Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken vil denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker i minst mulig grad å unngå dette. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonio said:

Oddsen for at Marius har funnet ut hvordan man bestiller hvitt pulver på italiensk er ganske lav.

Selv om han landet i Pisa og ikke tjukkeste Sicilia, så er vel den gesten ganske internasjonal…

• Liker 7
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest pop up bruker
Skrevet
JustAsking skrev (Akkurat nå):

De visste ikke alt de vet i dag på det tidspunktet, og MM dro ned senere enn planlagt. 
Stort sett enig i resten. Dette øker medietrykket og motstanden mot han, og det er vel det siste han trenger nå? 

Ja, og da og være uten familien syns jeg er litt rart, og trist - uten at jeg vet hvordan de er innad som familie så klart. Men det gir ikke noe inntrykk av at de er så sammenspleiset syns jeg. Og det skaper bare mer belst og spekulasjoner. 

For all del, han er en voksen mann, og bestemmer selv hva han vil, men.... igjen, han er medlem av kongefamilien, desverre for han på enkelte områder. 

Skrevet
Callista skrev (2 minutter siden):

Nettopp! Det må være provoserende for ofrene at han reiser på ferie nå. Han hadde gjort seg selv en tjeneste ved å vise at han tar saken alvorlig, og reist til klinikk for avrusing. Da hadde han fått ro og fred. Pressen har selvsagt blitt med til Italia. Merkelig at advokaten hans heller ikke skjønner dette.

Leste nå i Se&hør at Marius skal ha reist med flere kompiser, som alle er på gjestelisten til bryllupet.

Saklig at han er der for å få "ro". Frekkeste jeg har sett på lenge...

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
JustAsking skrev (8 minutter siden):

Det kan være så mangt. Ingenting som gjør det noe bedre at han velger å dra til Italia midt oppi en alvorlig sak med flere ofre og enda flere berørte. 

Har ikke sagt om hva jeg tenker om at han reiser heller 

Skrevet
Wilma89 skrev (18 minutter siden):

Forskjell på avrusning og rusbehandling. Jobber innenfor rus og avhengighetsbehandling og avrusningsinstutisjonen vi bruker mest, er pasientene toppen ti dager. 

Tenker du at han kan ha vært på avrusing i tiden mellom 6. august og avhøret som var i går? det har jo vært mye snakk om hvorfor det tok så lang tid på å bli avhørt, så var bare litt interessert i om avrusing i den perioden høres plausibelt ut? eller er det kanskje lange ventelister?

• Liker 1
Gjest Glufseguri
Skrevet
Wilma89 skrev (4 minutter siden):

For alt vi vet skal han i behandling i Italia🤷‍♀️

Tror du virkelig på det? Med dresspose?

Skrevet
JustAsking skrev (12 minutter siden):

Jeg kan skjønne at han er en mann som opplever at verden raser litt nå, og han vet at han har forårsaket det selv. Det kan jeg ha sympati for. Men det er bare én måte å bygge seg opp igjen etter kriser, og det er å ta ansvar for egne handlinger. Om det blir for tøft alene, søker man hjelp. 

Er det for å renvaske kongefamilien? Skåne bryllupet i Geiranger? 

Jeg utelukker ikke at det kan komme avlysning eller «sykdomsforfall» i siste liten under feiringene i Geiranger. MM, eksempelvis. 

Stakkars kongeparet vårt, de må jo ha nedtelling til alt dette er over.

