Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gulline skrev (12 minutter siden):

Men det du sier der stemmer overhode ikke med det som blir påstått her i trådene: Han blir ikke behandlet annerledes enn andre. 

Da er vi enige om at det er forskjellsbehandling, allikevel? 

Noen påstod at politiet har slike "bekymringssamtaler" med alle ... Merkelig at politiet samtidig klager på manglende ressurser - spesielt med tanke på den senere tid vold ifm utenlandske tungt kriminelle gjengmiljøer som har etablert seg her til lands. 

Å, trodde det var at han var privilegert og får annen behandling enn alle andre som var temaet til stadighet her i tråden? Er vel ingen som, uten dette som påstått i andre innlegg først, har skrevet helt ut av kontekst og helt uten foranledning at MBH ikke ble og blir behandlet annerledes? Det kommer som svar på andres påstander. 

Antakelig ingen som har hevdet, jeg har iallfall ikke lest det, at politiet har samtaler med alle. De har samtaler med noen. Selvsagt har politiet samtidig rett til å klage på manglende ressurser, de slutter da ikke å gjøre jobben selv om de ønsker mer ressurser. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (9 minutter siden):

Å, trodde det var at han var privilegert og får annen behandling enn alle andre som var temaet til stadighet her i tråden? Er vel ingen som, uten dette som påstått i andre innlegg først, har skrevet helt ut av kontekst og helt uten foranledning at MBH ikke ble og blir behandlet annerledes? Det kommer som svar på andres påstander. 

Antakelig ingen som har hevdet, jeg har iallfall ikke lest det, at politiet har samtaler med alle. De har samtaler med noen. Selvsagt har politiet samtidig rett til å klage på manglende ressurser, de slutter da ikke å gjøre jobben selv om de ønsker mer ressurser. 

Prøv å lese hele tråden så ser du ... det ble faktisk påstått av folk som hadde kjente i politiet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gulline skrev (1 minutt siden):

Prøv å lese hele tråden så ser du ... det ble faktisk påstått av folk som hadde kjente i politiet. 

Du påstår, du finner kilder. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (14 minutter siden):

Du påstår, du finner kilder. 

Hvis du er interessert i å se og ikke bare komme med usanne påstander så kan du lete seg ... Eller du kan fortsette å påstå at ingen noensinne har skrevet noe sånt her .... opp til deg. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ser du hoppet over det første innlegget i svaret mitt. 

Ser også at du ikke fikk med deg at «antagelig ingen, har ikke lest det» ikke har samme meningsinnhold som «ingen noen sinne». Men var det du eller jeg som først tok det opp? Tenker du finner frem til det om du mener det er viktig. (Det virker for øvrig veldig underlig at noen skulle ha ment at politiet snakker med alle.) 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Gulline skrev (2 timer siden):

Men det du sier der stemmer overhode ikke med det som blir påstått her i trådene: Han blir ikke behandlet annerledes enn andre. 

Da er vi enige om at det er forskjellsbehandling, allikevel? 

Noen påstod at politiet har slike "bekymringssamtaler" med alle ... Merkelig at politiet samtidig klager på manglende ressurser - spesielt med tanke på den senere tid vold ifm utenlandske tungt kriminelle gjengmiljøer som har etablert seg her til lands. 

Nei ingen har påstått at de har slike samtaler med alle. Det går jo ikke, det har de ikke budsjett til. De har slike samtaler med flere. Det finnes også egne forebyggende grupper innad i politet, som jobber aktivt med netopp det. 

Han er jo forskjellsbehandlet iht beskyttelse her. Og hans familie. De har jo bla ofisiell sikkerhets tjeneste etc. Det er jo ikke noe jørgen hatte maker har. Noe jeg forventer  at kongefamilien har, ink marius

Skrevet
Gulline skrev (2 timer siden):

Nei, da skal du nok mange mnd bak i tid og du sikter til mine innlegg, der jeg skrev at jeg kjenner en som jobber med dette. Dvs jobbet med dette. Ble stoppet av han i promille kontroll for et par uker siden, og har byttet avd. 

Å nei jeg skrev aldri at dette var samtale alle fikk, ingen andre skrev det heller. Mulig du skrev det, at du trodde det var det vi mente. Men som jeg og flere avkreftet. Selvfølgelig får ikke alle slike samtaler, det har ikke politet resurser til. Noen får det. Og det er ikke uvanlig poliiarbeid

• Liker 1
Skrevet
Krokenguri skrev (12 minutter siden):

Nei, da skal du nok mange mnd bak i tid og du sikter til mine innlegg, der jeg skrev at jeg kjenner en som jobber med dette. Dvs jobbet med dette. Ble stoppet av han i promille kontroll for et par uker siden, og har byttet avd. 

Å nei jeg skrev aldri at dette var samtale alle fikk, ingen andre skrev det heller. Mulig du skrev det, at du trodde det var det vi mente. Men som jeg og flere avkreftet. Selvfølgelig får ikke alle slike samtaler, det har ikke politet resurser til. Noen får det. Og det er ikke uvanlig poliiarbeid

Jeg skrev heller ikke at ALLE fikk - jeg skrev at det ble sagt at det var vanlig.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...