Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Loiuse og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surikatt skrev (13 minutter siden):

Jeg spør også, hva jobber Marius med? Studerer han?

Tror han er bilmekaniker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

diam0nd skrev (4 timer siden):

Den lange stillheten fra Nora nå, er jo over 3 uker siden hun gav lyd, det indikerer i allefall på at hun tar hendelsen seriøst til en viss grad, og ikke gir fan som visse andre gjør. 

Hva?

Den lange stillheten viser at hun tar hendelsen seriøst?

Tvert imot.

Hun burde kommet ut i media ganske kjapt og forklart seg.

Jeg var hos frisøren i går og det var en utgave av Se og Hør hvor jeg kunne lese at Mette-Marit er rasende på grunn av bildet og at det har vært flere heftige samtaler i familien. Men da lurer jeg veldig på - hvorfor var det ingen fra den kanten som kom ut i media og forklarte seg? Skal de bare tie stille og vente på stormen å legge seg av seg selv? De kan ikke gjøre det så lenge de livnærer seg av skattepengene våre og inntar representative for Norge oppgaver. 

missLynch skrev (1 time siden):

Lurer på hvorfor et ung par ønsker å bo på en gård langt ute i Asker- med foreldre/svigers. Er de naturinteresserte? Glad i friluftsliv? Eller er de ikke istand til å betale husleie selv? 

Jeg satser mine penger på siste alternativ.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste Nora poster er bilder av ræven sin og "sexy" bilder. Det er igrunn bare trist, hun er så deformert etter alle operasjonene

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (3 timer siden):

Hva?

Den lange stillheten viser at hun tar hendelsen seriøst?

Tvert imot.

Hun burde kommet ut i media ganske kjapt og forklart seg.

Jeg var hos frisøren i går og det var en utgave av Se og Hør hvor jeg kunne lese at Mette-Marit er rasende på grunn av bildet og at det har vært flere heftige samtaler i familien. Men da lurer jeg veldig på - hvorfor var det ingen fra den kanten som kom ut i media og forklarte seg? Skal de bare tie stille og vente på stormen å legge seg av seg selv? De kan ikke gjøre det så lenge de livnærer seg av skattepengene våre og inntar representative for Norge oppgaver. 

Jeg satser mine penger på siste alternativ.

Fordi kongelige ikke skal snakke om private ting i offentligheten.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Men nå er det jo den ene svigerdatteren (som hun er så lenge hun er samboer med M) som selv velger å gå ut på sosiale medier med fyll og dop stadig vekk. Da har hun valgt å gjøre det offentlig.

Når hun i tillegg bor på Skaugum, som i praksis er sponset av skattebetalerne via kronprinsparet, da er det absolutt en offentlig sak.

Ikke minst er det også et sikkerhetsperspektiv i dette, at man kanskje ikke burde ha en såpass ustabil person boende så tett på kronprinsfamilien i det daglige mtp. sikkerhet. Spesielt ikke når dette er en person som i tillegg livnærer seg som influencer og på å holde seg selv interessant i media. Jo lenger tid hun bor på Skaugum, jo flere ting vil hun ha å gå ut med den dagen hun ev. ikke lenger er sammen med M. Avtale om å ikke gjøre det, det har de sikkert - men hun viser jo at hun ikke kan stoles på når det kommer til sosiale medier, når hun ruser seg eller er full mister hun hemningene, som de fleste andre som holder på slik. Ergo, hun kan ikke stoles på så lenge hun driver med det hun gjør og i tillegg har avhengighetsproblematikk og rusproblemer.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det skal de.

Det eneste de ikke kan gjøre er å velge politisk side.

Når de sponses av skattepengene, kan de ikke bare gjemme seg og ikke snakke om skandalene de er innblandet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (16 minutter siden):

Men nå er det jo den ene svigerdatteren (som hun er så lenge hun er samboer med M) som selv velger å gå ut på sosiale medier med fyll og dop stadig vekk. Da har hun valgt å gjøre det offentlig.

Når hun i tillegg bor på Skaugum, som i praksis er sponset av skattebetalerne via kronprinsparet, da er det absolutt en offentlig sak.

Ikke minst er det også et sikkerhetsperspektiv i dette, at man kanskje ikke burde ha en såpass ustabil person boende så tett på kronprinsfamilien i det daglige mtp. sikkerhet. Spesielt ikke når dette er en person som i tillegg livnærer seg som influencer og på å holde seg selv interessant i media. Jo lenger tid hun bor på Skaugum, jo flere ting vil hun ha å gå ut med den dagen hun ev. ikke lenger er sammen med M. Avtale om å ikke gjøre det, det har de sikkert - men hun viser jo at hun ikke kan stoles på når det kommer til sosiale medier, når hun ruser seg eller er full mister hun hemningene, som de fleste andre som holder på slik. Ergo, hun kan ikke stoles på så lenge hun driver med det hun gjør og i tillegg har avhengighetsproblematikk og rusproblemer.

