Gå til innhold

Sims 2 - det jeg laster ned


Fremhevede innlegg

Skrevet

Laster ned litt ting til Sims 2 nå, og har ørten ganger nå forsøkt å få inn noen nattbord, men det går ikke :sur: Sengen er inne, men ikke nattbordene og skapet :sur: Noen som har noe gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig at du mangler "mesh" til disse tingene. Det er en slags "mal" som noen har laget. Sjekk på siden du laster ned fra om det finnes mesh til tingene. Last ned og prøv igjen.

Grunnen til at sengen er inne er nok at det er brukt en av de sengene som hører med i spillet.

Skrevet
Det er mulig at du mangler "mesh" til disse tingene. Det er en slags "mal" som noen har laget. Sjekk på siden du laster ned fra om det finnes mesh til tingene. Last ned og prøv igjen.

Grunnen til at sengen er inne er nok at det er brukt en av de sengene som hører med i spillet.

Er det jeg også begynte å mistenke, så har nå prøvd å laste ned meshene til de bordene og skapet, også prøver jeg igjen :) Innmari irriterende å gå ut og inn av spillet hele tiden da ;)

Skrevet

Jeg vet. Tar mye tid.

Men det der mange ting som krever en mesh. Hvis det er The Sims Resource du bruker, så står det opplyst i teksten til tingene. Du kan også søke etter mesh og deretter finne de forskjellige utgavene av tingene.

Når du laster ned hele sett er mesh ofte inkludert.

Skrevet
Jeg vet. Tar mye tid.

Men det der mange ting som krever en mesh. Hvis det er The Sims Resource du bruker, så står det opplyst i teksten til tingene. Du kan også søke etter mesh og deretter finne de forskjellige utgavene av tingene.

Når du laster ned hele sett er mesh ofte inkludert.

Er som regel når jeg laster ned hele sett at ingenting kommer med... Bruker simsresource ja, har jo kjøpt medlemsskap og greier :ler:

Skrevet

Jeg opplever noen ganger at jeg ikke har fått unzippet alle mappene.

Dvs. jeg unzipper en mappe og inni denne ligger det gjerne en mappe til, som jeg ikke har fått pakket ut.

Dette er i mange tilfeller mesh.

Ta en titt på filene i download-mappen og sjekk at alt er pakket ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...