Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Loiuse og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Inkognitoher skrev (19 timer siden):

Han blir jo forskjellsbehandlet fra søskenene han har vokst opp med. Han får være med på offisielle bilder og feiringer, bor mest sannsynlig gratis på Skaugum pga veldig lav inntekt, men har ingen tittel.

Her synes jeg kongen kunne vært litt rausere. En baron-tittel hadde holdt, og Marius hadde følt seg litt inkludert, så kunne han få ro til å ta litt utdanning og kanskje fått en jobb via stefar, i diplomatiet eller tilsvarende. 
Sånn som det er nå, er han verken fugl eller fisk - bare driver rundt, uten mål og mening. I det minste har kongen gitt ham noen medaljer. Det er da noe, men ikke nok 

Det er slutt på adel her i landet. Ny baron vil vi ikke ha. Vi hadde nok med baronene fra 16- og 1700-tallet.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med det er spøk at vi skal gjeninnføre adelen etter noen hundre år for at akkurat Marius skal få seg en slags tittel 😂 Han har halvsøsken på andre siden også uten tittel så akkurat det tror jeg er hans minste problem. Han klarer tydeligvis ikke å finne sin vei i livet, akkurat som sin mor. Nå har han vel en lærlingplass som har vart en liten stund samt opprettet eget foretak om noe tilsvarende. Hvordan han og Nora har klart seg med sine veldig lave inntekter tidligere er jo et under. Men nå bor de i eget hus på Skaugum og forhåpentligvis tjener mer enn de småpengene de begge tjente i henhold til fjorårets skattelister.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NH har jo hatt like mange fjes som Sofie Elise, fascinerende.  Konkurrerer de om å bytte utseende oftest??

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
mater.sapiens skrev (12 minutter siden):

Bild sitt oppslag var best og har større nedslagsfelt.

Herlig med verdens styggeste tatoo, og bildet av damene i badekaret. 
Snakk om å drite seg ut. Valium- boksene får vel ben å gå på i nærmeste familie…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inkognitoher skrev (7 minutter siden):

Bild sitt oppslag var best og har større nedslagsfelt.

Herlig med verdens styggeste tatoo, og bildet av damene i badekaret. 
Snakk om å drite seg ut. Valium- boksene får vel ben å gå på i nærmeste familie…

Jøss, er det slike bilder Nora legger ut på instagrammen sin 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (1 time siden):

Herre min.

Men de skrev SE sitt navn feil. Hun heter ikke Sophie Elise Isachsen.

Oppsiktsvekkende at utenlandsk media omtaler saken mens norsk media er helt, helt tause og selvsensurert.

Marius og Nora har flyktet til Barbados? Tysken min er litt rusten, men er det det som står?

Endret av Drizzt
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Drizzt skrev (42 minutter siden):

Herre min.

Oppsiktsvekkende at utenlandsk media omtaler saken mens norsk media er helt, helt tause og selvsensurert.

Hun ble døpt Elise Steen Isachsen. Nå heter hun Sofie Steen Isachsen, men kaller seg for Sophie Elise. 
Men dette er da ganske uvesentlig 😉

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sophie_Elise

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (3 minutter siden):

Hun ble døpt Elise Steen Isachsen. Nå heter hun Sophie Steen Isachsen, men kaller seg for Sophie Elise. 

Hun heter Sofie Steen Isachsen, så Sophie Elise Isachsen er feil. Det er en blanding av navnet til hennes bedrift med hennes egentlige etternavn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Drizzt skrev (10 minutter siden):

Herre min.

Men riktig at norsk media har forholdt seg tause og bedrevet selvsensurering. Vil vi ha det slik her til lands? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Drizzt skrev (1 minutt siden):

Hun heter Sofie Steen Isachsen, så Sophie Elise Isachsen er feil. Det er en blanding av navnet til hennes bedrift med hennes egentlige etternavn.

Dette er da virkelig ikke noe å lage en diskusjon om. Hun har byttet fornavn fra Elise til Sofie, men brand’et er Sophie Elise. Nok av andre ting å ta tak i for tysk presse her. At hun egentlig heter Sofie Steen Isachsen er av underordnet betydning i denne sammenheng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (8 timer siden):

Herre min.

Marius og Nora har flyktet til Barbados? Tysken min er litt rusten, men er det det som står?