Det er deres privatliv og det hverken vil, eller skal de diskutere offentlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Enig i det meste her, men hvor har du det fra at hun sliter med rusavhengighet? Det er i så fall alvorlig og ikke noe jeg har hørt før (sier ikke at det ikke kan være tilfelle, jeg vet ikke alt om Nora Haukland, men en såpass sterk påstand må du belegge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (21 minutter siden):

Enig i det meste her, men hvor har du det fra at hun sliter med rusavhengighet? Det er i så fall alvorlig og ikke noe jeg har hørt før (sier ikke at det ikke kan være tilfelle, jeg vet ikke alt om Nora Haukland, men en såpass sterk påstand må du belegge).

Jeg skrev vel avhengighetsproblemer og rusproblemer.

Når man ruser seg på kokain og omgås venner som synes det er så greit å ruse seg på kokain at de legger bilde av det ut på sin bedriftskonto (Sophie Elise AS), så mener jeg det sier seg selv at det er et rusproblem. Spesielt når man ser på dokumentert fyll i tillegg.

Og de som har behov for å operere seg ugjenkjennelig med utallelige kosmetiske operasjoner og injeksjoner, de har ofte en avhengighetsproblematikk, spesielt når samme person også ofte er full og også bruker narkotiske stoffer som kokain. Se bare på Sofie Steen Isachsen, samme der. De henger i samme miljø.

Dessuten er det ikke få bilder av begge disse som viser pupiller som er unormalt store, tross at de står, bokstavelig talt, i rampelys og får blitz mot seg.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev vel avhengighetsproblemer og rusproblemer.

Takk for oppklaring! Ja, med det mener du vel rusavhengighet? Eller er hun avhengig av noe annet? Antok at du siktet til rus med "avhengighetsproblematikk", de to ordene sammen er ganske synonyme med rusavhengighet. Om hun ikke er spilleavhengig eller noe.

Beklager at jeg kverulerer, god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deres privatliv og det hverken vil, eller skal de diskutere offentlig.

NH gjør det absolutt til noe som ikke er privatliv når fyll, dop og lovbrudd legges ut på hennes og venninnes (SE AS) bedriftskanaler (ta der med bl.a. bilder fra Lustrabadet, hvor de begge var fulle, viste alkohol på bildene på bedriftskanaler).

Når dette er en person som får bo på en eiendom som er driftet i stor grad av skattebetalernes penger, da er det ikke lenger en privatsak at hun bor der. Om hun skjerper seg, er ingenting bedre, men kronprinsparet bør kommentere dette hvis hun og M skal fortsette å bo der.

Hadde NH brukt dop og alkohol i privat sammenheng og sørget for at bilder ikke ble brukt på hennes eller andres bedriftskanaler, så hadde jeg vært enig med det. Da hadde det vært deres privatliv og burde ikke diskuteres, selv om jeg mener at kronprinsparet også da burde stille klare krav til henne/dem om de skal fortsette å bo på Skaugum.

Men så lenge hun selv er med på å gjøre det til en offentlig sak, og det blandes inn i forretningsliv - da er det definitivt også en sak for offentligheten.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sarah93 skrev (1 minutt siden):

Takk for oppklaring! Ja, med det mener du vel rusavhengighet? Eller er hun avhengig av noe annet? Antok at du siktet til rus med "avhengighetsproblematikk", de to ordene sammen er ganske synonyme med rusavhengighet. Om hun ikke er spilleavhengig eller noe.

Beklager at jeg kverulerer, god natt:)

Det er vel glidende overganger i det feltet der.

Det kan vel sammenlignes med at noen f.eks. kan ha et alkoholproblem uten dermed å kvalifisere til å være alkoholiker riktig enda, men det er glidende overganger og individuelle forskjeller.

Jeg tror ikke vi gjør henne eller andre noen tjeneste med å bagatellisere det at hun tydeligvis bruker dop, i hvert fall kokain, og stadig blir fotografert med alkohol/full og vanker i et miljø hvor kokain er så vanlig at det legges ut bilder i flertall av det på venninnens bedriftskanal. Da er det etter min mening trolig mer enn bare et problem. Sammenlagt med bruk av alkohol, kokain og totalt endring av utseende så tenker jeg at det er en form for avhengighetsproblematikk i dette. Slik kommer jo ikke uten grunn, så jeg håper hun nå har innsett alvoret og søker hjelp. Det er kort vei fra der hun og SSI er i dag til full avhengighet og ødelagte liv, spesielt siden de har normalisert fyll og dop på den måten de har.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver person som deler et bilde av seg selv- eller poserer på bilde andre tar-  på instagram med en liten pose med hvitt innhold har et vesentlig problem.

enten:

a) rusavhengighet, eller

b) avhengig av oppmerksomhet, likes, trafikk på kontoen sin, eller sjokkverdi for å få blest om egen person. 

