Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 17:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Malmfrid skrev (24 minutter siden):

Men det er godt å høre at politiet har mulighet til sånn.

Vi hører helst om alt de ikke har tid til. 

Det har blitt lagt inn veldig mye forbyggende i Oslo, polititet kjører også rundt og snakker med ungdom som ikke er mistenkt for noe, for og høre hvordan de har det, at de må kontakte dem og de trenger osv for og skape tillit.  Det har vel med budsjett og prioritering og gjøre og ta seg tid. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest yedi warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av yedi warrior
Gjest yedi warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av yedi warrior
Skrevet
yedi warrior skrev (2 minutter siden):

https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/i/QM9yoQ/nrk-kongehuset-avviser-se-og-hoer-paastander-om-at-prinsessen-skjermes-fra-hoeiby-ukebladet-beklager

Skuffende dersom Se og Hør ikke hadde gode nok kilder på det de skreiv i utg. punktet. Dersom man skal bruke de som troverdig kilde fremover, må de skjerpe seg.

Jeg tror ikke noe på det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Malmfrid
Skrevet
Svigermor skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke noe på det.

Ikke jeg heller - men de får tro på at vi "tror på dem".

Gjest yedi warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av yedi warrior
Gjest NordreSving
Skrevet (endret)
yedi warrior skrev (2 minutter siden):

Tror ikke red. Ulf. A. A: hadde gitt seg på det, dersom han var 100 pst. sikker på at Se og Hør hadde rett.

Enig. Og jeg mener det hever troverdigheten at de også innrømmer feil. 

Det spørsmålet jeg ble sittende igjen med er at Slottet faktisk tok kontakt med SeogHør omkring akkurat denne konkrete saken. Det er jo flust av andre saker som ikke har blitt korrigert. 

Endret av NordreSving
Skrevet
yedi warrior skrev (10 minutter siden):

https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/i/QM9yoQ/nrk-kongehuset-avviser-se-og-hoer-paastander-om-at-prinsessen-skjermes-fra-hoeiby-ukebladet-beklager

Skuffende dersom Se og Hør ikke hadde gode nok kilder på det de skreiv i utg. punktet. Dersom man skal bruke de som troverdig kilde fremover, må de skjerpe seg.

Why am I not surprised?

• Liker 5
Gjest yedi warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av yedi warrior
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin.

Skrevet (endret)
MissLucy skrev (På 7.10.2024 den 21.48):

J

Endret av Kvittre
Gjest yedi warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av yedi warrior
Gjest NordreSving
Skrevet
Aricia skrev (5 minutter siden):

Why am I not surprised?

Men dette er den første saken som har blitt korrigert. Hva tenker du om det? Etter sigende har det jo blitt publisert massivt, og dette er den første der SeogHør ser seg nødt til å korrigere. 

Skrevet
yedi warrior skrev (1 minutt siden):

Kjeder du deg litt, @Kvittre? 😉

Jeg ser at spekulasjonene deres rundt at dette var slettet er slettet, så da var det uvesentlig. Ja, kjeder meg litt, sitter på toget og har gått tom for spinn i Coin master.

• Liker 2
Skrevet
NordreSving skrev (3 minutter siden):

Men dette er den første saken som har blitt korrigert. Hva tenker du om det? Etter sigende har det jo blitt publisert massivt, og dette er den første der SeogHør ser seg nødt til å korrigere. 

Kan også som tolkes som at resten se og hør har skrevet er legitimt👌🏼

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
NordreSving skrev (1 minutt siden):

Det sier ganske mye, for dette var jo ingen bit deal engang. Sånn sett burde slottet bare la være og blande seg. Men se& hør kan godt passe på litt, så de ikke går tilbake til gammel vane med bare rør. Nå har de klart og bli tatt seriøse , så kan de være litt kritiske selv for og holde på sitt « nye rykte «. 

• Liker 2
Skrevet
Reisejenta skrev (4 timer siden):

Slik det ser ut nå dersom det tas ut tiltale ut fra fra rettspraksis og dersom bevisene holder så må han nok heldigvis sone en stund. Dersom han blir funnet skyldig i vold i nære relasjoner har det en strafferamme på inntil 6 år, men antar at det ikke er sannsynlig. Han  er imidlertid sitte for mange lovbrudd nå og det innebærer både isolert og samlet sett at det er skjerpende i strafferettslig forstand. Det vil kunne medføre økt straff. 

Ja, det har det. Men det blir ikke seks år på han. 6 mnd med fotlenke. De har penger og slipper unna. Og han har sluppet unna i 10 år, sikkert lenger også.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest NordreSving
Skrevet
Kvittre skrev (3 minutter siden):

Det sier ganske mye, for dette var jo ingen bit deal engang. Sånn sett burde slottet bare la være og blande seg. Men se& hør kan godt passe på litt, så de ikke går tilbake til gammel vane med bare rør. Nå har de klart og bli tatt seriøse , så kan de være litt kritiske selv for og holde på sitt « nye rykte «. 

Enig i det. Et godt rykte tar lang tid å bygge opp men lar seg raskt rive ned. Det gjelder også for de fleste i denne saken, både de omdiskuterte og brukere på KG. 

Ellers merker jeg meg at nrk også har misforstått endringen og har fortsatt en artikkel ute om dette. 
https://www.nrk.no/norge/prinsesse-ingrid-alexandra-kunngjor-videre-planer-i-forsvaret_-_-trives-veldig-godt-her-1.17049014

Gjest yedi warrior
Skrevet (endret)

.

Endret av yedi warrior
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...