Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken vil denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker i minst mulig grad å unngå dette. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svigermor skrev (9 minutter siden):

Her står det jo at hun ryddet fordi det var rotete, og at opplysningen kom fra MBH. Da er det politiet som har lekker informasjon fra avhørene?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Svigermor skrev (5 minutter siden):

Han tenker kun på seg selv han der, det viktigste for MBH er å frita seg selv for mistanke og kaste den over på noen andre (der i blant sin mor), koste hva det koste vil. 

Må være kjipt å ha jobbet så hardt for å beskytte og forsvare sin sønn i alle disse årene, for så å bli kastet under bussen gang på gang - både direkte (i feks avhøret det referes til her) og indirekte (ved at han ikke klarer å følge besøksforbudet, ved  "vise fingeren"-bildet, ved å velge fest og rus fremfor rusbehandling osv). 

Jeg lurer på hvor "balletak" Marius egentlig har hatt på familien sin i form av at de er de de er. Jeg sier ikke at han har gjort det, men jeg kan godt se for meg "hvis dere skal tvinge meg inn i behandling så skal jeg love dere at X og Y lekkes til pressen. Jeg kommer ikke endre noe ved livet mitt og det er ingenting dere kan gjøre med det hvis dere ikke vil at jeg skal fortelle verden om da ...... jeg trenger penger og det skal dere gi meg, hvis ikke så..."

• Liker 16
  • Nyttig 7
Skrevet
Korpsnerden skrev (Akkurat nå):

Han tenker kun på seg selv han der, det viktigste for MBH er å frita seg selv for mistanke og kaste den over på noen andre (der i blant sin mor), koste hva det koste vil. 

Må være kjipt å ha jobbet så hardt for å beskytte og forsvare sin sønn i alle disse årene, for så å bli kastet under bussen gang på gang - både direkte (i feks avhøret det referes til her) og indirekte (ved at han ikke klarer å følge besøksforbudet, ved  "vise fingeren"-bildet, ved å velge fest og rus fremfor rusbehandling osv). 

Jeg lurer på hvor "balletak" Marius egentlig har hatt på familien sin i form av at de er de de er. Jeg sier ikke at han har gjort det, men jeg kan godt se for meg "hvis dere skal tvinge meg inn i behandling så skal jeg love dere at X og Y lekkes til pressen. Jeg kommer ikke endre noe ved livet mitt og det er ingenting dere kan gjøre med det hvis dere ikke vil at jeg skal fortelle verden om da ...... jeg trenger penger og det skal dere gi meg, hvis ikke så..."

Tror helt ærlig han ikke tenkte på at det kan bli spekulasjoner om moren. Lyver så det renner av han. Flaut.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
MissLucy skrev (4 minutter siden):

Her står det jo at hun ryddet fordi det var rotete, og at opplysningen kom fra MBH. Da er det politiet som har lekker informasjon fra avhørene?

Eller advokaten, eller Marius selv. Det er ikke kun politiet som har tilgang til avhørene... 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 minutt siden):

Eller advokaten, eller Marius selv. Det er ikke kun politiet som har tilgang til avhørene... 

Hvorfor skulle advokaten lekke disse detaljene fra et avhør, til VG,  uten å stå frem med navn? Det gir ingen mening.

• Liker 3
Skrevet
Korpsnerden skrev (6 minutter siden):

Politiet kan ha spurt om hendelsesforløp og han derfor svarte hvor MM var.

• Liker 1
Skrevet
MissLucy skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle advokaten lekke disse detaljene fra et avhør, til VG,  uten å stå frem med navn? Det gir ingen mening.

Som mange har nevnt før - hans jobb er å få best mulig utfall for klienten sin (ikke MM). Jeg sier ikke at jeg tror det er advokaten, men peker på at det er flere enn politiet som har mulighet til å lekke. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Politiet kan ha spurt om hendelsesforløp og han derfor svarte hvor MM var.

Absolutt. Men han hadde ikke behøvd å spesifisere at hun ryddet. Det tror jeg han gjorde bevisst da for å "bevise" at han ikke var den eneste mulige som kunne ha fjernet SIM-kortet. Ergo, hvis det ikke var han som fjernet det, så må det ha vært henne. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Tror ikke et døyt på at han ikke vet hvor det sim-kortet tok veien...

Ikke jeg heller...

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg vil bare gratulere Marstein for å ta tak i dette, hvor andre tier. Fra hans nye sang, 3 vise menn.

Sitat

«Kjenner til en kar, fra tid til annen kan han kjennes i en bar
Ingen mastergrad, han har familiens MasterCard
Ingen jobb, her i gården er alt betalt, samme gården som ga navn typ til stedet der han står og jakter lykke
Står og jakter mening, står og jakter kjærlighet og influenser#"¤#
Han hadde - shh - i sitt dukkehjem, men hun kom seg ut
Okei, la oss finne en ny influenserfru
En til kom, en til dro, mer frustrasjon, han sparka og slo
Blått blod på hans mor, han gjør hva han vil i helgen, så han
Møtte opp, og satte kniven i veggen, men mot alle odds fikk han ingen konsekvens
Shit blowa opp som UG-frekvens
Selv om kjære mor ser til at vitner ikke sladrer
Vil han alltid huskes som en kvinnemishandler»

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Korpsnerden skrev (4 minutter siden):

Absolutt. Men han hadde ikke behøvd å spesifisere at hun ryddet. Det tror jeg han gjorde bevisst da for å "bevise" at han ikke var den eneste mulige som kunne ha fjernet SIM-kortet. Ergo, hvis det ikke var han som fjernet det, så må det ha vært henne. 

Men må det det? Var ikke dette en gammel telefon, da? I så fall kan SIM-kortet være fjernet lenge før pågripelsen?  Korriger meg gjerne. Kanskje jeg ikke har fulgt godt nok med.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Iia skrev (1 minutt siden):

Men må det det? Var ikke dette en gammel telefon, da? I så fall kan SIM-kortet være fjernet lenge før pågripelsen?  Korriger meg gjerne. Kanskje jeg ikke har fulgt godt nok med.

Det sto at det var i tlf tidligere samme dag.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg lener mot teorien om at han har levert inn en gammel telefon. Fikk sikkert beskjed under telefonsamtalen med politiet om at de ønsket telefonen hans. Lurer veldig på hva politiet tenker om denne aksjonen i ettertid. Virker som de har vært meget naiv angående MBH.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Det sto at det var i tlf tidligere samme dag.

Takk for korrigeringen

Skrevet
Iia skrev (Akkurat nå):

Takk for korrigeringen

Det er hans ord. Kan ikke stole på noe han sier… 

• Liker 2
Skrevet

Du må lese de ti siste sidene for å få med deg diskusjonen om gammel/ny telefon. Politiet bad om å få telefon hans og la beslag på den, men hva han faktisk ga dem vet vi jo ikke, om den var gammel eller om det var den han brukte. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Iia skrev (4 minutter siden):

Takk for korrigeringen

Vet ikke om det er sant da. Men det virker jo mot sin hensikt å påstå at sim-kortet var i tlf tidligere, og så tok noen det ut. Da er man jo bare ute etter å lyve enda mer, eller ute etter å legge skyld på noen som ikke har noe med det å gjøre. Han er en utspekulert faen...

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...