Gå til innhold

R&R - Marius Borg Høiby

Anbefalte innlegg

Det tok faktisk 4 timer å lese og modere tråden. Den blir gjenåpnet i morgen. 

Sol, admin..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol Rampelyset skrev (4 timer siden):

Det tok faktisk 4 timer å lese og modere tråden. Den blir gjenåpnet i morgen. 

Sol, admin..

Det er ikke godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trønder skrev (5 timer siden):

Det er ikke godt nok.

Fire timer med rydding av denne tråden synes jeg høres mer enn nok ut - det er i hvert fall ikke forenlig med min idé om en hyggelig lørdagskveld.

Selv mener jeg denne ville tråden stort sett er blitt godt moderert, tatt i betraktning at den nesten utelukkende består av ryktespredning, spekulasjoner, avsporinger og (ikke minst) brukerdebatt og brukerangrep i en skala jeg aldri før har sett på dette forumet.

Det har også etter hvert blitt lagt ut ryddemeldinger som har vært meget klare og detaljerte mht hva som vil bli ryddet. Disse har til og med blitt klistret til toppen av tråden. Ingen hindring - likevel fortsetter flertallet i tråden å pumpe ut innlegg som gjentar akkurat de samme avsporingene. Da går det vel som det må gå.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trønder skrev (8 timer siden):

Det er ikke godt nok.

Er det virkelig slik att folk går bananas fordi tråden må holdes stengt? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen elsker å slenge med rykter, usannheter og hause opp negativitet, andre elsker å lese det. Helt nydelig om tråden holdes stengt. Lenge.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trønder skrev (15 timer siden):

Det er ikke godt nok.

Beklager at vi ikke møter dine standarder for moderering, du står fritt til å diskutere Marius andre steder mens tråden er stengt. 
Minner om at admins på rampelyset har full jobb og familie i tillegg til forumet, og modererer forumet 365 dager i året gjennom ferie, sykdom og andre livshendelser for at dere brukere skal kunne diskutere. Noen ganger har vi tråder som er svært aktive og det tar mye av tiden vår. Derfor ser vi oss nødt til å stenge tråder i kortere perioder. 

Sol, admin. 

• Liker 4
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt utrolig at debatten knebles slik. Jeg antar det er sterke krefter bak. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeslabberaset skrev (40 minutter siden):

Det er helt utrolig at debatten knebles slik. Jeg antar det er sterke krefter bak. 

Det finnes andre fora! Bare å google: konspi.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (9 minutter siden):

Det finnes andre fora! Bare å google: konspi.....

Godt jobbet for i dag. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeslabberaset skrev (2 timer siden):

De sterke kreftene, heter forumregler. Jeg mener seriøst at det har begynt å rable i et ekkokammer når tiltagende aggresjon oppmuntres under dekke av ytringsfriheten (eller når forumregler insinueres å ha en slagside). En må gjerne være uenig i kongehuset håndtering og stille seg undrende og kritisk til valg og handlinger, men å påstå at kronprinsessen ikke bryr seg om vold, da mener jeg at gangsynet har forduftet fullstendig - sammen med en rekke andre usakligheter og regelbrudd i den tråden. Det er synd at moderatorene må gjøre drittjobben for oss og vil vi ikke det, er det bare å gjøre jobben selv eller takke for seg.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@~ Ada ~ Vi får håpe det ikke blir flere tilfeller av sitering fra denne tråden for å statuere et eller annet uforståelig poeng i den andre.

Arbeidsbyrden moddene har bare med den villeste konspi-tråden på Rampelys (jeg syns det kvalifiserer til det) er uforholdsmessig stor, og alle dere interessante spørsmålene og temaene i MBH-saken overskygges av regelbrudd i fleng.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at tråden nå har byttet navn til MBH (beklager, Marius), hans liv og familie: Hvilke konsekvenser får dette for modereringen?

Endret av Revenge o'Cavatina
korrigering
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sol RampelysetEr det greitt at tråden om MBH har skiftet navn for å tilrettelegge for sladring om alle han er i familie med, enten de er kongelige, eller privatpersoner som ikke selv har valgt et liv i offentlighten?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtidig finnes det enda en tråd: Kongehuset og de øvrige. Hvordan skal det skilles mellom disse to trådene nå?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Med tanke på at tråden nå har byttet navn til MBH, hans liv og familie: Hvilke konsekvenser får dette for modereringen?

Nei, den har byttet navn til "Marius, hans liv og familie". Vi er på fornavn.. Jeg lurer også på hvor grensene går for "hans liv". Er det rubbel og bit, eller kun det han selv har lagt ut på åpne SoMe - kanaler og fra straffesaken? Annet?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Nei, den har byttet navn til "Marius, hans liv og familie". Vi er på fornavn.. Jeg lurer også på hvor grensene går for "hans liv". Er det rubbel og bit, eller kun det han selv har lagt ut på åpne SoMe - kanaler og fra straffesaken? Annet?

Takk for korrigeringen. Siden navneendringen ikke har noen begrensninger eller forbehold, er det kanskje meningen å også kunne diskutere skolegang, matvaner, skokjøp, eventuelle diagnoser, ofrene og potensielle nye ofre i livet hans?🧐

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi må ta en diskusjon på bakrommet ang tråden etter det er endret navn på tråden. Den er stengt i mellomtiden. 

Kaffeslabberaset skrev (22 timer siden):

Dette kan jeg avkrefte. 

Sol, admin. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLucy skrev (21 timer siden):

@Sol RampelysetEr det greitt at tråden om MBH har skiftet navn for å tilrettelegge for sladring om alle han er i familie med, enten de er kongelige, eller privatpersoner som ikke selv har valgt et liv i offentlighten?

Vi har nå gjort en bestemmelse på dette. Tråden handler om MBH og skal fortsette med dette. Det finnes allerede tråder om kongehuset, evt diskusjoner rundt disse tas i trådene som allerede eksisterer da vi ikke ønsker dobbeltråder. Valget ville vært å stenge tråden som nå fantes siden den da var om personer som allerede hadde tråder, det ønsket vi ikke å gjøre.

Å diskutere privatpersoner tar vi fortsatt veldig alvorlig og er såklart ikke lov. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (3 minutter siden):

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Loiuse og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet.

Betyr det da at diskusjonene som hittil har vært i denne tråden, egentlig burde fortsette i Kongehuset-tråden? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (2 minutter siden):

Betyr det da at diskusjonene som hittil har vært i denne tråden, egentlig burde fortsette i Kongehuset-tråden? :klo:

Frem til omgjøringen i går har diskusjonene som ikke er ryddet vært innenfor trådens tema. Vi har ryddet for diskusjoner rundt MM, IA og andre personer som ikke er innnfor trådens tema. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...