Haha, ja. «Flyktet» er tabloidenes versjon av «reist». Bild har stort opplag, det bor mange sladrekjerringer i Tyskland, og er en av de mest beryktede tabloidene i Europa. De er eksperter på å snuse opp dritt om kjendiser, særlig adel og kongelige. 

Endret av mater.sapiens
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mater.sapiens skrev (1 time siden):

Haha, ja. «Flyktet» er tabloidenes versjon av «reist». Bild har stort opplag, det bor mange sladrekjerringer i Tyskland, og er en av de mest beryktede tabloidene i Europa. De er eksperter på å snuse opp dritt om kjendiser, særlig adel og kongelige. 

Flyktet fra shitstormen, tenkte jeg? Neppe noen journalister følger dem til Barbados for å intervjue dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet med lille Marius og klinebildet med SE tatt samtidig?

Herlig å la partneren kline med noen synes kondom er fettenørd😏

Endret av Glufseguri
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (12 timer siden):

Hun ble døpt Elise Steen Isachsen. Nå heter hun Sofie Steen Isachsen, men kaller seg for Sophie Elise. 

Det er en helt vanlig misforståelse at barn får navnet sitt ved dåp. Barnet innlemmes i kirkens fellesskap i dåpen, og foreldre og faddere lover å oppdra barnet kristent. Er hun døpt, forresten?

Så, hvis vi nå først skal spikke fliser, så er kanskje heller ikke den Wikiartikkelen helt korrekt; influenseren heter Sofie og har alltid hett Sofie. At foreldre tenkte at hun kunne hete Elise en liten stund, i følge en av SEs fortellinger om seg selv, er en annen sak. Eller var det ikke riktig variant av historien? Jeg bare refererer til en av fr Isachsens egne fortellinger, som heller ikke er korrekt. For i dette blogginnlegget sier hun at henne fulle navn er Sophie Elise Steen Isachsen, mens folkeregisteret sier at hun heter Sofie Steen Isachsen. https://sophieelise.blogg.no/1488814042_mitt_egentlige_navn_min_hemmelige_jobb_og_min_crush_.html

Det var dagens tulleinnlegg. Eller det var ikke det, jeg måtte bare spikke noen fliser.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drizzt skrev (1 time siden):

Flyktet fra shitstormen, tenkte jeg? Neppe noen journalister følger dem til Barbados for å intervjue dem.

Det var nok bare en tilfeldighet at reisen deres til Barbados var like etter Noras posebilde, tror jeg, men tabloidene elsker drama og når det ikke foreligger noe drama - må de lage det selv. Er reisen sponset, forresten? Ser at det er flere i kretsen rundt N & M som er på Barbados for tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Pust skrev (53 minutter siden):

Det er en helt vanlig misforståelse at barn får navnet sitt ved dåp. Barnet innlemmes i kirkens fellesskap i dåpen, og foreldre og faddere lover å oppdra barnet kristent. Er hun døpt, forresten?

Så, hvis vi nå først skal spikke fliser, så er kanskje heller ikke den Wikiartikkelen helt korrekt; influenseren heter Sofie og har alltid hett Sofie. At foreldre tenkte at hun kunne hete Elise en liten stund, i følge en av SEs fortellinger om seg selv, er en annen sak. Eller var det ikke riktig variant av historien? Jeg bare refererer til en av fr Isachsens egne fortellinger, som heller ikke er korrekt. For i dette blogginnlegget sier hun at henne fulle navn er Sophie Elise Steen Isachsen, mens folkeregisteret sier at hun heter Sofie Steen Isachsen. https://sophieelise.blogg.no/1488814042_mitt_egentlige_navn_min_hemmelige_jobb_og_min_crush_.html

Det var dagens tulleinnlegg. Eller det var ikke det, jeg måtte bare spikke noen fliser.

Bedre å skrive «hun ble navnet Elise» eller «hun ble navnet Sofie»

Jeg regnet i grunnen med at noen ville flisespikke på begrepet døpt 🙂 

Men nå har ikke jeg tenkt å bruke en kalori mer på Sophie Elise - temaet i tråden er Nora og Marius, som nå når ut til hele Europa via «Bild». Jeg skjemmes litt over dem. Kattetatovering og dop; de er jo mer harry enn de aller fleste her i landet. Flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...