Gå til innhold

Bare på twitter/x en har ytringsfrihet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må si jeg er så imponert over Elon Musk. For en mann og sjel. Han har for det første vært en brilliant forretningsmann. Tjent milliarder. Han førte Tesla til himmels. Nå sikter han mot Mars med SpaceX. Som har enorm suksess, nå nylig med et innovativt rakett design som kan kutte prisen på frakt til rommet i to. 

For noen år siden starten han på sin største utfordring. Gi alle en stemme og å sikre ytringsfriheten. For hele verden går mot sensur. Selv i Europa og USA. Her er sensuren særlig rettet mot kritikk av innvandring, multikultur og woke generelt. Noe som hindrer folk i å danne seg opplyste meninger. Noe de ikke kan få gjennom å lese mediene ol.

For en mann Musk er. For en helt. Er twitter/x den eneste platformen for ytringsfrihet i verden? Hvordan kan vi nå friheten vi hadde før igjen?

Anonymkode: 52df9...03f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angry Man

Jeg  på den annen side er ikke det minste imponert av Elon Musk. ☺️

Endret av Angry Man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen grunn til å hylle Musk. Kvinner blir fortsatt suspendert for å si innlysende ting. 

Anonymkode: ced96...965

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kryr jo av kritikk mot innvandring og woke overalt på nett. Forstår ikke hva du snakker om.

Anonymkode: 4ab3b...fc5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kryr jo av kritikk mot innvandring og woke overalt på nett. Forstår ikke hva du snakker om.

Takk  og pris at vi har Twitter...ingen ønsker et ettparti media eller samfunn styrt av autoritære oligarker.

Anonymkode: deecc...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk  og pris at vi har Twitter...ingen ønsker et ettparti media eller samfunn styrt av autoritære oligarker.

Hvordan var dette relevant til det jeg skrev?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan var dette relevant til det jeg skrev?

Hva mener du ikke er relevant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nu vel. Musk er vel strengt tatt mer en pappagutt som lever hardt på pappas penger, kjøper opp firma og lever på andres hjerner. Han sensurere de han føler for på Twitter, og det virker mer som om han kjeder seg. Ifølge x-kona hans er han virkelig ikke en trivelig fyr, hvor mye man nå enn legger i det. 

Fyren er på ingen måte dum, men han er mer en pengesekk enn en hjerne. Og det er jo greit det, vi trenger dem og for å få realisert noe. Men et vidunder og geni? Langt derifra. 

Anonymkode: 3d0c4...772

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva mener du ikke er relevant?

Svar på det jeg spør om i stedet for å svare med et nytt spørsmål. Jeg skrev at folk kan jo skrive kritisk om disse tingene mange steder på nett, ikke bare X/Twitter. Også fortsetter bare fanatismen om X vs enpartistaten som er resten av internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ingen grunn til å hylle Musk. Kvinner blir fortsatt suspendert for å si innlysende ting. 

Anonymkode: ced96...965

Går de målrettet etter kvinner?

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De flesge av de store bidragsyterne på kritikk av woke blir bannet på youtube, facebook osv. Nå er det bare x igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nu vel. Musk er vel strengt tatt mer en pappagutt som lever hardt på pappas penger, kjøper opp firma og lever på andres hjerner. Han sensurere de han føler for på Twitter, og det virker mer som om han kjeder seg. Ifølge x-kona hans er han virkelig ikke en trivelig fyr, hvor mye man nå enn legger i det. 

Fyren er på ingen måte dum, men han er mer en pengesekk enn en hjerne. Og det er jo greit det, vi trenger dem og for å få realisert noe. Men et vidunder og geni? Langt derifra. 

Anonymkode: 3d0c4...772

Det er feil. Faren til Musk var aldri rik. Han var veldig heldig i at moren hans er fra Kanada, slik at han kunne reise sit og senere til USA for å utdanne seg. Så startet han opp en rekke selskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg må si jeg er så imponert over Elon Musk. For en mann og sjel. Han har for det første vært en brilliant forretningsmann. Tjent milliarder. Han førte Tesla til himmels. Nå sikter han mot Mars med SpaceX. Som har enorm suksess, nå nylig med et innovativt rakett design som kan kutte prisen på frakt til rommet i to. 

For noen år siden starten han på sin største utfordring. Gi alle en stemme og å sikre ytringsfriheten. For hele verden går mot sensur. Selv i Europa og USA. Her er sensuren særlig rettet mot kritikk av innvandring, multikultur og woke generelt. Noe som hindrer folk i å danne seg opplyste meninger. Noe de ikke kan få gjennom å lese mediene ol.

For en mann Musk er. For en helt. Er twitter/x den eneste platformen for ytringsfrihet i verden? Hvordan kan vi nå friheten vi hadde før igjen?

Du har misforstått hva ytringsfrihet er. Du er ikke den første, og du er ikke den siste. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De flesge av de store bidragsyterne på kritikk av woke blir bannet på youtube, facebook osv. Nå er det bare x igjen.

Jeg har sett massevis av kritikk mot woke på både YouTube, Facebook og forum. Er en egen "sjanger" for de som reagerer på woke filmer og TV-serier fra Hollywood, er mange "store" navn i den gruppa som poster kritikk regelmessig og har gjort det lenge.

Hvis noen enkeltindivider blir bannet, så er det nok noe annet som ligger bak enn at de kritiserer woke, siden det som sagt er mange på disse kanalene som gjør det jevnlig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...