AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Hei! Har en apple watch som har ligget i en skuff en stund. Tok den opp, har oppdatert den og alt, men nå måler den ikke puls lenger. Den målte puls 2 måneder tilbake, men altså ikke nå. Jeg har sjekket at håndleddssensor er på, og at puls er på i innstillinger, men det kommer ikke opp noe som helst. Det står den ‘måler’ og når den er ferdig står det bare - - sl./min. Har rpøvd å ha klokken strammere på, men det funker heller ikke… har jeg så svak puls at den ikke klarer kjenne den? Er sensoren ødelagt? Hva tror dere Anonymkode: 50d2c...873
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Kontakte begravelsesbyrå? Anonymkode: 37309...fbf 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kontakte begravelsesbyrå? Anonymkode: 37309...fbf Var inne på samme tanke. Må bare finne de som har penest kister… Anonymkode: 50d2c...873 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 Har du vasket sensoren? Og prøvd å skru den av og på? Anonymkode: 8e7a1...49f
newman01 Skrevet 7. august 2024 #6 Skrevet 7. august 2024 Har du vært inne i personverninnstillingene? Det er noe med personlige data og aksept for at Apple skal få lov til å se personsensitive data som må aksepteres. Kanskje det er noe der som er endret siden sist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå