Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Akvarium85 skrev (3 timer siden):

Jeg tror nok hun har gjort det meste. Ødelagt et naturlig vakkert fjes veldig grundig, helt tragisk. IMG-1819.thumb.jpg.a20371d218bac27b134dfe810013b823.jpg

Så naturlig vakker  minner om unge Brooke Shelds.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, Akvarium85 said:

Jeg tror nok hun har gjort det meste. Ødelagt et naturlig vakkert fjes veldig grundig, helt tragisk. IMG-1819.thumb.jpg.a20371d218bac27b134dfe810013b823.jpg

Jeg fatter ikke at man kan gjøre noe sånt med seg selv - SÅ ung! Det er tragisk og enda mer tragisk at det er disse menneskene som blir kjente. Å være naturlig vakker er visst ikke in :(

• Liker 31
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (3 minutter siden):

Jeg fatter ikke at man kan gjøre noe sånt med seg selv - SÅ ung! Det er tragisk og enda mer tragisk at det er disse menneskene som blir kjente. Å være naturlig vakker er visst ikke in :(

Hun har brukt mye tid og penger for å endre på utseende sitt. Hun gjorde det vel for å komme nærmere dagens skjønnhetsideal, og det er ganske trist og skremmende. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Castor Troy said:

Hun har brukt mye tid og penger for å endre på utseende sitt. Hun gjorde det vel for å komme nærmere dagens skjønnhetsideal, og det er ganske trist og skremmende. 

Hun sier selv i en sak på Nettavisen at hun kun har fillers i leppa og haka (!), men jeg syns øyenpartiet hennes ser veldig operert ut, er det bare sminke?
Tragisk å endre utseende i takt med trender som kommer til å forsvinne.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ænema said:

Hun har fått mer oppover øyne i kanten enn originalt så tipper ponytail lift eller noe i den gata

Ja, det det ser ut som, fatter ikke hvorfor de vil ha den looken! Og fillers i haka ser jeg virkelig ingen grunn til å ta.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (8 timer siden):

Jaja, men poenget var at hun var penere før

Det er jeg helt enig i. Jeg er bare usikker på om det virkelig er operasjon, eller bare uheldig sminke, fillers og alder som gjør det. Jeg skulle gjerne hatt et sminkefritt bilde av henne for å sammenligne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (4 timer siden):

Hun har fått mer oppover øyne i kanten enn originalt så tipper ponytail lift eller noe i den gata

asian fishing

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (12 timer siden):

Helt nydelig var hun … Utrolig å ville ødelegge et så fint og naturlig utseende ..

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
hvalstad45 skrev (På 12.11.2023 den 15.52):

Hun sier selv i en sak på Nettavisen at hun kun har fillers i leppa og haka (!), men jeg syns øyenpartiet hennes ser veldig operert ut, er det bare sminke?
Tragisk å endre utseende i takt med trender som kommer til å forsvinne.

Og fillers i kinnbena ser det ut for. Har hun ikke silikon i brystene og ? Tipper panneløft og. Nesen ser lik ut som den hun alltid har hatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Justlooking skrev (På 12.11.2023 den 23.49):

Helt nydelig var hun … Utrolig å ville ødelegge et så fint og naturlig utseende ..

Ikke så altfor ofte noen er så mye penere før..

Men hun var nydelig før!😍

Trist....Jeg forstår ikke hvordan noen vil gjøre slik på seg selv.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 måneder senere...

Intervjuet med Nora Haukland som ligger på VG idag...Altså er dette nok et stunt? Inviterer en av landets største aviser til å snakke om hva som var i posen for så å trekke seg under intervjuet.

Vi vet jo alle hva som var i den posen så det spiller kanskje ingen rolle. Men hun gnir jo på den saken der bare enda lengre spør du meg på den måten der. Og er det å glorifisere narkotika om du går ut å bekrefter at det var det som var i posen? 

https://www.vg.no/rampelys/i/0QelQG/nora-haukland-jeg-mistet-det-jeg-ble-litt-deprimert

Endret av Salmonella
La til link
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har visst en podcast og. Hvem i all verden er det som betaler for sånt? Hun snakker med Charter Svein  (det skriver hun på IG).

Nå er jeg ikke i målgruppen, men seriøst? Er dette interessant for folk?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (På 12.11.2023 den 11.02):

Å herregud 😳 Like ugjenkjennelig som Sophie Elise.

Og pardon my French; men tenk å operere seg vekk fra noe SÅ nydelig for å ligne på en transvestitt i fjeset. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (6 timer siden):

Hun har visst en podcast og. Hvem i all verden er det som betaler for sånt? Hun snakker med Charter Svein  (det skriver hun på IG).

Nå er jeg ikke i målgruppen, men seriøst? Er dette interessant for folk?

Jeg begynte å høre podcast episoden med influenseren Amalie (?), som satt fengslet i fjor for vold mot bl.a en taxisjåfør. 

Jeg måtte slå av etter 5-6 minutter fordi Nora fniste og stilte masse nærgående spørsmål som i et revolverintervju, men det var for amatøraktig og lyden var dårlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...