Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Så flau den traileren var for det programmet de skal være på var. Er det virkelig slik "influensere" lever?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er så flaut når disse influenserne poster noe "politisk". Først noen "sexy" bilder, som ikke har noe med saken å gjøre. Så en video og tekst med hvor fælt alt er i verden

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

https://www.tv2.no/underholdning/apner-om-folgene-etter-skandalebildet-brands-og-venner-trakk-seg-unna/16185429/

"– Man satt med en stor sorg. Brands (selskaper, mulige sponsorer, red. anm.) trekker seg unna, venner trekker seg unna, fordi de ikke vil assosieres med deg."

Så bra tenker jeg. Så bra at det kommer en konsekvens av å "promotere" rus til en ekstrem stor følgerskare. 

Selvfølgelig trist at Nora følte seg ensom. Men alle valg har konsekvenser. Og når man promoterer noe såpass "ille", så fortjener man egentlig å bli cancelled. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (24 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/apner-om-folgene-etter-skandalebildet-brands-og-venner-trakk-seg-unna/16185429/

"– Man satt med en stor sorg. Brands (selskaper, mulige sponsorer, red. anm.) trekker seg unna, venner trekker seg unna, fordi de ikke vil assosieres med deg."

Så bra tenker jeg. Så bra at det kommer en konsekvens av å "promotere" rus til en ekstrem stor følgerskare. 

Selvfølgelig trist at Nora følte seg ensom. Men alle valg har konsekvenser. Og når man promoterer noe såpass "ille", så fortjener man egentlig å bli cancelled. 

Tenk om hun hadde håndtert dette på en annen måte. Tatt ansvar der og da, og sagt : jeg har dritt meg ut. Jeg tar ansvar. Jeg tar dette på dypeste alvor. Jeg ber om unnskyldning til alle som følger meg. Jeg skal være et bedre forbilde enn dette. Jeg har ting jeg må og skal jobbe med personlig. 
Men nei- stakkars meg- jeg ble cancelled. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fortsatt med en følelse av at bilde ble postet for å ødelegge for Nora...

Klarer ikke se for meg at forklaringen til SE er troverdig,  at hun bare poster randome bilder uten å bry seg  og bare  duh duh duh trykker i vei som hun sier... bilde var ikke spesielt fint av noen av dem og som Anniken sier  "hvem poster er sånn bilde i utgangspunktet"?

Ser heller for meg at hun visste dette ville ødelegge for at Nora kunne bli med i den kongelige innerste sirkel i fremtiden.

Endret av Carabilla
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (9 minutter siden):

Sitter fortsatt med en følelse av at bilde ble postet for å ødelegge for Nora...

Klarer ikke se for meg at forklaringen til SE er troverdig,  at hun bare poster randome bilder uten å bry seg  og bare  duh duh duh trykker i vei som hun sier...

Ser heller for meg at hun visste dette ville ødelegge for at Nora kunne bli med i den kongelige innerste sirkel i fremtiden.

har tenkt dette jeg også

Endret av Ænema
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun sier at hun og Sophie Elise fikk et tettere vennskap etter poseskandalen. Skulle tro hun var forbannet på Sophie Elise

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Merkelig at hun sier at hun og Sophie Elise fikk et tettere vennskap etter poseskandalen. Skulle tro hun var forbannet på Sophie Elise

Kanskje hun ikke ser det selv enda.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (2 timer siden):

Klarer ikke se for meg at forklaringen til SE er troverdig,  at hun bare poster randome bilder uten å bry seg  og bare  duh duh duh trykker i vei som hun sier...

100 % enig. Typisk narsissist.

Endret av caremore
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg SE har vært sjalu, veldig mulig hun gjorde det med vilje, jeg får ikke akkurat inntrykk av at hun er en som liker å dele rampelyset med folk, hun virker så usikker og da vil man svært gjerne føle seg penest og mest populær.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (9 timer siden):

Så noen gamle bilder av Nora, hun var mye søtere før, synd at man opererer seg styggere

Hvordan vet du at hun har operert seg? Hun har vel fortalt om fillers, men ikke mer enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hulderen skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du at hun har operert seg? Hun har vel fortalt om fillers, men ikke mer enn det?

Jeg tror nok hun har gjort det meste. Ødelagt et naturlig vakkert fjes veldig grundig, helt tragisk. IMG-1819.thumb.jpg.a20371d218bac27b134dfe810013b823.jpg

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (6 timer siden):

Jaja, men poenget var at hun var penere før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (2 timer siden):

Jeg tror nok hun har gjort det meste. Ødelagt et naturlig vakkert fjes veldig grundig, helt tragisk. IMG-1819.thumb.jpg.a20371d218bac27b134dfe810013b823.jpg

😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 8.11.2023 den 10.22):

Tenk om hun hadde håndtert dette på en annen måte. Tatt ansvar der og da, og sagt : jeg har dritt meg ut. Jeg tar ansvar. Jeg tar dette på dypeste alvor. Jeg ber om unnskyldning til alle som følger meg. Jeg skal være et bedre forbilde enn dette. Jeg har ting jeg må og skal jobbe med personlig. 
Men nei- stakkars meg- jeg ble cancelled. 

Skulle ønske flere calla ut dette. De sier gang på gang at "alt vi sier blir feil 😭" - nei faktisk ikke. Det er det at dere ikke klarer å ta ansvar, som er feil. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...