Stakkars kongeparet vårt skriver du. Jeg synes oppriktig talt ikke det minste synd på kongeparet. De fremstår totalt tafatte ovenfor både det som skjer rundt MMs sønn M og sin egen datters misbruk av avtale, jfr. prinsessetittelbruken. De er totalt tause - og den som tier samtykker, så da får vi tro at den galskapen som foregår rundt sirkusfamilien er noe de samtykker foregår i sirkuset. Og sammenlign ikke dette med normal familien i Norges land - for det er det absolutt ikke - sirkusfamilien har langt mer kaos enn en gjennomsnittsfamilie. Og da er mye også skjermet og lagt lokk på hva som foregår fra pressens side - for det er flere sirkusmedlemmer med svin på skogen. Norsk presse har vært snille med denne sirkusfamilien - i MBHs tilfelle for lenge. Her kunne ting vært forhindret dersom sannheten hadde kommet frem tidligere.

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
4 minutter siden, Wilma89 said:

Voldsomt sterke reaksjoner på at han reiser til Italia. For alt vi vet skal han i behandling i Italia🤷‍♀️ Flere internasjonal rehab-steder der. Jeg hadde i hvert fall ikke valgt er sted i Norge, hadde jeg vært i hans sko🙈

Ja, hadde jeg vært i hans italienske loafers så hadde jeg ikke tatt til takke med Vangseter jeg heller. Må bli ut av Skandinavia. Italiensk rehab. Jeg håper nesten du har rett, det vil virkelig toppe alt hittil. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Allerede bilder fra kompisene hans om at de er på vei til bryllup utover snap i full vigør. Politiet bør arrestere han.

Han må ha Norges dårligste PR rådgivere.

Endret av Anonio
  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Glufseguri skrev (2 minutter siden):

Tror du virkelig på det? Med dresspose?

og med kompisene sine. Som alle skal  i bryllup. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
1 minutt siden, Istapp said:

Stakkars kongeparet vårt skriver du. Jeg synes oppriktig talt ikke det minste synd på kongeparet. De fremstår totalt tafatte ovenfor både det som skjer rundt MMs sønn M og sin egen datters misbruk av avtale, jfr. prinsessetittelbruken. De er totalt tause - og den som tier samtykker, så da får vi tro at den galskapen som foregår rundt sirkusfamilien er noe de samtykker foregår i sirkuset. Og sammenlign ikke dette med normal familien i Norges land - for det er det absolutt ikke - sirkusfamilien har langt mer kaos enn en gjennomsnittsfamilie. Og da er mye også skjermet og lagt lokk på hva som foregår fra pressens side - for det er flere sirkusmedlemmer med svin på skogen. Norsk presse har vært snille med denne sirkusfamilien - i MBHs tilfelle for lenge. Her kunne ting vært forhindret dersom sannheten hadde kommet frem tidligere.

To 87 år gamle mennesker som har tjent landet i hele sitt liv. Jo, jeg kjenner faktisk en viss sympati.

• Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Anonio skrev (2 minutter siden):

Allerede bilder fra kompisene hans om at de er på vei til bryllup utover snap i full vigør. Politiet bør arrestere han.

hvorfor det?

• Nyttig 1
Skrevet

Republikken nærmer seg med stormskritt sånn som dette utvikler seg.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Just now, MissLucy said:

hvorfor det?

Fordi han helt klart stikker fra avhør som ofrene hans venter på å bli ferdige med. Hvermannsen ville ikke fått denne luksusen.

• Liker 18
  • Hjerte 1
Skrevet

Se og hør melder nå om at han fortsatt står på gjestelisten til bryllupet i Italia. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Disse damene i hans nær vær de var vel aldrig ute på toalette å puddret nesen.   Tell me lies tell me sweet litle lies.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonio skrev (4 minutter siden):

Han må ha Norges dårligste PR rådgivere.

Men han fulgt jo bare rådet fra advokaten🙈

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest pop up bruker
Skrevet
Anonio skrev (2 minutter siden):

Republikken nærmer seg med stormskritt sånn som dette utvikler seg.

Det er det eneste postive med alle disse skandalene 

Skrevet

Kjempesmart for en rusmisbruker å dra i bryllup med folk han har festet med tidligere, inkludert fyren han er avbildet med posen sammen med. Dette blir bare bedre.

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...