Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 17:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trio skrev (1 minutt siden):

Han minner meg om han i Tine ost reklamen som truer læreren med advokat. Knips. ''En telefon og du er ferdig her''.... 😂

KLOKKEN SEISTEN NULLNULL!😡😡😡

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Malmfrid
Skrevet
JustAsking skrev (Akkurat nå):

Er det dette som regnes som dokumentasjon? Det er ingenting i mitt innlegg som blir feil av dette. Det er heller ingenting i de innleggene som tyder på at salmer og veving er noe MM driver med utelukkende for å bygge image.

Du får tro hva du vil. 

Skrevet
Kristine79 skrev (6 minutter siden):

Han var på Skaugum da han snakket om å tenne på klærne hennes.

Er det ikke litt spesielt at jenta skulle hatt masse klær og ting på Skaugum? Regner med det er kongeboligen det er snakk om(?)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, Fremmed fugl said:

Les den grundige gjennomgang av paragraf 34 som jeg postet en link til. 

Gjorde det ja. Tok derfor litt tid før jeg svarte.
Du får "anklage" kong Harald for at han bestemte tittelen MM skulle få, uten at han hadde lov til det, hvis du mener §34 ikke åpner for at han kan bestemme tittel for de som "bare" er inngiftet i kongefamilien.

• Liker 3
Skrevet
AntiBullshit skrev (3 minutter siden):

Er det ikke litt spesielt at jenta skulle hatt masse klær og ting på Skaugum? Regner med det er kongeboligen det er snakk om(?)

Nei, Skaugum har flere boenheter utenom selve hovedbygningen hvor kronprinsfamilien bor, og Marius leier én av disse. Han bor ikke på gutterommet hjemme hos mor og stefar!

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
AntiBullshit skrev (5 minutter siden):

Er ikke kongebolig på Skaugum, er kronprinsparets bolig, pluss en drøss andre boliger som leies ut, hvorav den ene er det Marius som bor i, regner ikke med at han betaler noe leie der, det har han neppe råd til siden alt han har av penger går til rus og festing, så er nok a mor som har gitt han boligen 😛

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet
Caissa skrev (3 minutter siden):

Gjorde det ja. Tok derfor litt tid før jeg svarte.
Du får "anklage" kong Harald for at han bestemte tittelen MM skulle få, uten at han hadde lov til det, hvis du mener §34 ikke åpner for at han kan bestemme tittel for de som "bare" er inngiftet i kongefamilien.

Hvis du leste så ser du at kronprinsesse og dronning er sedvane. Sedvanerett er også en del av loven. Du viser til en fyr uten noen særlig formell kompetanse som kommer med vilde spekulasjoner, og som ikke klarer å argumentere annet enn med "jeg sier". Du kan tro på tøvet hans, det er ditt valg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (2 minutter siden):

Nei, Skaugum har flere boenheter utenom selve hovedbygningen hvor kronprinsfamilien bor, og Marius leier én av disse. Han bor ikke på gutterommet hjemme hos mor og stefar!

Aha, da skjønner jeg. Merker at jeg vet fryktelig lite om hvor og hvordan de kongelige og co bor

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Jadaomatte skrev (19 minutter siden):

KLOKKEN SEISTEN NULLNULL!😡😡😡

Spesielt valg av tidspunkt og. Hvorfor akkurat klokken 16? 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Trio skrev (21 minutter siden):

Han minner meg om han i Tine ost reklamen som truer læreren med advokat. Knips. ''En telefon og du er ferdig her''.... 😂

Viktig  å kunne le litt av det😂 . Ser for meg at det kan bli brukt som humor etterhvert 😆 #tennerpåklærnedine

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AntiBullshit skrev (33 minutter siden):

Synes det lydklippet av Marius var skikkelig kleint. Han høres ut som han tror han spiller the bad guy i James bond eller en tyttebærpoliti. Tydelig at han er veldig maktsykt, men han har så pinglete stemme som gjør truslene noe tafatt og desperat. Særlig at han skulle tent opp et sankthansbål av klærne til hun stakkars jenta midt i Oslo. Han må ha problemer på flere plan tenker jeg

Eller prøver han å være han Adam-fyren i Exit? Han banka vel også dama si.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Fremmed fugl skrev (42 minutter siden):

Nei, er en helt grunnleggende pris sipp i en rettstatt med offentlige rettsaker i strafferetten. Er kun klin kokos land som driver med private lukkede prosesser. 

TTT

Jeg siktet ikke til dette og har slettet svaret da det gikk litt for fort og i feil kontekst. 

Skrevet
Nordis skrev (2 minutter siden):

Eller prøver han å være han Adam-fyren i Exit? Han banka vel også dama si.

Tenkte på det samme, neste generasjon exit 😆 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Glufseguri
Skrevet
Purple Basil skrev (14 minutter siden):

Skulle møte politiet på Jansløkka ti over?😏

Skrevet
Purple Basil skrev (18 minutter siden):

Han skulle noe annet kl sekstenti😂

• Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet
moroklompen skrev (1 time siden):

De gikk ut med en uttalelse til pressen om at MM hadde vært i kontakt med offeret men ville ikke uttale seg ytterligere da dette er privat.

Så hvorfor uttale seg i det hele tatt?

Finner ikke noe på at slottet har gått ut med noe som helst, jeg. Leser overalt at slottet har (på forespørsel) bekreftet at Mette-Marit har hatt kontakt med offeret. 

Slik jeg leser dette har de altså blitt tipset om kontakten. Det er nok noen rundt offeret som lekker som en sil: bildene, telefonsamtalen og at MM har tatt kontakt er ting som må komme fra offeret. 

Det er jo bra for saken at ting kommer frem, tror det trigget uttalelsene til Marius som igjen trigget eksene til å stå frem, men håper ikke at det går på bekostning av offerets mentale helse. Må være ekstremt mye å stå i fra før. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
KaBom skrev (2 minutter siden):

Finner ikke noe på at slottet har gått ut med noe som helst, jeg. Leser overalt at slottet har (på forespørsel) bekreftet at Mette-Marit har hatt kontakt med offeret. 

Slik jeg leser dette har de altså blitt tipset om kontakten. Det er nok noen rundt offeret som lekker som en sil: bildene, telefonsamtalen og at MM har tatt kontakt er ting som må komme fra offeret. 

Det er jo bra for saken at ting kommer frem, tror det trigget uttalelsene til Marius som igjen trigget eksene til å stå frem, men håper ikke at det går på bekostning av offerets mentale helse. Må være ekstremt mye å stå i fra før. 

Kanskje på tide han ble «avslørt « . Virker som det er noe han har bedrevet ustraffet over tid . Tøft gjort av de andre eksene å stå frem med sin historie nå. Det gjør hennes vei enklere . Sisters before misters ❣️

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå eier ikke Mette-Marit Skaugum. Står hemmelig i henhold til instruks om man søker på seienedom.no . Men regner egentlig med at det er særeie. Pleier å være det sånt.Så han må i så fall ha fått en bolig av stefar .

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Glufseguri skrev (10 minutter siden):

Skulle møte politiet på Jansløkka ti over?😏

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Han skulle noe annet kl sekstenti😂

Han hadde hastverk ihvertfall, det er sikkert og visst. Lurer på hva folka på Skaugum tenkte da de så ham ropende med en bensinkanne og en haug med klær.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (18 minutter siden):

Tenkte på det samme, neste generasjon exit 😆 

Hermine fikk noen til å banke seg opp og sa det var Adam. Så det var faktisk ikke Adam som banket henne, selv om han blei tatt for det. Så kan ikke akkurat sammenlignes.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...