Usikker på hva Nora Haukland var ute etter, men noe var det vel... Ingen av  delene er spesielt imponerende, og det er ganske merkelig at en slik person skal bo på Skaugum. Men hva vet jeg…. 🤷‍♀️🤦‍♀️💸

Endret av missLynch
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora la ut bilder av at hun var ute å spiste med prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus i høst. Ingrid Alexandra er en av de mest populære i det norske kongehuset blant folket(nrk gjorde undersøkelser rundt hennes 18 årsdag). Hun kan lett miste populariteten hvis hun blir sett på fest og middager med Nora. Jeg tenker derfor kongehuset kommer til å presse frem noe her angående Nora. Personlig tror jeg hun kommer til å beklage, ta avstand fra kokainvennene sine, og «ta seg sammen» slik at folk begynner å like henne igjen. Tror de to viktigste tingene er å kutte Sophie elise gjengen og å passe på hva hun legger ut på sosiale medier, ingen flere rumpe/puppebilder med trutmunn.

Ingrid Alexandra virker for meg som et godt forbilde. Opptatt av natur, miljø, utdanning. Naturlig, ingen fillers og operasjoner, ikke dop og fylla, god på ski og surfing. Hvis  I.A blir sett mye med Nora, som for meg er et dårlig forbilde-da trekker det også ned troverdigheten til Ingrid Alexandra.

Endret av Klappe
La til noe
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klappe skrev (24 minutter siden):

Nora la ut bilder av at hun var ute å spiste med prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus i høst. Ingrid Alexandra er en av de mest populære i det norske kongehuset blant folket(nrk gjorde undersøkelser rundt hennes 18 årsdag). Hun kan lett miste populariteten hvis hun blir sett på fest og middager med Nora. Jeg tenker derfor kongehuset kommer til å presse frem noe her angående Nora. Personlig tror jeg hun kommer til å beklage, ta avstand fra kokainvennene sine, og «ta seg sammen» slik at folk begynner å like henne igjen. Tror de to viktigste tingene er å kutte Sophie elise gjengen og å passe på hva hun legger ut på sosiale medier, ingen flere rumpe/puppebilder med trutmunn.

Ingrid Alexandra virker for meg som et godt forbilde. Opptatt av natur, miljø, utdanning. Naturlig, ingen fillers og operasjoner, ikke dop og fylla, god på ski og surfing. Hvis  I.A blir sett mye med Nora, som for meg er et dårlig forbilde-da trekker det også ned troverdigheten til Ingrid Alexandra.

Om det bildet var lagt ut på NH bedriftskanal, da var jo Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus i høst med på å gi henne troverdighet, samt å øke hennes markedsverdi som influencer, fordi hun nå kan bruke de kongelige for å tjene enda mer penger.

Med andre ord, hun utnytter selv prins Sverre Magnus som enda ikke er myndig, for selv å tjene penger.

Hva gjør kronprinsparet med det?

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Klappe skrev (22 minutter siden):

Hun har jo gått «prinsesse-skole» siden hun var liten, så noe har helt klart gått inn. 
For oss «undersåttere» blir hun presentert som sporty med sunne interesser. Husker godt at det også var slik kronprinsen ble presentert da han var ung. Til dels også Märtha - inntil skandalen da hun ble stevnet i skilsmisse-saken i UK som ung. 

Én ting er sikkert; hvis kongefamilien ønsker at monarkiet skal fortsette, så kan ikke arvingen i tenårene fly rundt med fillers, Botox og skjønnhetsoperasjoner, så det vil hun nok ikke gjøre før hun blir eldre.
Dop og fyll - får vi håpe hun holder seg unna, men det har vi ingen garanti for, utover at hun sikkert tar seg en fest i ny og ne som andre unge.
Tronarvingen er monarkiets framtid - blir hun eller han for kontroversiell, så er det over og ut med hele styreformen. Uansett, så er det på tide. Vi lever i 2023 - vi kan ikke fortsette å la makten gå i arv - selv i det lille landet vårt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (41 minutter siden):

Om det bildet var lagt ut på NH bedriftskanal, da var jo Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus i høst med på å gi henne troverdighet, samt å øke hennes markedsverdi som influencer, fordi hun nå kan bruke de kongelige for å tjene enda mer penger.

Med andre ord, hun utnytter selv prins Sverre Magnus som enda ikke er myndig, for selv å tjene penger.

Hva gjør kronprinsparet med det?

Bildene ble lagt ut på en privat bildedelingsapp for familie og nære venner, altså ikke i en offentlig kanal. Vet ikke hva som skjedde, men Dagbladet måtte hvertfall beklage til NH for å publisere bildene uten samtykke. De var ikke ment for offentligheten. Jeg gjengir her bare historien som ble delt. Hvem som gav bildene til Dagbladet aner jeg ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...