Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken vil denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker i minst mulig grad å unngå dette. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maud-1919 skrev (5 timer siden):

Jeg tenker at det er en grunn for at dette kom rett etter at MBH anklaget JS for vold. 

Det er en direkte respons og signal til MBH og hans advokat. Så jeg tenker at ansvaret for denne reaksjonen ligger hos MBH og hans advokat. 

Bildet  var nok rettet mot redaktøren i se og hør. Det er jo utgaven der redaktøren har et åpent brev til marius. 

Iallefall slik jeg ser det. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Krokenguri skrev (2 minutter siden):

Bildet  var nok rettet mot redaktøren i se og hør. Det er jo utgaven der redaktøren har et åpent brev til marius. 

Iallefall slik jeg ser det. 

Jeg snakket ikke om bildet, men at advokaten til JS ba om at MM skulle bli avhørt.

Skrevet (endret)
LivEinar skrev (17 minutter siden):

Et godt og reflektert innlegg, @Carrot

Nå må snart noen beskytte han mot seg selv. Han må ha fått totalt feil forsvarer.

Mulig jeg siterte feil. Såfall beklager 😊

Endret av kaiturid
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest LivEinar
Skrevet
kaiturid skrev (1 minutt siden):

Nå må snart noen beskytte han mot seg selv. Han må ha fått totalt feil forsvarer!

Støttes!!! 

Skrevet
LivEinar skrev (1 minutt siden):

Støttes!!! 

Kult navn du har 😁

Gjest LivEinar
Skrevet
kaiturid skrev (7 minutter siden):

Kult navn du har 😁

Du også… 😎

Skrevet
LivEinar skrev (1 minutt siden):

Du også… 😎

Nå sporer vi av men , takker og bukker 😂

Gjest Glufseguri
Skrevet (endret)

Om dette stemmer…

Åh dæven.

Men hun står vel godt i den avgjørelsen?😏

Endret av Glufseguri
Skrevet
Glufseguri skrev (Akkurat nå):

Om dette stemmer…

Åh dæven.

Mamma fikser opp vet du😏

Sier bare fy faen for en korrupsjon det er i dette landet.

Alle som har hatt sine mistanker om spesialbehandling av mennesker med titler, fikk nå et ytterligere bevis servert. Det er ikke til å tro. Helt skandale. 

Sier det bare; at dersom ikke den mora der klarer å komme seg til det avhøret hun skal - så blir det månelyst.

• Liker 15
  • Nyttig 17
Skrevet

Skulle akkurat poste samme nyhetssak. 
Altså, hvis Mette Marit har blitt varslet noen minutter før- så skjønner jeg jo forsåvidt at hun sa ifra til Marius. Rydding av huset er mer interessant. Redde hun opp sengen ? Var snakk om under en halvtime . 

• Liker 5
Skrevet
Kvittre skrev (Akkurat nå):

Skulle akkurat poste samme nyhetssak. 
Altså, hvis Mette Marit har blitt varslet noen minutter før- så skjønner jeg jo forsåvidt at hun sa ifra til Marius. Rydding av huset er mer interessant. Redde hun opp sengen ? Var snakk om under en halvtime . 

Eh...nei. Jeg skjønner IKKE at hun sa fra til MBH. Det er jo å misbruke tjenester de får fra god damn folket til helt annet bruk, enn å beskytte voldsmenn! Nå er jeg forbannet.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Var det hun som rådet han å knuse telefonen også? 🧐 Hun ryddet hus OG kjørte han til jansløkka…

• Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet

Altså, nå må det begynne å bli nok avsløringer. Hva i h...er det mor og sønn tror de driver med? Hvis dette stemmer må det jo få konsekvenser også for MM. Potensiell bevisforspillelse.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Déjà vu skrev (1 minutt siden):

Eh...nei. Jeg skjønner IKKE at hun sa fra til MBH. Det er jo å misbruke tjenester de får fra god damn folket til helt annet bruk, enn å beskytte voldsmenn! Nå er jeg forbannet.

Ja! Enig!

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Déjà vu skrev (1 minutt siden):

Om det er misbruk av tjenester kommer litt an på samtalen. Hun kjørte han jo til jansløkka, ble det avtalt og skulle det holdes hemmelig i et par minutter? 
synes at hun ryddet huset hans er mer spesielt. Hvorfor gjorde hun det? 

• Nyttig 4
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Altså, nå må det begynne å bli nok avsløringer. Hva i h...er det mor og sønn tror de driver med? Hvis dette stemmer må det jo få konsekvenser også for MM. Potensiell bevisforspillelse.

Bare sier det: Silkehanskene er av nå! 

Det er nok nå Det er så jævla mye urettferdighet i måten de holder på med den gjemmeleken sin!  Finnes absolutt NULL ZERO NADA likhet for loven. Det er en UTOPI å tro det!

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det verste er at jeg ikke er det minste overrasket. Jeg har vært sjokkert i lengre tid over at kongefamilien ikke har tatt avstand til vold i det minste, men at det skal være mulig for en kronprinsesse å ta så dårlige valg med de rådgiverne hun har rundt seg er nesten utrolig. Nå venter jeg i spenning på at de faste  og iherdige MM forsvarerne kommer på banen her inne. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...