ikke tro at alle som er uenige med deg, er en konsensusgruppe. Fortsatt; hvis en er uenig med deg, kan ikke andre svare selv om de også er uenige med deg? 4 3
Sur sitron Skrevet i går, 09:51 #642 Skrevet i går, 09:51 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Ja? Du kan da ikke tro at alle som er uenige med deg, er en konsensusgruppe. Fortsatt; hvis en er uenig med deg, kan ikke andre svare selv om de også er uenige med deg? Har jeg nektet for det? Jeg bare forklarte deg hvorfor noen bruker begrep som "dere". 1 1
~ Ada ~ Skrevet i går, 10:27 #643 Skrevet i går, 10:27 Sur sitron skrev (50 minutter siden): Og så lurer man på hvorfor noen sier "dere" 😅 Ikke sant. Svar fra "dere" har sikkert ingen sammenheng med innlegg om "dere"⬇️ Era Vulgaris skrev (4 timer siden): Det er altså så frustrerende og en smule suspekt å stadig få innlegg ryddet vekk fordi andre svarer en med brukerdebatt. Mulig det er en helt bevisst strategi fra enkelte som nærmest bor i tråden. 3 1 2
Sur sitron Skrevet i går, 10:30 #644 Skrevet i går, 10:30 ~ Ada ~ skrev (2 minutter siden): Ikke sant. Svar fra "dere" har sikkert ingen sammenheng med innlegg om "dere"⬇️ Tror ikke engang jeg gidder å prøve å skrive før en av "dere" er på pletten 😅 2 2
Forumansvarlig Skrevet i går, 10:33 #645 Skrevet i går, 10:33 Minner om at dette er en tråd for spørsmål og tilbakemelding mellom brukere og moderator/administartorer, ikke for diskusjon. 2
TigerK Skrevet i går, 11:19 #646 Skrevet i går, 11:19 Era Vulgaris skrev (5 timer siden): Det er altså så frustrerende og en smule suspekt å stadig få innlegg ryddet vekk fordi andre svarer en med brukerdebatt. Mulig det er en helt bevisst strategi fra enkelte som nærmest bor i tråden. Dette er helt åpenbart en strategi som brukes mye! 1 2 1
Forumansvarlig Skrevet 1 time siden #647 Skrevet 1 time siden TigerK skrev (23 timer siden): Dette er helt åpenbart en strategi som brukes mye! Som jeg svarte på innlegget du siterer. Om noen svarer med brukerdebatt på ditt innlegg, så er det kun svarinnlegget som blir fjernet, ikke ditt innlegg. Blir ditt innlegg fjernet fordi du svarte på ett innlegg med brukerdebatt så blir det såklart ryddet fordi innlegget som siteres ikke lengre eksisterer. Blir ditt innlegg fjernet, enten det var selvstendig eller at det siterte ett innlegg som fortsatt står, så er det fordi ditt innlegg inneholdt regelbrudd. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå