Gå til innhold

Marius Borg Høiby


Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Anbefalte innlegg

FruLine skrev (6 minutter siden):

En liten gjennomgang av hva som har skjedd med kongefamilien etter Mette-Marit ble giftet inn:

I 2003 ble Espen Høiby, kronprinsesse Mette-Marits bror og Marius sin onkel, dømt i Kristiansand tingrett til 60 dagers ubetinget fengsel for vold mot sin eks-samboer. Marius Borg Høibys far, Morten Borg (54), ble i 2000 dømt for oppbevaring av 50 gram kokain. Han er også straffedømt for vold og promillekjøring. Han giftet seg med datteren til en "teppekongen" Maktabi, der det har gått mye rykter om hvordan hans teppehandel ble bygget opp, og teppekongen ble fengslet og dømt flere ganger. Så har du denne "kjendisdesigneren" Tina Steffenakk Hermansen som blir benyttet mye av Mette Marit, og som designet brudekjolen til Marta Louise. Hun er dømt for hvitvasking av penger. Hun var kjæreste med narkotikadømte Danny Bungard som ledet smuglingen av 760 kilo hasj til Norge i 2004 sammen med David Toska. Bungard ble dømt til 14 års fengsel i den såkalte Wonderboy-saken.  Så har du Marius sine sprell.... 😅

Søker du på google får du svar på alle tingene som er nevnt. Litt av en gjeng.

Spot on! 
Godt oppsummert! Dette er hva Kongeparet har måttet forholde seg til etter giftemålet mellom HM og MM.

Men du glemte alle sprellene til Sven O. Som forøvrig er straffedømt for vold to ganger. Selv om det var før datteren giftet seg med Haakon, så ble det først kjent etter giftermålet

Endret av SagaP
  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruLine skrev (3 minutter siden):

En liten gjennomgang av hva som har skjedd med kongefamilien etter Mette-Marit ble giftet inn:

I 2003 ble Espen Høiby, kronprinsesse Mette-Marits bror og Marius sin onkel, dømt i Kristiansand tingrett til 60 dagers ubetinget fengsel for vold mot sin eks-samboer. Marius Borg Høibys far, Morten Borg (54), ble i 2000 dømt for oppbevaring av 50 gram kokain. Han er også straffedømt for vold og promillekjøring. Han giftet seg med datteren til en "teppekongen" Maktabi, der det har gått mye rykter om hvordan hans teppehandel ble bygget opp, og teppekongen ble fengslet og dømt flere ganger. Så har du denne "kjendisdesigneren" Tina Steffenakk Hermansen som blir benyttet mye av Mette Marit, og som designet brudekjolen til Marta Louise. Hun er dømt for hvitvasking av penger. Hun var kjæreste med narkotikadømte Danny Bungard som ledet smuglingen av 760 kilo hasj til Norge i 2004 sammen med David Toska. Bungard ble dømt til 14 års fengsel i den såkalte Wonderboy-saken.  Så har du Marius sine sprell.... 😅

Søker du på google får du svar på alle tingene som er nevnt. Litt av en gjeng.

Og ikke glem klovnestrekene til hennes far i ledtog med Cowboy-Laila og Sputnik. Ukentlige Se og Hør-oppslag. Riktignok nok ikke kriminelt, men akk så pinlig.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (36 minutter siden):

Det stemmer ikke. Hun driter ikke en lang marsj i det; hvis ikke hadde hun ikke kontaktet eksen til Marius, og det gjenspeiler heller ikke hennes empatiske natur. Men hun har trått feil én gang og må være veldig forsiktig for ikke å gjøre det igjen. De har nok flere rådgivere med kompetanse innen jus som følger dem veldig tett opp nå mht hva de kan og bør si for å opptre «korrekt» i en sak som fortsatt er under etterforskning. Men Kronprinsen kommer likevel litt heldigere ut ved å anerkjenne at det er en alvorlig sak og ved å si at han håper alle parter har gode mennesker rundt seg som kan ivareta dem, enn kona som sier «ingen kommentar». 

Veldig enig i dette. Jeg tror hun har fått munnkurv. Kongen har bestemt at dette uttaler de seg ikke om. Det er en helt åpenbar tolkning etter min mening. 

