Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Jadaomatte skrev (19 minutter siden):

KLOKKEN SEISTEN NULLNULL!😡😡😡

Spesielt valg av tidspunkt og. Hvorfor akkurat klokken 16? 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trio skrev (21 minutter siden):

Han minner meg om han i Tine ost reklamen som truer læreren med advokat. Knips. ''En telefon og du er ferdig her''.... 😂

Viktig  å kunne le litt av det😂 . Ser for meg at det kan bli brukt som humor etterhvert 😆 #tennerpåklærnedine

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (33 minutter siden):

Synes det lydklippet av Marius var skikkelig kleint. Han høres ut som han tror han spiller the bad guy i James bond eller en tyttebærpoliti. Tydelig at han er veldig maktsykt, men han har så pinglete stemme som gjør truslene noe tafatt og desperat. Særlig at han skulle tent opp et sankthansbål av klærne til hun stakkars jenta midt i Oslo. Han må ha problemer på flere plan tenker jeg

Eller prøver han å være han Adam-fyren i Exit? Han banka vel også dama si.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (42 minutter siden):

Nei, er en helt grunnleggende pris sipp i en rettstatt med offentlige rettsaker i strafferetten. Er kun klin kokos land som driver med private lukkede prosesser. 

TTT

Jeg siktet ikke til dette og har slettet svaret da det gikk litt for fort og i feil kontekst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordis skrev (2 minutter siden):

Eller prøver han å være han Adam-fyren i Exit? Han banka vel også dama si.

Tenkte på det samme, neste generasjon exit 😆 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (14 minutter siden):

Skulle møte politiet på Jansløkka ti over?😏

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purple Basil skrev (18 minutter siden):

Han skulle noe annet kl sekstenti😂

• Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (1 time siden):

De gikk ut med en uttalelse til pressen om at MM hadde vært i kontakt med offeret men ville ikke uttale seg ytterligere da dette er privat.

Så hvorfor uttale seg i det hele tatt?

Finner ikke noe på at slottet har gått ut med noe som helst, jeg. Leser overalt at slottet har (på forespørsel) bekreftet at Mette-Marit har hatt kontakt med offeret. 

Slik jeg leser dette har de altså blitt tipset om kontakten. Det er nok noen rundt offeret som lekker som en sil: bildene, telefonsamtalen og at MM har tatt kontakt er ting som må komme fra offeret. 

Det er jo bra for saken at ting kommer frem, tror det trigget uttalelsene til Marius som igjen trigget eksene til å stå frem, men håper ikke at det går på bekostning av offerets mentale helse. Må være ekstremt mye å stå i fra før. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaBom skrev (2 minutter siden):

Finner ikke noe på at slottet har gått ut med noe som helst, jeg. Leser overalt at slottet har (på forespørsel) bekreftet at Mette-Marit har hatt kontakt med offeret. 

Slik jeg leser dette har de altså blitt tipset om kontakten. Det er nok noen rundt offeret som lekker som en sil: bildene, telefonsamtalen og at MM har tatt kontakt er ting som må komme fra offeret. 

Det er jo bra for saken at ting kommer frem, tror det trigget uttalelsene til Marius som igjen trigget eksene til å stå frem, men håper ikke at det går på bekostning av offerets mentale helse. Må være ekstremt mye å stå i fra før. 

Kanskje på tide han ble «avslørt « . Virker som det er noe han har bedrevet ustraffet over tid . Tøft gjort av de andre eksene å stå frem med sin historie nå. Det gjør hennes vei enklere . Sisters before misters ❣️

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå eier ikke Mette-Marit Skaugum. Står hemmelig i henhold til instruks om man søker på seienedom.no . Men regner egentlig med at det er særeie. Pleier å være det sånt.Så han må i så fall ha fått en bolig av stefar .

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (10 minutter siden):

Skulle møte politiet på Jansløkka ti over?😏

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Han skulle noe annet kl sekstenti😂

Han hadde hastverk ihvertfall, det er sikkert og visst. Lurer på hva folka på Skaugum tenkte da de så ham ropende med en bensinkanne og en haug med klær.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (18 minutter siden):

Tenkte på det samme, neste generasjon exit 😆 

Hermine fikk noen til å banke seg opp og sa det var Adam. Så det var faktisk ikke Adam som banket henne, selv om han blei tatt for det. Så kan ikke akkurat sammenlignes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Kanskje på tide han ble «avslørt « . Virker som det er noe han har bedrevet ustraffet over tid . Tøft gjort av de andre eksene å stå frem med sin historie nå. Det gjør hennes vei enklere . Sisters before misters ❣️

Ja, det var på tide. Føler med damene. Jeg meldte inn seksuell trakassering på vegne av medstudenter en gang, og hele prosessen var ekstremt utmattende selv om saken ikke var i nærheten av noe som dette. Jeg håper det kommer til å gå bra med alle damene til slutt. De er modige som sier ifra!

• Liker 17
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Japp skrev (2 timer siden):

Jeg har forståelse for at den situasjonen kronprinsen sto i under OL med "hele verden" rettet mot seg er tøff. Jeg velger å tro at dette var første gang de har fått vite at M har vært voldelige, og det er klart det er et sjokk for foreldre/steforeldre. Det ville det vært for alle med barn, men de færreste må forholde seg til offentligheten rundt det. 

Men på en annen side forstår jeg veldig godt de som reagerer på ordlyden til kronprinsen. Jeg har heldigvis aldri vært utsatt for vold, men jeg vil anta at noen som har blitt utsatt for det, eller er nærstående til noen som har vært utsatt for det reagerer på at det kan virke som at alle parter må tas vare på, på lik linje alle sammen. At de ønsker at M skal bli tatt vare på skjønner jeg godt, men det kommer ikke i første rekke i en sånn sak som nå er rullet opp. Den som trenger mest ivaretakelse her er helt klart den/de som er voldsutsatt.

Når kronprins Håkon Magnus ble intervjuet i Paris så visste han vel ikke så mye enda om hva som hadde skjedd, og siden Håkon Magnus alltid er diplomatisk når han uttaler seg, var vel det det beste han klarte å si der og da.

Endret av Tough cookie
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokke89 skrev (1 minutt siden):

Hermine fikk noen til å banke seg opp og sa det var Adam. Så det var faktisk ikke Adam som banket henne, selv om han blei tatt for det. Så kan ikke akkurat sammenlignes.

Men han var ganske god på psykisk vold mot Hermine, om jeg husker rett..

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AntiBullshit said:

Synes det lydklippet av Marius var skikkelig kleint. Han høres ut som han tror han spiller the bad guy i James bond eller en tyttebærpoliti. Tydelig at han er veldig maktsykt, men han har så pinglete stemme som gjør truslene noe tafatt og desperat. Særlig at han skulle tent opp et sankthansbål av klærne til hun stakkars jenta midt i Oslo. Han må ha problemer på flere plan tenker jeg

For ordens skyld; Det var ikke midt i Oslo, men på Skaugum.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jokke89 skrev (3 minutter siden):

Han banket henne opp selv også, gjorde han ikke? 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokke89 skrev (2 minutter siden):

Tenkte mer på adferd , livsførsel , manglende respekt for kvinner . 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg om en episode av den svenske serien "Snabba Cash".

Dop, trusler, oppbanking av damer/ kjærester, Kosovo-albansk mafia, piller, penger...

Endret av Tough cookie
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (9 minutter siden):

Han hadde hastverk ihvertfall, det er sikkert og visst. Lurer på hva folka på Skaugum tenkte da de så ham ropende med en bensinkanne og en haug med klær.

Ser det nesten for meg, som i en sketsj 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...