Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Loiuse og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Hulderen skrev (38 minutter siden):

Han jobbet ved et annet MC- verksted først. I Drammen, Lier eller noe. Der sluttet han. Det er sikkert det du har hørt.

Åkkei greit.

Ser poenget når man får anledning til å jobbe for Harley Davidson. 

Good for him. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rebella81 skrev (9 timer siden):

Enn om Ingrid A forelsker seg i en arbeidsløs kar med fire unger med fire forskjellige kvinner. Hvor mange ste og halv- skal kongehuset forsørge? Enn om hun ikke vil ha barn, skal hun da tvinges til det? Enn om hun ikke har fungerende egg, skal det da være eggdonasjon for å få født frem denne tronarvingen? Enn om hun får et barn med lett psykisk utviklingshemming til tronarving? 

Akkurat dette er vel ganske uproblematisk? Baudouin I og Fabiola av Belgia fikk heller ingen egne (levende) barn. Da han døde overtok broren som konge, og deretter hans sønn. Det er jo derfor det er en arverekkefølge.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bare det er sinnssykt kleint at han roter rundt med reality-damer og Sophie Elise. Han representerer ikke kongehuset, men han har bodd med familien på Skaugum og alt som fører med. I de seneste årene har han vel ikke blitt særlig inkludert i noe man ser av Kronprisen & Co (MM, Ingrid, Sverre). Nora er ikke en jeg titter på, på IG osv, men har fått med meg diverse «skandaler» av hun og SE. Rumpeslikke-bilder, naken-bading, røyking og mye mer. Nei, jeg blir bare helt kleint og håper han holder seg langt unna med de oppmerksomhetssyke jentene sine. 🤣

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (12 timer siden):

Syntes bare det er sinnssykt kleint at han roter rundt med reality-damer og Sophie Elise. Han representerer ikke kongehuset, men han har bodd med familien på Skaugum og alt som fører med. I de seneste årene har han vel ikke blitt særlig inkludert i noe man ser av Kronprisen & Co (MM, Ingrid, Sverre). Nora er ikke en jeg titter på, på IG osv, men har fått med meg diverse «skandaler» av hun og SE. Rumpeslikke-bilder, naken-bading, røyking og mye mer. Nei, jeg blir bare helt kleint og håper han holder seg langt unna med de oppmerksomhetssyke jentene sine. 🤣

Ja, det er kleint. Det har etterhvert blitt mange ikke-kongelige i de kongeliges nærmeste familie -  og det går i drama og kontroverser. 

Det må være rart å være mor til en kommende dronning (med det det innebærer av å forberede henne) - og også mor til en som jobber som lærling hos HD (ikke noe galt i det. Men det blir bare mer og mer "kong salomon og Jørgen hattemaker" i den familien) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kraftwerk skrev (På 30.11.2022 den 18.57):

Nå er vell ikke Nora den verste realitydeltageren? Eneste hun har vært med på er love island for å finne kjærligheten..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vameam96 skrev (45 minutter siden):

Nå er vell ikke Nora den verste realitydeltageren? Eneste hun har vært med på er love island for å finne kjærligheten..

Og der gjorde hun til og med en veldig god figur. Veldig synd at hun etterpå rotet seg bort i SE. Men det blir feil å kritisere Marius for det SE driver med. Han er bare «i nærhet» av SE pga at han er sammen med Nora.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catskan skrev (1 time siden):

Herregud!! Nå vet jeg hvem Marius minner meg om! Joffrey Baratheon i Game of Thrones

😮😧😱

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vameam96 skrev (4 timer siden):

Handler da ikke om hvilke program hun har vært med på? Det handler om den generelle oppførselen hennes og hvem hun assosierer seg med (nærmere venner). Og akkurat det sier en hel del om et menneske. 

Jeg ser ikke på noen reality-programmer, en del år siden jeg så en hel sesong med Paradise. Følger ikke med på noen slike norske programmer (ser kun på Kardashians og litt Housewifes), så er ganske irrelevant hvilket show hvem har vært på, og hvordan de var der. Det sier meg ingenting. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 4.12.2022 den 8.31):

😮😧😱

Utseendemessig 😅 Ikke i personlighet. Han er kjempesøt i virkeligheten. Møtt han flere ganger ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (4 timer siden):

Nå skal han bo på Skaugum inntil videre. 
https://www.vg.no/rampelys/i/0QvQMg/marius-borg-hoeiby-har-flyttet-til-skaugum

Så han har definitivt noen privilegier. Det bør følge med noen krav, feks til å jobbe og betale litt for seg. 

Ja jeg tenker at det minste han kan gjøre er å ta ut av oppvaskmaskinen minst 3 ganger i uken samt bære ut søpla på tirsdager.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salmonella skrev (6 minutter siden):

Ja jeg tenker at det minste han kan gjøre er å ta ut av oppvaskmaskinen minst 3 ganger i uken samt bære ut søpla på tirsdager.

Han bor ikke i samme hus som Mette Marit og Haakon, men i et av utleiehusene deres. Så jeg regner da med at han gjør alt av husarbeid hos seg selv.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

Han bor ikke i samme hus som Mette Marit og Haakon, men i et av utleiehusene deres. Så jeg regner da med at han gjør alt av husarbeid hos seg selv.

Jeg har ikke skrevet at han bor i samme hus, Skaugum har mange bygninger, men det er desto et større frynsegode å få bo i eget hus - med mindre han betaler markedsleie og det gjør han neppe. Vi vet ingenting om hvem som gjør husarbeid. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (2 timer siden):

Før bodde han inne på Skaugum så han får antagelig en større «frihet» nå. Det er jo så mange tjenere/kokker/hjelpere/sekretærer/renholdere/gartnere osv osv som jobber i hovedhuset og på eiendommen så kanskje de tar en runde hos ham også. Han er jo sønnen til MM og bor på området så det kan nok godt tenkes dette ikke er en ordinær leietaker som de får inntekt av.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 4.12.2022 den 8.21):

Og der gjorde hun til og med en veldig god figur. Veldig synd at hun etterpå rotet seg bort i SE. Men det blir feil å kritisere Marius for det SE driver med. Han er bare «i nærhet» av SE pga at han er sammen med Nora.

Han var vel en del av gjengen til SE og ble kjent med Nora via festing og turing i den forbindelse?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 9.10.2022 den 23.08):

Sverige var «nøytralt», så «nøytralt» at USA måtte true dem til å slutte å sende forsyninger til Tyskland. Forrige kongen deres var nazist, regjeringen sympatiserte med Tyskland.

Nei det var ikke mer normalt å gå på strippeklubb før.

Jeg tar MM over nakenmodeller og tennislærere når som helst.

Enig, selv om dette blir avsporing. 
Er en grunn til at svensker ble omtalt som reservetyskere. 
De gamle rundt meg omtalte svenskene som «stripat/stripete» under krigen (ikke et komplement.)

Det kan også diskuteres om denne fortiden er litt av grunnlaget for den ukritiske innvandringen og den voldsomme redselen svensker har for å si noe som kan oppfattes rasistisk, og som nå er årsaken til at det er vill vest enkelte plasser der borte. Selvpisking. Gjøre bot?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (11 timer siden):

Han betaler nok ingenting i leie, kanskje strømmen...

Det vet vi ikke noe om, så det er det ikke vits å spekulere i. Men det er jo ganske vanlig å la voksne barn få bo gratis i kjellerleiligheten om man har god råd, så hvorfor ikke la ham bo gratis i et nabohus?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...