Hva er det man sier? at den enkleste forklaringen ofte er den rette.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (4 minutter siden):

En liten gjennomgang av hva som har skjedd med kongefamilien etter Mette-Marit ble giftet inn:

I 2003 ble Espen Høiby, kronprinsesse Mette-Marits bror og Marius sin onkel, dømt i Kristiansand tingrett til 60 dagers ubetinget fengsel for vold mot sin eks-samboer. Marius Borg Høibys far, Morten Borg (54), ble i 2000 dømt for oppbevaring av 50 gram kokain. Han er også straffedømt for vold og promillekjøring. Han giftet seg med datteren til en "teppekongen" Maktabi, der det har gått mye rykter om hvordan hans teppehandel ble bygget opp, og teppekongen ble fengslet og dømt flere ganger. Så har du denne "kjendisdesigneren" Tina Steffenakk Hermansen som blir benyttet mye av Mette Marit, og som designet brudekjolen til Marta Louise. Hun er dømt for hvitvasking av penger. Hun var kjæreste med narkotikadømte Danny Bungard som ledet smuglingen av 760 kilo hasj til Norge i 2004 sammen med David Toska. Bungard ble dømt til 14 års fengsel i den såkalte Wonderboy-saken.  Så har du Marius sine sprell.... 😅

Søker du på google får du svar på alle tingene som er nevnt. Litt av en gjeng.

Sopranos på nynorsk 😃

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Marius kommer ikke til å bli rusfri. I det siste opptaket i Se og Hør så sier han at han har hatt disse vennene i 10 år og vil ikke gi dem opp. 

Da mister jeg troen. 

  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (2 minutter siden):

Og Marius kommer ikke til å bli rusfri. I det siste opptaket i Se og Hør så sier han at han har hatt disse vennene i 10 år og vil ikke gi dem opp. 

Da mister jeg troen. 

Lurer på hva slags rusbehandling han skulle gjennoppta? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (8 minutter siden):

Og ikke glem klovnestrekene til hennes far i ledtog med Cowboy-Laila og Sputnik. Ukentlige Se og Hør-oppslag. Riktignok nok ikke kriminelt, men akk så pinlig.

Også da ble nasjonen Norge gjort til latter verden over. Dette rare annerledelseslandet. 

Jeg tror faktisk britisk presse hintet noe om innavl også. Arrest me if I’m wrong.

Husker de hadde en oppsummering om Europas mest homogene befolkninger, og der lå vi helt i toppsjiktet. Man prøvde vel å se noen sammenhenger her 🤣

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (Akkurat nå):

Også da ble nasjonen Norge gjort til latter verden over. Dette rare annerledelseslandet. 

Jeg tror faktisk britisk presse hintet noe om innavl også. Arrest me if I’m wrong.

Husker de hadde en oppsummering om Europas mest homogene befolkninger, og der lå vi helt i toppsjiktet. Man prøvde vel å se noen sammenhenger her 🤣

Glemmer aldri da mobilen hans ringte i barnedåpen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (3 minutter siden):

Lurer på hva slags rusbehandling han skulle gjennoppta? 

Sto det ikke noe om Sveits ett eller annet sted? Jeg finner det ikke igjen, men erindrer noe vagt om det. Privatklinikk

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (Akkurat nå):

Sto det ikke noe om Sveits ett eller annet sted? Jeg finner det ikke igjen, men erindrer noe vagt om det. Privatklinikk

Ok - det er jo mye mulig.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (2 minutter siden):

Lurer på hva slags rusbehandling han skulle gjennoppta? 

Hele den uttalelsen var bare ren svada og et dårlig forsøk på å ta kontroll over situasjonen. Tviler sterkt på at han overhodet vurderer avrusning, han vil fortsette akkurat som før. Henge med tungt kriminelle, ruse seg og banke opp kjærester. Business as usual.

  • Liker 10
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (Akkurat nå):

Glemmer aldri da mobilen hans ringte i barnedåpen.

Ååååå - det hadde jeg glemt! Hørtes ut som en klassisk Høiby-historie. Det var visst cowboy Laila som ringte 🙂

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (1 minutt siden):

Sto det ikke noe om Sveits ett eller annet sted? Jeg finner det ikke igjen, men erindrer noe vagt om det. Privatklinikk

Han burde vel dratt før hvis det er et reelt ønske!?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (14 minutter siden):

Hun har vært falsk og utspekulert fra dag en. Jeg tenker tilbake på vielsen hvor hun satt med et falsk Diana blikk for å få folk til å tro hun er uskyldig. Den omsorgsfulle MM er et skuespill, det klarer alle å se. Hun spiller foran kamera. 

En ting jeg reagerer på er hvor tidlig ungene deres flytter hjemmefra. De forlater jo redet før de er 18 år.

For det første, Ingrid Alexandra og Sverre Magnus var over atten før de "forlot redet". Nærmere nitten er vel det riktige. Men det er vel uvesentlig for deg, all den tid det finnes noe å ta kronprinsparet på. For og ikke glemme, noe å spinne teorier og historier rundt.

For det andre, jeg vil påstå det er fullstendig normalt å flytte hjemmefra når du er ferdig med videregående skole. Min bror og jeg flyttet sammen, fra vår hjemby, for å studere etter endt videregående. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JessicaL skrev (1 minutt siden):

Hele den uttalelsen var bare ren svada og et dårlig forsøk på å ta kontroll over situasjonen. Tviler sterkt på at han overhodet vurderer avrusning, han vil fortsette akkurat som før. Henge med tungt kriminelle, ruse seg og banke opp kjærester. Business as usual.

Ja, han virker ikke akkurat så lysten på et rusfritt liv uten "vennene" sine. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg nå i VG, jeg tror ikke lenken er delt før. MBH sier som nevnt over, i lydopptaket publisert i Se & Hør, at dette er venner han har hatt i 10 år, altså fra han var ca 16 år, og at de ikke har involvert han i noe (straffbart) og at han ikke har tenkt å kvitte seg med disse vennene (selv om de er kjente kriminelle). Min oppfatning av lydopptaket. 

«Bakgrunnen er at våre tjenestemenn hadde observert ham i kontakt med folk som vi kjenner som kjente kriminelle, sier enhetsleder for Enhet Sentrum i Oslo politidistrikt, Frode Larsen, til VG.

Det er ukjent for VG hvem politiet observerte Borg Høiby sammen med i denne perioden. 

VG er imidlertid kjent med at kronprinsessens sønn har vært i omgangskrets med flere staffedømte personer. VG er også kjent med at Høiby har vært avbildet sammen med tunge kriminelle i sosiale medier.»

«Observasjonene av Høiby skal blant annet knytte seg til hans tilstedeværelse på utesteder i Oslo.»

https://www.vg.no/rampelys/i/5EbPbK/politiet-om-hoeiby-observert-med-kjente-kriminelle

Endret av Bestemoren
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SagaP skrev (2 minutter siden):

Ååååå - det hadde jeg glemt! Hørtes ut som en klassisk Høiby-historie. Det var visst cowboy Laila som ringte 🙂

Prøvde å finne den igjen - men de har nok fått den slettet 😂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (Akkurat nå):

Han burde vel dratt før hvis det er et reelt ønske!?

Han sa i opptaket med politiet før jul at han skulle på «en liten ferie», og mumlet noe om rusbehandling. Nevnte også at han hadde vært på rehab tidligere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonio skrev (52 minutter siden):

Bortsett fra 22. juli, trikkeskytingen, Pride-angrepet osv, da. De er prinsipielt uprinsipielle. 

Oversatt; de kommenterer ikke saker hvor de selv skjønner at de har tråkket hardt i salaten over en årrekke. 

Det er fordi ‘alt for Norge’ er byttet ut med ‘alt for familien, FN og Davosgjengen’. Rollene de ble valgt til i 1905 er utvannet og det er privilegiene som er motivet for å forsette, kanskje????. Som mor og stefar kan jeg tenke meg de har hatt det krevende i lang tid. Sjokket har for lengst lagt seg for de har vært 100% informert. Og de har helt sikkert prøvd å begrense skadene, men til ingen nytte. Mulig de er i siste fase av sorgreaksjonen, nyorienteringsfasen. Der de må uttale seg og håpe på fornyet tillit om de ønsker å fortsette. Med det tror jeg kommen helt an på i hvilken grad de er åpne og ærlige om alt. 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...